Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 293 310
  • 10 160
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Ensi kaudelle Sporttiin huhuttu Mestiksen pistepörssin kärkinimi Leo Ring loppukaudeksi Iisalmeen, jotenkin olisi silloin aika erikoista, miksei jo tänne loppukaudeksi?

Jos siis siirtynee liigaan, niin olisiko sittenkin menossa KalPaan, kun noilla seuroilla näyttää olevan paljonkin yhteistä?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Noi loppukauden kausikortit on omasta mielestä ainoastaan fiksua myyntiä ja noita pitäis mun mielestä myydä ihan kauden alusta asti vaikka 15 pelin kortteja edes seisomaan yms koska vuorotyöläisiä on paljon ja silloin kynnys on pienempi lähteä matsiin kun yksittäisen lipun ostaminen. Sen mukana kasvaa oheismyyntikin tai näin mä sen ainaki ajattelisin ja mitä oon kavereiltakin kuullut ja jos olisin vuorotöissä ostaisin tollasen kortin ehdottomasti.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Noi loppukauden kausikortit on omasta mielestä ainoastaan fiksua myyntiä ja noita pitäis mun mielestä myydä ihan kauden alusta asti vaikka 15 pelin kortteja edes seisomaan yms koska vuorotyöläisiä on paljon ja silloin kynnys on pienempi lähteä matsiin kun yksittäisen lipun ostaminen. Sen mukana kasvaa oheismyyntikin tai näin mä sen ainaki ajattelisin ja mitä oon kavereiltakin kuullut ja jos olisin vuorotöissä ostaisin tollasen kortin ehdottomasti.
Muinoin myytiin niitä rei'itettäviä kausareita, joilla pystyi tulemaan useampikin kerralla, reikiä napsuteltiin määrän mukaan. Tuokin voisi toimia vieläkin.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kausikorttiin lataus 30 peliä ja jos jää välistä peli niin seuraavaan voi ”höylätä” kaksi sisään. Sellainen olisi hyvä systeemi
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ellei sitten Ruotsin kautta, mitähän liiga siihen reagoisi?
Ei riitä aika enää moiseen kikkailuun. Pitää olla ulkomailla rosterissa yhden virallisen sarjapelin verran jotta siirto on virallisesti "ulkomaan siirto". Ei siis riitä että paperit käy ulkomailla välissä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kuulemma Miro Karjalainen on ensi kaudella meidän miehiä siirtohuhuketjun mukaan. Aika riski omasta mielestä paljon loukkaantumisia.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kuulemma Miro Karjalainen on ensi kaudella meidän miehiä siirtohuhuketjun mukaan. Aika riski omasta mielestä paljon loukkaantumisia.
Hayesin tilalle poliisiksi? Molemmat ei kyllä mahdu samaan joukkueeseen
Itseä aina vtuttanut Karjalaisen naama mutta sehän on vain positiivinen asia jos tuollainen ihmisk*rpä saadaan meidän riveihin kuumentamaan vastustajaa :)
 

Duckworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport ja Formula 1.
Kuulemma Miro Karjalainen on ensi kaudella meidän miehiä siirtohuhuketjun mukaan. Aika riski omasta mielestä paljon loukkaantumisia.

Mies pelannut koko kaudella vain 14 peliä, onko ollut loukkaantuneena?
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Mies pelannut koko kaudella vain 14 peliä, onko ollut loukkaantuneena?
Toipui pitkään selkävaivoista ja palasi tuossa vasta vähän aikaa sitten takaisin peleille, Mestiksen kautta toki aluksi. Ei siis ollut koko alkukaudella pelannut. Mutta nyt pitäisi olla vaivat selätetty.

Itse olen aina toivonut Karjalaista Sportiin, Liigan viihdyttävimpiä pelaajia oli ennen loukkaantumista. Nyt varmaan hintalappu pudonnut tuon takia ja kaipaa vastuuta.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mies pelannut koko kaudella vain 14 peliä, onko ollut loukkaantuneena?
Selkä leikattu viisi kertaa parin vuoden aikana.


Kunnossa ollessaan Karjalainen on todellinen täsmävahvistus kolmosparin minuuteille / rotaatioon. Kunhan sopimuksessa on tryout tai muuten huomioitu loukkaantumishistoria, niin tervetuloa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Selkä leikattu viisi kertaa parin vuoden aikana.


Kunnossa ollessaan Karjalainen on todellinen täsmävahvistus kolmosparin minuuteille / rotaatioon. Kunhan sopimuksessa on tryout tai muuten huomioitu loukkaantumishistoria, niin tervetuloa.
Itse kans ajattelen että Tommilan paikalle sopisi.
 
Viimeksi muokattu:

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Korvaisi kovuudessa hyvin Hayesin ja varmasti myös oman pään puolustamisessa. Toki samoja minuutteja ei voi tulla pelaamaan, mutta kolmosparissa/seiskapakkina hyvinkin.

Mies ei toki ole oikeastaan koskaan pelannut täysin ehjää kautta, eikä ollut eilenkään kokoonpanossa eli hyvin suurella todennäköisyydellä jää paljon pelejä väliin myös ensi kaudella.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
….. Ei tänne kukaan halua.
Höpö höpö. En kyllä usko ettei kukaan halua. Jos pelaaja on jo liiga tasoinen niin eiköhän pääasiassa valituksi tule seura joka maksaa parasta palkkaa. Parhaat kehitysvaiheessa olevat junnut kyllä valitsevat varmasti parhaan mahdollisen valmennuksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös