Huhut, mutut ja muut fantasiat

• 2 541 172
  • 10 882

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Ei ole näköjään sopimusluettelo kotisivulla päivitetty hetkeen. Härmä,Koivunen,ja Karppinen ovat jo osoittaneet käyttökelpoisuutensa. Hultista en ole niin varma ja Vesala on minulle mysteeri.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ymmärsin että liigajoukkueesta.
Sopimukset loppuvat näiltä pelaajilta. Listasin siis kaikki jolta sopimus loppuu ja ymmärrän, että jotkut eivät ole sportin saatavilla. Boldasin mahdollisimmat.
Mv Henri Karppinen
P Daniel Brickley
P Otto Leskinen
P Olli Juolevi
P Niko Korkola
P Andrej Sustr
H John Quinneville
H Juuso Ikonen
H Nicholas Halloran
H velimatti savinainen
H Mario Kempe
H Verneri Ahonen
H Emil Järventie
H Julius Mattila
H Philip Granath
H Petteri Puhakka
H Aleksi Mustonen

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Granath ollu Stålbergin kanssa samaan aikaan Frölundassa toki juniorijoukkueessa, mutta eiköhän Stålbergillä ole tietoa kaverista.
Sopisi siinäkin mielessä, kun on puhuttu, että luisteluvoimaa halutaan lisää. Toki on myös noita nuoria pelaajia, jotka voivat lähteä hakemaan muualta vastuuta. Esim. Järventie tai Ahonen.

Neuvonantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse olen pitänyt orzeckin ja fonstadin otteista nyt pleijareissa, kaverit nostanut todellakin tasoa, en tiedä sitten onko se, että kausi ei loppunutkaan ja kotiin ei päästy ja sytyttiin pleijareihin, siitä en sitten tiedä. Orzeckin luistelu on jotain mitä mielellään katsoo, ja Fonstad näyttää ainakin yhdeltä innokkaimmista maalien juhlijoista KooKoo sarjassa. Mielelläni itse pitäisin molemmat ensi kauden joukkueessa.

Korsholmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Vimpelin Veto
Voisko olla Kotajärvi tulossa Vaasaan lainalle vastuun perässä? Kokkolasta kotoisin kuitenkin niin vois kuvitella että maantieteellinen sijainti vois olla mieleinen. Tapparalla tuskin ensi kaudellakaan varaa peluuttaa kaikkia junnuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy