Huipulla tuulee – kenelle seuraavaksi JYPin pikkutakki?

  • 84 963
  • 442

Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #44,
Nojoo.. lintu liversi sanatarkasti, että Aho allekirjottanut sopimuksen JYPin kanssa. Itse tietenkin yhtään asiaa enempää ajattelematta päättelin, että valmentajaksi tulee mutta nyt kun tarkemmin miettii niin voi hyvinkin olla UTJ.
Utj tulee toisesta organisaatiosta.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miltä kuulostaisi Pekka Tirkkonen koutsina?
Ihan hyvältä. Onhan täällä jo pitkää arvuuteltu Tirkkosta ja monen mielestä olisi ihan hyvä sekä sopivan ulkopuolinen.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Utj tulee toisesta organisaatiosta.
No sittenhän Ahon sopimuksen allekirjoittaminen voi tarkoittaa vain sitä, että Jykä on se uusi toimari :)

Leikki sikseen. Tulisi jo huominen klo 13, niin saataisiin selvyyttä valkkuasiaan.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Toivottavasti resurssit riittää siihen, että uuden projektin rakentajat vaikuttavat uskottavilta ja pelaajarekrytointi ei muodostu turhan haasteelliseksi.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tirkkonen valmentajaksi ja Kerttula UTJ:ksi olisi mun silmissäni täydellinen rivi. Saataisiin hyvää kokemusta ja näkemystä ulkopuolelta.

Joku kauhuskenaario olisi varmaan Ahvenjärvi päävalmentajaksi ja Dufva UTJ:ksi. Ahon voisin hyväksyä mutta ei Jykä kyllä varsinaisesti mitään tuoretta näkemystä toisi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tirkkonen valmentajaksi ja Kerttula UTJ:ksi olisi mun silmissäni täydellinen rivi. Saataisiin hyvää kokemusta ja näkemystä ulkopuolelta.

Joku kauhuskenaario olisi varmaan Ahvenjärvi päävalmentajaksi ja Dufva UTJ:ksi. Ahon voisin hyväksyä mutta ei Jykä kyllä varsinaisesti mitään tuoretta näkemystä toisi.
Agreed, ei oikeastaan lisättävää.

En vaan jotenkin usko, että JYP olisi niin raikkaalla otteella, että tuo unelmakombo Tirkkonen - Kerttula toteutuisi.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
UTJ on takuulla Kerttula. Se Ässäpestin lyhyys ja Holtarin potkut mätsää niin selkeästi.

Valmentaja on joku joka ei valmenna pelaavassa joukkueessa tällä hetkellä.

Ja kun uudistumista tai ainakin jotain tuulahdusta haetaan niin Tirkkonen kuulostaa loogiselta ja sen voi julkistaa jo nyt.
 

Ralph

Jäsen
Tirkkonen valmentajaksi ja Kerttula UTJ:ksi olisi mun silmissäni täydellinen rivi.
Kerttula meni Ässiin just marraskuun lopulla. Joko se on vaihtamassa leiriä alle puolessa vuodessa vai miksi Kerttulasta haaveillaan?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Entäs rivi:

-tj Kerttula
-utj Aho
-pv Tirkkonen

?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kerttula meni Ässiin just marraskuun lopulla. Joko se on vaihtamassa leiriä alle puolessa vuodessa vai miksi Kerttulasta haaveillaan?
Kerttula teki Ässiin vain pätkäsopimuksen, lisäksi mies asuu ja opiskelee Jyväskylässä.

Näistä nämä haaveet varmaa syntyneet.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerttula teki Ässiin vain pätkäsopimuksen, lisäksi mies asuu ja opiskelee Jyväskylässä.

Itse olen kyllä ymmärtänyt että Kerttula asustelee Hämeenlinnassa. Opiskelut on tosiaan Jyväskylässä ja muutenkin tarviiko tämän UTJ:n ylipäätään edes asua tässä tapauksessa Jyväskylässä. Hämeenlinna varsinkin kun on sopivasti keskellä kaikkea, niin siitä on helppo operoida vähän joka suuntaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kerttula teki Ässiin vain pätkäsopimuksen, lisäksi mies asuu ja opiskelee Jyväskylässä.

Näistä nämä haaveet varmaa syntyneet.
Hameenlinnassa asustelee, mutta opiskelee Jyvaskylassa.

Olis kylla uskomaton kusetus jos ensin rakentaisi Patajoukkueen ja sitten siirtyisikin Jyvaskylaan.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En nyt oikein ymmärrä? Eikö Ässissä ole ollut kokoajan selvää Kerttulan pätkäpesti?

Onko Jypillä oikeasti varaa aloittaa ensi kauden joukkueen rakennus vasta lokakuun alussa? Tai siis itseasiassa tammikuun alussa 2020, koska Kerttula käyttää loppuvuoden 2019 opintojen loppuunsaattamiseen.Nykyinen sopimus Ässien kanssa päättyy syyskuun lopussa.

Kerttulan palkkaamisen ymmärrän, jos hän aloittaa kokoamaan vasta Jypin 2020-2021 joukkuetta. Siinäkin hän olisi kyllä myöhässä, koska isoimmat siirrot tehdään nykyään hyvissä ajoin syksyllä. Jos Jyp palkkaa tulevaisuudessa Kerttulan urheilujohtajaksi, niin olisi ihan hyvä, että seurassa joku hoitaa samaa tehtävää loppuvuoden 2019.

Kerttula itse on kertonut, että neuvottelee ensin nykyisen seuransa kanssa. Neuvottelut ovat jo käynnissä tai alkavat kohta. Kerttula on omat toiveensa seurajohdolle jo kertonut. Poriin Kerttula tuli, koska sai isomman roolin kuin pelkän urheilujohtajan roolin. On ollut kehittämässä seuraa muissakin asioissa. En tiedä sitä, että onko Jypillä tarjolla samanlaista vastuuta.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
En nyt oikein ymmärrä? Eikö Ässissä ole ollut kokoajan selvää Kerttulan pätkäpesti?

Mistähän niitä neuvotteluja jatkon suhteen sitten käydään seurajohdon kanssa? Vai eikö Ässät vaan ymmärrä, toki tämäkin on mahdollista.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
TJ:n ja UTJ:n virkoihin hakijoita oli yhteensä 12. Sitä en tiedä miten tuo määrä jakautui kumpaiseenkin pestiin.
..
Vai että ihan näin. Tynin mukaan TJ hakiamäärä on 30 joista hallituksesta muodostettu ryhmä valkkaa parhaimpia vaihtoehtoja. Varmaan tuohon määrään osuu vakavastikin otettavia vaihtoehtoja.
UTj pestiinhän ei ollut avointa hakua
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Toteampa vaan että pressin toiseen kertaan katsottuna Kari Tyni oli aika hyvä esiintyjä.

Olen Tyniä paljon haukkunut hänen toimariaikoinaan, mutta kyllähän Tyni teki miehen työn tullessaan vt. toimitusjohtajaksi kun se pikkupoju osoittautui yllättäen pikkupojuksi.

Onhan siinä iso ero että puikoissa on ammattilainen verrattuna pikkupoju.
 

Hexa

Jäsen
Täytyy kyllä itsekin sanoa, että joko Tyni on kehittynyt huimasti, tai sitten vain oma käsitys hänestä on parantunut. Ilmeisesti hanskaa myös talousasiat aika hyvin. Olisi melkein ykkösvaihtoehto jatkamaan toimitusjohtajana, mutta haluaako itse jatkaa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Toteampa vaan että pressin toiseen kertaan katsottuna Kari Tyni oli aika hyvä esiintyjä.

Olen Tyniä paljon haukkunut hänen toimariaikoinaan, mutta kyllähän Tyni teki miehen työn tullessaan vt. toimitusjohtajaksi kun se pikkupoju osoittautui yllättäen pikkupojuksi.

Onhan siinä iso ero että puikoissa on ammattilainen verrattuna pikkupoju.

Myös mun on jossain määrin tultava vastaan kritiikissäni Tynin suuntaan. Tietysti kritiikille oli aikanaan paikkansa, mutta tässä vaikeassa tilanteessa Tyni on kyllä ollut mies paikallaan ja hoitanut hommat jämäkästi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainahan Tyni on ollut ihan pätevä mies yleisesti ottaen, mutta vain turhan paljon kaavoihin kangistunut, joka on tuossa iässä ymmärrettävää.

Jos roolitetaan oikein, niin Tyni ei ole lainkaan huono vaihtoehto jatkamaan hommassa toistaiseksi, mikäli itse sitä haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös