Aina kun lukee näitä "no kun muut" -juttuja niin herää kysymys miten olisitte itse toteuttaneet?
KalPa ja Salmela? Ei kiitos, meillä on jo Mäkelä ja Westermarck vastaavan roolin pelaajia
Räty&Tiuraniemi - Rindell treidi. Meidän kohdalla Rindellin tilalla olisi lukenut Heshka (paperilla joukkueensa ykköspakki) Olisitteko tehnyt? Minä en.
Ässät ja Lalonde. Joo olisi maistunut mullekin, mutta täytyy muistaa, että Ässillä on käsittääkseni ollut pakki haku päällä pidempään ja rahoitus hoidettu hyvissä ajoin. Tuon tason pakkivaje meille iski vasta vierasturneen avausottelussa Turussa kun Viljanen tippui pois. Tuossa ajassa pakkia ei olisi hankittu saati rahoitusta hommattu. Vielä kun Viljasen poissaolo on pari viikkoa eikä luokkaa loppukausi.
Vähän järkeä näihin juttuihin eikä heti vonguta, että miksei meille kun muillekin. Sentteriä minäkin kaipailen edelleen, mutta eipä niitä sellaisia ole muillekaan liikkunut mitä itse ajattelisin, että "hitsi kun ei tullut meille".
Toinen asia: mehän voidaan olla yhtä mieltä, mutta seurajohdossa voidaan olla sitä mieltä, että akuuttia sentteritarvetta ei ole vaan kattellaan ensi vuoden puolelle miltä sarjatilanne näyttää.