Mä luulen, että vika ei välttämättä ole Komussa, vaan meidän pelitavassa, joka ei natsaa hänelle.
Toi Macin heittämä Piitulainen voisi olla kyllä kova sana. KalPasta tulee mieleen toinenkin Nikkon lisäksi, eli Davis, joka on myös aivan väärässä paikassa.
Uskon, että Komu voisi kiinnostaa Lukkoa. Joka tapauksessa mä olen aika varma, että jos ja kun Valtonen vetää täällä ensi kaudenkin, tuhlaa Komu uraansa ja aikaansa täällä. En jaksa millään uskoa, että hänen tyylinen pelaaja saataisiin soveltumaan meidän palettiin. Ja siis vika ei varmaan hänessä, vaan kun ei sovi pyöreä palikka neliökoloon, niin ei sovi. Valitettavasti!
Niin ja tuli vaan mieleen toi viimehetken kokoonpanosta poisveto, että voisiko taustalla olla juuri joku viimehetkellä natsannut treidi? Tuskin, mutta sellanen fiilis vaan tuli.
Myös Luceniuksen pelit pelkään olevan ohi. Jotenkin sellainen fiilis, että tää oli tässä hänen osalta. Tää kyllä vituttaa suuresti, sillä jätkällä on oikeasti kykyä olla iso osa joukkuetta. Silti tällänen tuli mieleen, kun Challe oli taas heti paljon virkeämpi, kun Luce oli sivussa.