Huhut, mutut ja muut fantasiat

• 2 531 658
  • 10 861

PH7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuomenoksa ei kyllä ole vakuuttanut Tapparassa. 3.kautta siellä ja tolla budjetilla ei ole saanut viimeisen 2.kauden aikana sentteriosastoa kuntoon.
2 Suomenmestaruuta ja CHL:n mestaruus, ei ole vakuuttanut? Kuinka paljon on vaikuttanutta ja kuinka paljon on kävelty yli kuten nyt Grönborg, silti eihän nyt urheilujohtaja voi enempää saavuttaa.

Masa19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis ajan Vaasan Sport
Ainakin ite oon ollu Pajuluomaan tyytyväinen siltä ajalta mitä on ollut Herkon jälkeen. Eli littipeukkua tälle seurajohdon päätökselle. Varmasti myös taloudellisesti edullisempi kuin nimekäs ulkopuolinen kaveri ja varmaan tälläkin saralla etsitään niitä ikäviä säästöjä kulurakenteisiin.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
2 Suomenmestaruuta ja CHL:n mestaruus, ei ole vakuuttanut? Kuinka paljon on vaikuttanutta ja kuinka paljon on kävelty yli kuten nyt Grönborg, silti eihän nyt urheilujohtaja voi enempää saavuttaa.
Vaikea sanoa kuinka paljon RG on vaikuttanut siirtoihin, mutta kuitenkin utj:lla loppuviimein on vastuu.

Kuten sanoin, niin omasta mielestä Tapparan vakuuttavin joukkue Tuomenoksan aikana oli 1.kauden jengi joka otti CHLn ja Liigan mestaruuden. Tämä jengi ei ollut Tuomenoksan käsialaa. Voi argumentoida myös, että viime kauden mestaruus tuli vielä Tapparan rakentaman dynastian ansiosta ja valmennuksen hyvyydellä. Kuitenkin viime ja varsinkin tänä kautena joukkue ja hankinnat mennyt heikompaan suuntaan eikä utj ole pystynyt rakentamaan oikeanlaista joukkuetta. RG varmasti vaikuttaa yksittäisiin hankintoihin, mutta kyllä kokonaisuudesta vastaa utj.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Ehkä tämä Maukan valinta tuntuu hieman kädenlämpöiseltä, niinkuin joku tuossa mainitsikin. Ehkä tämä tuntuma kuitenkin johtuu siitä, että aina odotetaan jotain uutta ja ihmeellistä, mikä ei läheskään joka kerta ole parempi kuin tämä jo tutuksi tullut vaihtoehto. Puollan kuitenkin valintaa, sillä Maukka tuntee koko seuran ja uuden strategian, niin kuin omat taskunsa. Lisäksi vaikka Maukka tätä työkseen tekeekin, niin ei ole puhdas palkkasoturi, vaan mieheltä löytyy suurta kotkasydäntä ja niinkuin haastatteluista on käynyt ilmi pystyy myös kriittiseen ajatteluun omaa seuraa kohtaan ja uskaltaa myös puhua niistä suoraan.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En pidättelisi hengitystä hankintojen suhteen. Wännström tuli jo. Andersson palaa 2 viikon sisään. Puolustukseen kuitenkin löytyy leveyttä junnuista ja Orzeck (kun vaan aivotärähdyksestä selviää).

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Puljulle vaan sopimustarjousta emailiin.... joo...mutta olen kyllä yllättynyt jos sieltä ei vielä yksi pelaaja tulisi mukaan...voi olla jostain alasarjoista tai Alaskan hummeriliigasta. Keskushyökkääjä.

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Puljulle vaan sopimustarjousta emailiin.... joo...mutta olen kyllä yllättynyt jos sieltä ei vielä yksi pelaaja tulisi mukaan...voi olla jostain alasarjoista tai Alaskan hummeriliigasta. Keskushyökkääjä.
Ei me mitään Puljuja tänne tarvita. Me tarvitaan nopeita jalkoja ja hyvän peliä lukevan nuorison (2-4 kaveria). Kyllä vaasalaiset osaavat arvostaa hyvää laatua kuten pitääkin.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tähän on listattuna oikeestaan kaikki potentiaaliset tämän alueen nuoret pelaajat ketä voisi olla tänne tulossa kun se ihan Maukanki suusta on kuultu. Kriteereinä ollut, että on Vaasasta tai pelannut Sportissa. Kokkolastahan tunnetusti tulee hyviä junnuja, mutta ei heillä kyllä mitään yhteyksiä tänne ole.

Eetu Mäki
Topias Liljamo
Emil Hemming
Oscar Hemming
Ville Immonen
Eemeli Ylitalo
Kasper Holm
Juuso Nykänen (muutama peli Sportin junnuissa)
Jesper Ahlorth (sopimus KooKooseen 25-26)

Lepakkokiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lehteä lukiessa silmään osui uutinen että Vaasan kaupunki etsii kahvilayrittäjää onkilahden puistoon. Itse olen aina pitänyt tuota rakennusta loistavana bisnes potentiaalina lähinnä sijainnin ja parkkipaikkojen vuoksi.

Tulevina vuosina kävijämäärät tuola vaan lisääntyy kaupungin panostuksen vuoksi niin tulikin mieleen että eikö tämmöisen pyörittäminen kiinnostaisi Sportia kaupungin kanssa yhteistyössä?

Siinä voisi olla lähellä lapsia ja nuoria sekä turisteja.

Myyntiin jätskiä, nugetteja, ranuja, päivän keittoa ja tietysti sport krääsää. Talvella sport aiheista tapahtumaa puistossa ja onkilahden jäällä ! siinä sitä oltais näkyvillä ja tulevien fanien silmien alla

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Lehteä lukiessa silmään osui uutinen että Vaasan kaupunki etsii kahvilayrittäjää onkilahden puistoon. Itse olen aina pitänyt tuota rakennusta loistavana bisnes potentiaalina lähinnä sijainnin ja parkkipaikkojen vuoksi.

Tulevina vuosina kävijämäärät tuola vaan lisääntyy kaupungin panostuksen vuoksi niin tulikin mieleen että eikö tämmöisen pyörittäminen kiinnostaisi Sportia kaupungin kanssa yhteistyössä?

Siinä voisi olla lähellä lapsia ja nuoria sekä turisteja.

Myyntiin jätskiä, nugetteja, ranuja, päivän keittoa ja tietysti sport krääsää. Talvella sport aiheista tapahtumaa puistossa ja onkilahden jäällä ! siinä sitä oltais näkyvillä ja tulevien fanien silmien alla
Jep jep, olet aivan oikeassa ja tästä tietoa suoraan Sportin toimistolle, vaikka itse TJ Kemppaiselle - nappaa koppi!

Kesän aikaan on muutenkin hiljaiseloa, niin tästä näkyvää markkinointia Sportille ja talouspuolikin kiittää, kunhan ovat tarpeksii aktiivisia yhdessä kaupungin kanssa.

Saisihan tuonne lapsille ja lapsenmielisille aikuisille eräänlaista SOFT SUMMER LÄTKÄ peliä kehitettyä tai kuka ampuu kovimman "loma" lämärin, jossa tutka paljastaa että paljastaa virallisen nopeuden ym. kesäaiheissia lätkä kivaa "vaikka kärpäslätkällä" sun muuta hörinää kioski toiminnan ohella.

Varmaan nämä kuuluisivat omaan "kehitysideat markkinointiin" otsakkeen alaisuuteen, siis vastaavanlainen mitä oli kaudelle 23-24?

Sportin toimisto hereillä ja ASAP!

Lepakkokiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jep jep, olet aivan oikeassa ja tästä tietoa suoraan Sportin toimistolle, vaikka itse TJ Kemppaiselle - nappaa koppi!

Kesän aikaan on muutenkin hiljaiseloa, niin tästä näkyvää markkinointia Sportille ja talouspuolikin kiittää, kunhan ovat tarpeksii aktiivisia yhdessä kaupungin kanssa.

Saisihan tuonne lapsille ja lapsenmielisille aikuisille eräänlaista SOFT SUMMER LÄTKÄ peliä kehitettyä tai kuka ampuu kovimman "loma" lämärin, jossa tutka paljastaa että paljastaa virallisen nopeuden ym. kesäaiheissia lätkä kivaa "vaikka kärpäslätkällä" sun muuta hörinää kioski toiminnan ohella.

Varmaan nämä kuuluisivat omaan "kehitysideat markkinointiin" otsakkeen alaisuuteen, siis vastaavanlainen mitä oli kaudelle 23-24?

Sportin toimisto hereillä ja ASAP!
Tästähän lähtee vaikka mitä ideaa, olisihan se hieno käydä onkilahden rannalla syömässä vaikka Närpiössä tehtyä kotka jätskiä!

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vieläkö nähdään liikkeitä? Viime kaudella tuli Hanzl puskista, mutta enää ei liene varaa hommata oikein ketään.
En mä lähtis hommaamaan ketään. Seuran tulevaisuus kuitenki kyseessä rahallisesti ni ihan turha ottaa lisäkuluja. Taitaa olla muutenki liikaa kolhuja joukkueen laajuuteen nähden että tosta päästäisiin eteenpäin

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En mä lähtis hommaamaan ketään. Seuran tulevaisuus kuitenki kyseessä rahallisesti ni ihan turha ottaa lisäkuluja. Taitaa olla muutenki liikaa kolhuja joukkueen laajuuteen nähden että tosta päästäisiin eteenpäin
Talouden puolesta toki näin, kun ollaan 200k miinuksella, mutta jotain siellä kuuleman mukaan silti etsitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy