Aivan. Järkyttävä virhe minulta.Tuskin, sillä hän pelaa edelleen finaaleja silloin.
F. Riska sitten!
Aivan. Järkyttävä virhe minulta.Tuskin, sillä hän pelaa edelleen finaaleja silloin.
Eikös JYPin pronssipelikin ole jo ohi ensi viikon perjantaina... eli loppukliimaksina Nenonen ja vielä viikon kuluttua Kankaanperä...Aivan. Järkyttävä virhe minulta.
F. Riska sitten!
Tuskin Kankaanperää voidaan julkistaa ensi perjantainakaan, sillä liigan finaalit on suurella todennäköisyydellä kesken silloinkin vielä. Eli ei voida ruveta antamaan vinkkejä jo tulevana maanantaina.Eikös JYPin pronssipelikin ole jo ohi ensi viikon perjantaina... eli loppukliimaksina Nenonen ja vielä viikon kuluttua Kankaanperä...
Kuka on Polle?Polle teki 242 pistettä Narriurallaan. Menee siis pisteettä Tuhmalle tämän viikon vihje.
Ens viikolla Polle?
Jani Rita.Kuka on Polle?
Vahvasti vaan pienet vihreät miehet supattelevat, että tämän viikon toinen ehdokas vielä roudaa kamansa Vaasaan.
Kankaanperä
Riska
Vauhkonen
Rinne
Nenonen
Täts it!
Onko jäljelle jäävät julkistamattomat sopimukset (hyökkääjä ja puolustaja) jatkoja/junnuja?Laitoin jo uudet kotkasydämet tänne palstalle, järjestyksestä en tiedä.
Vauhkonen kai seuraava julkistus.
Karjalaisen tilanne on täysin pimennossa. Kummallista!
Menetyksiä Mikkeliin siis Kovisto ja Tallberg, niille ei ole tulossa jatkoa.
Itse sain Ritan Jokereissa tehtyjen pisteiden summaksi 243, kun kaksi kertaa nuo päässä laskin.Polle teki 242 pistettä Narriurallaan. Menee siis pisteettä Tuhmalle tämän viikon vihje.
Ens viikolla Polle?
En tiedä, mistä noita laskit, mutta tässä seuran viralliset tiedot.Itse sain Ritan Jokereissa tehtyjen pisteiden summaksi 243, kun kaksi kertaa nuo päässä laskin.
En tiedä, mistä noita laskit, mutta tässä seuran viralliset tiedot.
Linkki: Kiitos, Jani Rita! | Jokerit.com
Jätetään Polle silti nyt pois tästä ketjusta (toistaiseksi).
Jätetään Polle silti nyt pois tästä ketjusta (toistaiseksi).
Mun mielestä olisi ollut kova vihje käyttää vähän pelisilmää ja laittaa joku tuhma kuva tonne, eikä mitään väsynytt Eren kommenttia. :)"Kokoa ja kovuutta" oli päivän vinkki. Joten Olavi Vauhkosella siis mennään. Huomenna virallisesti nimi esiin klo 15.