Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 292 765
  • 10 160

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Mikähän tuo Jämsän funktio tuolla nyt enää on? Kunnon suojatyöpaikka...
Sopii hyvin jos uusi kaveri on Eren seurassa kun eikös se ole nykyään yhteyshenkilö/joukkueenjohtaja. Varmaan hoitelee uudet kaverit kämppiin, autot jne. Tuota joukkueenjohtajan tehtävää kyselin itse jo viime kauden lopulla kun mies nimitettiin, että mitä se sisältää? Kulkeeko joukkueen mukana pelimatkoilla ja hoitelee hotellivarauksia jne. vähän kuten Aki Näykki aikoinaan vai onko vaan titteli ilman tehtäviä?
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Siinä se Ere istui EB:n vieressä ja ryysti vichya. Varmaan jokin tarkoitus tuollakin.
Mutta asiaan: oli aika tiukan ja kovannäköinen karpaasi tämä Erik Brown. Enkä tarkoita nyt vertauksella Joonas Kovaa.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Siinä se Ere istui EB:n vieressä ja ryysti vichya. Varmaan jokin tarkoitus tuollakin.
Mutta asiaan: oli aika tiukan ja kovannäköinen karpaasi tämä Erik Brown. Enkä tarkoita nyt vertauksella Joonas Kovaa.
Kyllähän tuonne hyökkäykseen vähän kovuuttakin istuu, toivotaan että olis mallia Vidgren, mielellään vähän kädellisempi :)
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mikäköhän on Pelicansissa kiekkoilleen Anton Myllärin tilanne, kun ei omaa sopimusta mihinkään? Keväällä pelasi mielestäni oikeinkin hyvin ja vahvistaisi varmasti montaakin joukkuetta. Ei pelkästään paikkaisi Hietasta vaan olisi jopa upgrade.

 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Kyseinen jenkki lähdössä Djurgårdenista.

1+1=?

AHL-statsien perusteella ei mikään puukäsi, vaikka kokoa löytyy.

E: Alla olevan linkin mukaan on vielä loukkaantuneena, joten ehkä ei kuitenkaan.

 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On kyllä mahtavaa, jos tulee laadukas vahvistus Sportin pakistoon. Sitä Sportin kapea puolustus kaipaa.

Minua ei Sportin ulkomaalaisten määrä huimaa. Minä tykkään, että yritetään löytää erilaisia tapoja menestykseen. Ainoa mutta takaraivossa on se, ettei vain liian isolla taloudellisella riskillä hae Sport nyt menestystä. Mutta sepä ei minun murhe ole. Mahtavaa, kun Sportista saadaan täksi kaudeksi tasonnostaja Liigaan.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olisi myös tällaista seppää vapaana.

Tää sopisi kyllä kuvioon sillä vahva Frölunda tausta kans…
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
On kyllä mahtavaa, jos tulee laadukas vahvistus Sportin pakistoon. Sitä Sportin kapea puolustus kaipaa.

Minua ei Sportin ulkomaalaisten määrä huimaa. Minä tykkään, että yritetään löytää erilaisia tapoja menestykseen. Ainoa mutta takaraivossa on se, ettei vain liian isolla taloudellisella riskillä hae Sport nyt menestystä. Mutta sepä ei minun murhe ole. Mahtavaa, kun Sportista saadaan täksi kaudeksi tasonnostaja Liigaan.

Tätä en usko. Itse ihmetyttää eniten se, että Sportilla on Liigan pienin budjetti ja samalla kun vertaa rostereita SaiPan, Jukureiden ja vaikka HPK:n ja KalPan kanssa niin kuinka halvalla ruotsalaiset oikein vetää? Mielestäni kumminkin paperilla nimekkäämpi rosteri on Vaasassa.
 

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tätä en usko. Itse ihmetyttää eniten se, että Sportilla on Liigan pienin budjetti ja samalla kun vertaa rostereita SaiPan, Jukureiden ja vaikka HPK:n ja KalPan kanssa niin kuinka halvalla ruotsalaiset oikein vetää? Mielestäni kumminkin paperilla nimekkäämpi rosteri on Vaasassa.
Liigajoukkueiden ilmoittamia budjetteja on tosi vaikea (mahdoton?) suoraan vertailla keskenään. Noissa ilmoitetuissa budjeteissa on niin monta muuttujaa, jotka joukkueet ilmoittaa eri tavoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös