Mainos

Huhut, mutut ja muut fantasiat

• 2 420 414
  • 10 427

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Rantakari kuulemma jossain whatsappiryhmässä kertonu, että menee Jokereihin. 1.12 julkaistaan sopimus.

Mutta nää on näitä. Ehkä totta, ehkä ei.
Toivottavasti pitää paikkansa. Oli Sportin mittapuulla hyvä hankinta, mutta samalla myös kaikkien aikojen paskin pelaaja. Tämä vain siksi, koska asenne ja kunnioitus seuraa ja kannattajia kohtana oli täysi nolla.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Jos puheet Rantakari siirrosta Jokereihin pitää paikkansa, niin siitä vaan ja perään voisi tokaista var så god, kiva kun löysit uuden palkanmaksajan.
Jokereilla on ihan hyvä tai riittävä palkanmaksukyky.

Näin jälkikäteen kun analysoidaan hänen otteitaan, niin kaveri tuntui pelaavan vain enemmän itselleen ja ei ollut oikein joukkuepelaajakaan (tiimikaveri), eli pelasi ns. omaan pussiin.

Näinkö se menisi, jos Jokerit tekee sopimuksen Atson kanssa (1.12.24) niin palkanmaksu raukeaa/loppuu Sportilta ja se siirtyy välittömästi Jokereille?

Suosikkijoukkue
Sport
Jos puheet Rantakari siirrosta Jokereihin pitää paikkansa, niin siitä vaan ja perään voisi tokaista var så god, kiva kun löysit uuden palkanmaksajan.
Jokereilla on ihan hyvä tai riittävä palkanmaksukyky.

Näin jälkikäteen kun analysoidaan hänen otteitaan, niin kaveri tuntui pelaavan vain enemmän itselleen ja ei ollut oikein joukkuepelaajakaan (tiimikaveri), eli pelasi ns. omaan pussiin.

Näinkö se menisi, jos Jokerit tekee sopimuksen Atson kanssa (1.12.24) niin palkanmaksu raukeaa/loppuu Sportilta ja se siirtyy välittömästi Jokereille?
Vähän epäilen että Jokrut kykenisi maksamaan 100% Atson palkasta, mutta jos ne maksais esim 50% se helpottaa jo paljon Sportin tilannetta.
Toki, ei mulla mitään tietoa tästä ole, mutta kuulostaa vaan hurjalta että Mestisjoukkue maksais niin paljon rahaa yhdestä pelaajasta?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vähän kaksijakoiset fiilikset tästä.

Mestikseen varmasti aika ylikylän ukko, mutta asenne mietityttää. Varsinkin, kun Sportista lähdön taustalla ei-niin-positiivinen asia.

Uskon, että jos Jokereihin siirtyy, on taustalla halu auttaa oma kasvattajaseura Liigaan. Enemmän rahaa olisi varmasti saanut myös muualta. Enkä usko, että RD:n ja Vallen jengiin, jolla on hieno projekti ja selkeä tavoite menossa, otetettaisiin ketään, jonka asenteesta pitäisi olla huolissaan.

Joku heitti meidän puolella, että RD on ennenkin osannut käsitellä näitä ”ongelmatapauksia” vrt. Jonne Virtanen.

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vähän kaksijakoiset fiilikset tästä.

Mestikseen varmasti aika ylikylän ukko, mutta asenne mietityttää. Varsinkin, kun Sportista lähdön taustalla ei-niin-positiivinen asia.

Uskon, että jos Jokereihin siirtyy, on taustalla halu auttaa oma kasvattajaseura Liigaan. Enemmän rahaa olisi varmasti saanut myös muualta. Enkä usko, että RD:n ja Vallen jengiin, jolla on hieno projekti ja selkeä tavoite menossa, otetettaisiin ketään, jonka asenteesta pitäisi olla huolissaan.

Joku heitti meidän puolella, että RD on ennenkin osannut käsitellä näitä ”ongelmatapauksia” vrt. Jonne Virtanen.
Osasi varmasti tavallaan, mutta kyllä se katsoi pahasti läpi sormien Jonnen rellestystä Vaasassa pitkään. Ei se sitä viimeistä kautta selvinpäin ollut (huhut Turun yöstä pelireissulla jne). Riston ongelma ainakin Vaasassa ja oletan että myös Helsingissä on se, että joka viikonloppupelin jälkeen ajaa Mikkeliin vaimon kanssa lusikkaan jättäen joukkueen matkustamaan omillaan. Siinä saattaa tulla kiusaus lähteä väärille teille. Toivotaan että Otso nyt viimeistään oppisi, veikkaan että kaikki vapaudu vankilasta -kortit olisi siinä kohtaa käytetty jos töitä Suomesta vielä löytyisi.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Vähän epäilen että Jokrut kykenisi maksamaan 100% Atson palkasta, mutta jos ne maksais esim 50% se helpottaa jo paljon Sportin tilannetta.
Toki, ei mulla mitään tietoa tästä ole, mutta kuulostaa vaan hurjalta että Mestisjoukkue maksais niin paljon rahaa yhdestä pelaajasta?
Voi kun Otson nimi tässä sekamelskassa on vaihtunut Atsoon, sitä sattuu kun matkan varrella liemiä keitellään tai maistellaan ;D.

Ei ollut tarkoitus, sorii.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eikös Rantakarin siirto pitänyt julkistaa tänään Jokereihin? Vai onko tämä koko case ankka?

En usko, että on ankka. Tai julkaisupäivä saattaa olla, mutta uskon, että Rantakari Jokereihin siirtyy. Tietoa ei kuitenkaan ole.

Pidin tätä päivää outona julkaisupäivänä, sillä tänään julkaistiin Jokereiden kolmospaidat ja tuota tiisattiin usean päivän ajan. Luulen, että jos Rantakari on tullakseen, siirto julkaistaan aikaisintaan huomenna.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
En usko, että on ankka. Tai julkaisupäivä saattaa olla, mutta uskon, että Rantakari Jokereihin siirtyy. Tietoa ei kuitenkaan ole.

Pidin tätä päivää outona julkaisupäivänä, sillä tänään julkaistiin Jokereiden kolmospaidat ja tuota tiisattiin usean päivän ajan. Luulen, että jos Rantakari on tullakseen, siirto julkaistaan aikaisintaan huomenna.
Aivan joo. Ymmärsin huhujen perusteella, että teille julkaistaan tänään uusi pelaaja, mutta olikin ilmesesti Jokereiden kolmospaidat.

Eiköhän se siirry onko Sport tiedottanut koskaan sunnuntaina mitään?
Eipä juuri koskaan muistaakseni.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Hyvää itsenäisyyspäivää tännekin. Onko näiden kahden sankarin tilanteesta kuulunut mitään? Rantakaria oltiin viemässä vielä viikko sitten Jokereihin, mutta onko tilanne muuttunut?

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Jos Härköselle annettaisiin kisapaikka niin kuinka nopeasti Sport pystyy hankkimaan vuokralle / lainalle tarpeeksi hyvän korvaajan? Mestiksestä? Vai jostain toisesta pohjoismaasta jonkun joukkueen maalivahti jolle avautuisi elämänsä tilaisuus näyttää osaamistaan...

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Onko kovinkin moni liigaseura saanut lottovoittoja rahoittajilleen?
Tuntuu kuin joka paikasta puskisi uusia vahvistuksia liigaan. Välillä jopa ihan kovan luokan vahvistuksia.

Eikö rahan pitänyt nyt olla tiukalla ja liigaseurojen talous kuralla ja isoissa veloissa ?
Toivottavasti Sport saa hyvän ryhmähengen joukkueeseen ja painelee sen voimin eteenpäin.
Harva joukkue sentään makuuttaa kahta pelaajaa junnujen mukana ja makselee palkkaa kattoon syleksimestä.

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Se hallituksen uusi piilopomohan mainitsi virallisessa videossa, että pakkihankinta on mahdollinen, jos rahaa löytyy. Kun jo pelkästään tarrakampanjasta tulee kohta 20000 euroa ja yleisöäkin on käynyt, olisiko jo aika?

Toivottavasti on Allsvenskan-, tai AHL-haku, eikä ECHL-arpa. Noita viimeksi mainittuja ei ole viime vuosina enää näkynyt, mutta toisaalta SM-liigan taso ei ole nykyään mitään päätä huimaava.

Millaisella formaatilla noita Ruotsin sarjoja nykyään pelataan? Loppuuko viivojen välisten joukkueiden kaudet sen verran aikaisin, että sieltä voisi saada hyviä lainamiehiä loppukaudeksi?

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tänään hallilla kuuntelin vieressä käytyä keskustelua:

"-Mä juttelin Karjalaisen kans ja kysyin, että mitä siellä Kuopiossa tapahtui. Karjalainen vannotti oikein kunnolla, että yhtäkään kaljaa ei ole siellä ottanut.
No mä kysyin, että mitä siellä oikein tapahtui, niin se sano mulle, että "en mä voi sitä sanoa. Koko homma on paisunut niin paljon, että sitä on turha lähteä enää oikaisemaan"

Sellaisen viestin ne on saanu, että tällä kaudella ne ei pelaa peliäkään".

Mikä voi olla niin vakavaa, jos alkoholi ei oo syy? Huumeet? Tuskin..

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tänään hallilla kuuntelin vieressä käytyä keskustelua:

"-Mä juttelin Karjalaisen kans ja kysyin, että mitä siellä Kuopiossa tapahtui. Karjalainen vannotti oikein kunnolla, että yhtäkään kaljaa ei ole siellä ottanut.
No mä kysyin, että mitä siellä oikein tapahtui, niin se sano mulle, että "en mä voi sitä sanoa. Koko homma on paisunut niin paljon, että sitä on turha lähteä enää oikaisemaan"

Sellaisen viestin ne on saanu, että tällä kaudella ne ei pelaa peliäkään".

Mikä voi olla niin vakavaa, jos alkoholi ei oo syy? Huumeet? Tuskin..
Onhan siellä jotain tapahtunut mutta laki suojelee onhan sitä kaikkea kuultu mutta mikä sitten on totta. Onko rahaa saatu kerättyä pakkiin tai lainaan jos Masi valitaan 15 päivä kisoihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy