Hulluinta mitä olet tehnyt?....

  • 4 524
  • 37

Huuhaa

Jäsen
Itselläni ei taida olla mitään kertomisen arvoista, mutta tuli mieleen, että onkohan täällä kysytty jatkoaikalaisilta, että oletteko suorittaneet jotakin hulluja temppuja, joihin ei ns. normaali-ihminen välttämättä pystyisi. Ei ainakaan selvinpäin.... :D

Ei mutta onko joku tehnyt benji-hyppy(j)ä tms.?.... Onko tullut tehtyä jotakin sellaista ns. extremeä, mitä et enää nykyään tekisi/uskaltaisi tehdä? Joko niin, että edellinen kerta oli niin pelottava tai sitten olet tullut sen jälkeen muuten ns. järkiisi.... :D
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Kaverien rahallisesta pyynnöstä seison Luukkaansalmen sillan kaiteen ulommalla puolella viisi minuuttia. Voin taata että tuo kerta on viimeinen sillä sillalla. (24metriä vedenpinnan yläpuolella..)

Mutta kyllä se oli joka markan väärti.(nykyisen euron)
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Lapa
Kaverien rahallisesta pyynnöstä seison Luukkaansalmen sillan kaiteen ulommalla puolella viisi minuuttia. Voin taata että tuo kerta on viimeinen sillä sillalla. (24metriä vedenpinnan yläpuolella..)

Mutta kyllä se oli joka markan väärti.(nykyisen euron)

Niin viimeinen kerta juuri tuolla sillalla.... :D

Paljos sait muuten puolukkaa?
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Pari talvea sitten tuli käytyä ensimmäistä ja viimeistä kertaa avannossa uimassa. P**kele kun ei päässy edes saunaan sen jälkeen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo


Valehtelet!

Ei vaan, mutta tuokaan ei ole vielä mitään! Minä nimittäin ryhdyin ns. parisuhteeseen turkulaisen kanssa!

Eihän turkulaisissa ole mitään vikaa silloin kun ne nukkuvat tai sukeltavat.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Huuhaa


Niin viimeinen kerta juuri tuolla sillalla.... :D

Paljos sait muuten puolukkaa?
Yhteensä viisi kaveria jokainen lupasi 25mk eli nykyrahassa n. 5€
=yhteensä n.21€.
Tarkoitus oli kyllä tyhjentää vähän tarkemmin taskut mutta ehkä ensi kesänä uusiksi?

Ja tuo teko ei tosin ollut yhtä järjetön kuin... kuin... kuin... hammer lynxin touhut..:D:p
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
N. kuukausi vuoden -98 lätkän SM:n ratkeamisen jälkeen Tampereella erään ravintolan edessä taksijonossa n. klo. 4 aamulla joku erittäin humaltunut heppu esitteli eräälle toiselle henkilölle rintapielessään roikkunutta Ilveksen pinssiään ja kysyi tältä (vastaten samaan hengenvetoon omaan kysymykseensä): "Tiäräkkös muuten mikä tää o? Se on suamen parhaan jääkiakkojoukkueen pinssi!", johon minä luonnollisesti huomauttamaan, että "Anteeksi, mutta eikös toi ollut tänä vuonna vasta TOISEKSI PARAS?". Tämän sitten tarjoilin vielä muutamilla paskaisella naurulla ja muutamilla IFK:n kannustushuudoilla, mitä nyt sain siinä hilpeässä mielentilassa suustani päästettyä. Saatoin vahingossa tai alkoholin huumaamana maestro Helmistäkin hieman pilkata vanhaksi ja homeiseksi. Sain pari ärräpäätä vastaukseksi ja sitten pääsinkin jo seurueineni hyppäämään taksiin, eikä tarvinnut jäädä asiaa sen kummemin selvittelemään. Eikä siinä varmaan mitään selviteltävää olisi ollutkaan, sen verran mukavaa väkeä ainakin tuntemani tamperelaiset heput ovat.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
tehnyt nuotion...ottanut 460 grammaisen butaani-propaanisäiliön...asettanut säiliön nuotion keskelle...mennyt 10 metrin päähän makaamaan digivideokameran kanssa...oli ihan hieno räjähdys.

Kaatanut 2 litraa bensaa kokkoon ja heittänyt stidin perään metrin päästä...oppipahan bensa tehokkuudesta uusia asioita.

paaaljon muita pyromaniaan viittaavia juttuja joiden idis on ollut paljoltikin isojen liekkien tuottaminen...sääli vain että ilman panostajan lupia ei mitään kivaa saa hankittua.
Vain kerran olen itseäni polttanut ja silloinkin kyse oli siitä etä arvioin tuulen suunnan väärin. Mitä siitä opin?...älä heitä palavia nesteitä tuleen kun olet itse tuulen alla.

seuraava projekti...2 kilon happisäiliö...tai sitten maakaasua jos rahaa löytyy.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mulla lupas faija 3000mk jos hyppään vapaapudotuksen. Oltiin silloin epsanjassa ja IKINÄ EN ENÄÄ SITÄ TEE! Jos muistan oikein niin se matka oli joku 50metriä ja sitten suoraan verkkoon. Meinasin tehdä vaasassa benjihypyn mutta ne ei päästäny mua sinne. Oon myös mennyt liitovarjolla, mutta se oli lähinnä hauskaa... Sitten viime SM-Liigan finaaleissa joku turkulainen tuli v****aan mulle kun oltiin hallin pihalla Tapparan kuteet päällä. Sitten viisaana poikana heitin sille jotain mahtavaa takas, mut onnex mun kaveri on 207 cm pitkä ja nostaa penkistä PALJON joten selvisin hengissä. Selvisin pienellä mustelmalla silmäkulmassa...

EDIT: mulla vaan on semmonen paha tapa että mä sanon ensiks ja ajattelen vasta sitten kun jälkiseuraamukset on jo päättynyt...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tietokoneen ollessa päällä vaihtanut jännitteenvalitsimen takaseinästä 230 voltista 110 volttiin.
Enkä tehnyt edes sitä tahallani.
Tapahtui tämä:
POKS!
NAPS(=sulakkeet meni)
SHHHH!!! (=hieman savua)
(sulakkeet taas päälle)
Vielä Isompi SHHHHHHHH (= aivan jumalattoman pahanhajuinen haju, aika vaalea ja aivan törkeän paljon määrällisesti laskeutui virtalähteestä huoneeseen)
Voitte arvata ilmeeni, kun sain päähäni: Hitto, siinä tais ollakin virta päällä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotain pientähän sitä aina, mutta aloin miettimään näitä lukiessani, että onkohan mulla mitään vastaamisen arvoista. Sitten kun oli pari lätkäjuttua tuli tämä mieleen. Tää nyt ei sinällään ole hullu teko niinkun tässä ketjussa on kai ajateltu, mutta kuitenkin.

Wienissä 1996 lätkän MM-kisoissa oltiin joskus aamuyöstä snagarilla aika hulppeassa jurrissa. Mulla oli sillon pitkä moppitukka (luonnonkiharat) värjättynä toinen puoli valkoiseksi ja toinen siniseksi ja tietenkin pelipaita päällä ja iso lippu kaulan ympäri kierretty - täysi kisaviritys.

Pitkin kisoja tuli koko ajan joku nykimään letistä ja kysymään, että onks tää muka aito?

Siinä snagarilla sitten joku neekeriporukka tuli jotain kyselemään. Ei siinä aamuyöstä sitten jaksanu sitä kuunnella ja tokasin yhdelle niistä suomeksi jotain, että "pidä nyt vittu se pääs kiinni".

Tilasin siitä jotain hodaria ja menin vähän kauemmaksi frendin kanssa syömään. Velipoika jäi sinne neuvottelemaan neekereiden kanssa. En ajatellu asiasta sen enempää. Tunnin verran siinä oltiin ja velipoikakaan ei mitään kielimiehiä ole, mutta jotain neuvonpitoa siellä käytiin.

Sitten vaan lähdettiin kämpille ja asia ei ollu sen ihmeellisempi.

Joitakin vuosia myöhemmin sitten tuli jotain puhetta, kun pikkuveljestä pitää pitää huolta. Se oli joko mökkireissulla tai sitten 1999 Norjan MM-kisoissa. Tuumailin siinä, että mitäs helvettiä, millon en muka ole pitänyt itsestäni huolta...

No sitten selvisi miksi oltiin oltu tunti Wieniläisellä nakkikioskilla. Neekeri oli sanonu, että hänelle ei noin huudeta päin naamaa ja vielä vieraalla kielellä. Se oli näyttäny puukkoa ja sanonu isobroidille, että mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta mun täytyy tappaa sun pikkuveli. Siinähän oli sitten selittelemistä, anomista ja muuta, että ei kai sitä nyt tappaa tarvii.

Voitte ehkä uskoa, että kylmät väreet meni läpi ruumiin ja kädet tärisi tuntikausia sen jälkeen kun kuulin tästä. Broidi otti aika pultit mulle, se ei vaan sillon Wienissä halunnu sanoa mitä oli tapahtunut.

Myönnän, että tää voi kuulostaa semmoselta jutulta, että tästä ei usko edes kolmasosaa, mutta totta kun rotta tämä on. Huh huh, alkaa taas värinät, lopetan tän kirjotuksen tähän.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Kaikkea hullua sitä on tullut kakarana tehtyä, mutta pari juttua on ainakin mitä en enää tekisi...
Asuin pikku skidinä Kuusankoskella ja kerrostalon 3 kerroksen tuuletus ikkunasta menin "ulos" kävelemään ikkunalaudalle ja aina sinne toiseen päähän asti. Läheiseltä raksalta joku huomasi ja käski mennä sisälle. Joku oli sitten vielä kannellut mutsillekin joka ei tykännyt koko hommasta....
Toinen yhtä pimeä juttu on se kun kymijoen yli menee silta ja jostain päästiin sinne sillan alle ja käveltiin I-palkkia pitkin joen toiselle puolelle. Palkki oli varmaan 25 senttiä leveä ja muistan että pystypilarien kohdalla piti kurottaa jalalla. Veteen oli varmaan joku 10 metriä aina puhuttiin että jos joku putoo niin muut äkkiä rannalle auttamaan. Ikää meillä oli silloin 10-11v. ja tuskin oltaisiin saatua pelastettua ketään.
Aika pimeitä juttuja ja jos oma jälkikasvu harrastaisi vastaavaa niin silittäisin päätä niin että päänahka paistaisi....
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Benji hypyn olen hypännyt kaksi kertaa - 50 ja 75 metrin korkeudesta. Se on aivan mahtava fiilis, kun pudotuksen vauhti alkaa hidastua ja sitten lähdetään kohti taivasta ja lujaa - helvetin kallista mutta suosittelen kaikille.

Joskus 10-vuotiaana tuli kiivettyä kiikkeriä ulkoportaita pitkin erään viljavaraston katolle, missä ei ollut edes kaiteita. Sieltä sitten tuulessa kustiin reunalta alas - pieni puuska niin alas oltais tultu - eipä tulis uusittua kyseistä temppua nykypäivänä.

-ipa rules
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
..kävin haastelemassa viimeisen runkosarjan pelin jälkeen Jypin fanipaita päällä Kärppien linja-autossa.:D Oli aika tervetullut vastaanotto siellä..:p
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hulluinta, mihin olen ryhtynyt, oli se, kun vaimon kanssa ostettiin vuonna 1936 rakennettu mökkipahanen, ja ryhdyttiin tekemään siihen remonttia ajatuksena saada aikaiseksi oma koti. Periaatteessa kaikki muu riivittään alas, paitsi hirsirunko. Vedet, sähköt, kellarin teko, ulkovuoraus...blaa, blaa - kaikki uusiksi. Kahdeksan vuotta meni pakertaessa, ja avioliittokin natisi jo liitoksistaan, mutta nyt projekti alkaa olemaan osapuilleen valmis, ja vaimon kanssa asumme saman katon alla, sittenkin, kaikesta huolimatta. Tässä meikäisen "ekstriimit".
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti B1
Tietokoneen ollessa päällä vaihtanut jännitteenvalitsimen takaseinästä 230 voltista 110 volttiin.
Enkä tehnyt edes sitä tahallani.
Tapahtui tämä:
POKS!
NAPS(=sulakkeet meni)
SHHHH!!! (=hieman savua)
(sulakkeet taas päälle)
Vielä Isompi SHHHHHHHH (= aivan jumalattoman pahanhajuinen haju, aika vaalea ja aivan törkeän paljon määrällisesti laskeutui virtalähteestä huoneeseen)
Voitte arvata ilmeeni, kun sain päähäni: Hitto, siinä tais ollakin virta päällä...
Been there, done that. Ja minullakin ihan vahingossa, tarkoituksenani oli vetäistä tietokonetta hieman taaksepäin, kun se oli siirtynyt vahingossa eteenpäin pöydällä eteenpäin. Otin kiinni kotelon ylä(taka)reunasta ja samalla, kun tunsin sormeni osuvan johonkin: PAM! Korvat lukossa ja ikävä käry tuntuu nenässä. Ja eikun virtalähdekauppaan. Tämä luonnollisesti tapahtui n. 3:30 aamuyöllä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä ei ole minun säätöni, vaan yhden kaverini. Olin kuitenkin samalla risteilyllä mukana...

Muutama kaverini oli laivan hississä suhteellisen päissään. Samaan hissiin sattui sitten muutama venäläinen nuori, myös suhteellisen päissään olleita... Venäläiset alkoivat siinä sitten heittämään rennosti juttua kavereilleni tyyliin:

"Hey guys, come to St.Petersburg some day. Let´s drink vodka together!"

No pahimmassa humalassa ollut kaverini olikin sitten heittänyt venäläisille:
"We don´t like Russians!"

Tappelu oli jo lähellä, mutta onneksi yksi kavereista sai tilanteen rauhoittumaan sanomalla jotain:
"He didn´t mean that. We are very sorry - he is allways that kind of person, when he is drunk... but never means what he says."

Tuo selitys kelpasi venäläisille, ja talvisotaa ei syttynyt.:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Extremus Idioticus

Olipa mielessäni avata ketju vastaavasta aiheesta, mutta enpä avaakaan enää.

Tässä kuitenkin oma tahaton(?) extremekokeiluni:
Lähdin viime kesänä aivan normaalisti luistelulenkille. Matkan aikana jouduin kiipeämään korkean mäen harjalle, josta normaalisti laskeuduin alas melko loivaa reittiä käyttäen. Tällä kertaa minulla oli kuitenkin olevinaan kiire kämpille ja päätin kokeilla suorempaa reittiä. No, reittiin sisältyi parin sadan metrin pituinen suhteellisen jyrkkä mäki, mutta minä halusin välttämättä kokeilla taitojani. Virhe, suuri virhe.

Vasta lähdettyäni liikkeelle älysin, ettei vauhti hiljene juuri lainkaan perinteisellä jarruttamisella, eikä taitoni riitä mihinkään erikoisempaan. Voin aivan rehellisesti myöntää pelänneeni tuossa hetkessä aidosti sen minkä itseni haukkumiselta ehdin. Muutaman kerran luistimet tökkäsivät pikkukiviin, mutta onnistuin pysyä pystyssä. Pahin oli kuitenkin kirjaimellisesti edessä; mäeltä laskeutuva pyörätie loppui suojatien jälkeen kerrostalon seinään! Vaihtoehdot olivat vähissä: a) yritän jotain tehokkaampaa jarrutustapaa ja 90 % varmuudella kaadun, b) koetan ohittaa talon kulman pyörätietä pitkin, jolloin ongelmaksi muodostuvat tien laidassa kasvavat puut ja kääntymiskulma siinä vauhdissa c) loikkaan maantielle vastaantulevien kaistalle talon ohittamisen ajaksi.
Nopean kvalitatiivisen vertailun jälkeen päädyin vaihtoehtoon c. Laskin pyörätien loppuun ja ylitin suojatien "vauhdilla", siirryin ennen jalkakäytäväkorokkeita nopeasti maantielle ja sain väistettyä seinän. Kulman takana minua odotti vaihtoehtoon c liittynyt riski. Vastaan tuli vihreä Peugeot 406/306 (tilanne on jäänyt melko elävästi mieleeni...), mutta onneksi kuljettaja ei ollut vielä ehtinyt kiihdyttää mäkeä varten, vaan pysähtyi nopeasti syöksähdettyäni hänen eteensä. Kulman ohi päästyäni siirryin heti seuraavan puun jälkeen takaisin pyörätielle, jarruttelin vauhdin pois, nojasin polviini, kiitin Jumalaani ja ihmettelin täydellistä typeryyttäni.

Opinko tästä jotain. Öö... no kyllä joo. Kannattaa funtsia ennen kuin laskee.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Parit,näin lonkalta.

*Seksi-sika*

Oltiin tässä muutama vuosi sitten kaverini luona dokaamassa ja saunomassa.Tämä kyseinen heebo on hillitön seksi-friikki.Mikään muu ei ole mielessä kuin pippelit ja pimpsat.Alettiin olla jo kohtuu kondiksessa,kun tultiin jälleen kerran ulos jäähdyttelemään.Hemmo rupesi jauhamaan taas mature-juttuja.Kypsyin totaalisesti ja sanoin sille hemmolle,että nyt mä raiskaan sut!!!

Kaveri sai paskahalvauksen,kun vetäsin pyyhkeen itseltäni pois ja rupesin jahtaamaan sitä pitkin pihoja.Kirmailtiin siinä metsässäkin välillä,ja täytyy myöntää,että kaveri oli kova jannu juoksemaan.Tämän jälkeen hän ei enää jutellut minulle mitään seksistä. :D

*Ravintelissa väkivaltaa*

Yllätys yllätys,minäkin käyn silloin tällöin raflassa.

Tämä tapahtui Tikkurilassa.Oltiin kavereiden kanssa kiskomassa väkeviä.Syrjäsilmällä näin,että muutaman pöydän päässä joku ukko mottasi eukkoaan.
Koska välimatkaa oli about kymmenisen metriä,en ehtinyt heti paikalle.Pistin hemmon pärstän kuitenkin muistiin ja myöhemmin(parit otettuani)menin hänen luokseen juttelemaan.

Rehvakkaasti astelin siihen pöytään,ja kovaan ääneen haastoin kuinka tuollainen pelle voi lyödä naista.Ukko nousi pöydästä ja silloin havaitsin hänen olevan vähintään parimetrinen hirviö.Rupesin luonnollisesti muuttelemaan sanojani ja hyväntahdon eleenä tilasin hänelle stoben.Luonnollisesti tämä peto suhtautui minuun varauksella (mikä olikin täysin aiheellista,sillä odotin hänen vain rentoutuvan) ,mutta jo muutaman stoben jälkeen hän rentoutui.

Istuimme vastapäätä toisiamme,joten heti kun havaitsin että kundi on täysin rento ja nauraa leikkisästi mun puheille,päätin toimia.Iskin sitä kybällä vastapalloon ja välittömästi tämän jälkeen hyökkäsin sen paskan kimppuun sinne lattialle.Pääsin jakelemaan muutamat tosi mojovat iskut,ennenkuin poket tulivat heittämään mut ulos.Poistuin kyllä välittömästi paikalta,sillä se paska olisi varmasti halunnut jatkaa.:D :D
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuli tuosta reds1897:n jälkimmäisestä jutusta mieleeni erään tuttavani kertoma tapahtuma (urbaani legenda?) Vaajakoskelta. Tämä kaveri oli juuri viettämässä tupakansavuista iltaansa paikallisessa juottolassa, kun kapakan ovesta ilmestyi itseriittoinen tosimies lihaksineen. Ilmeisen tappelunhaluisena tuo köriläs oli huutanut, että "kuka on tämän kapakan vahvin sälli". No, sattumalta tuossa kapakassa oli ollut juomassa myös paikallinen päätä kysyjää pidempi voimamies, joka oli tietenkin noussut ylös ja ilmoittautunut olevansa ilmeisesti vahvin. Tulokas oli velahtanut kalpeaksi, ähkinyt hiukan ja sanonut lopulta hyvin nöyränä, että "ajattelin vain kysyä, että oletko kaupungilla töissä".
 
Viimeksi muokattu:

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
olen istunut melkein joka pelissä Lahden jäähilla vuodesta 1989
ja
Olen ajanut Opel Corsaa Beirutin keskustassa pahimpaan ruuhka aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös