Huhut, mutut ja muut fantasiat

• 2 376 762
  • 10 297
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tästä tullaan taas tähän, että mitä tuo pelaajabudjetti eri joukkueilla pitää sisällään. Kyllähän tuo Bluesin joukkue on kokonaisuudessaan Sportin joukkuetta parempi, vaikka eroa pitäisi olla vain 50k euroa, joten on syytä olettaa ettei molemmat ilmoita saman kaavan mukaan lukuja.
Käsittääkseni juuri nämä mainitut seurat ilmoittavat samalla kaavalla. Eli, tuo olisi "netto" ja kummallakin rontti 1.8m€ "brutto". Näin mielestäni luin juuri tänäön jostain.

Voihan olla joko a) Bluesilla on vetovoimaa saada pelaajia huomattavan halvalla ja/tai b) Sport maksaa tai joutuu maksamaan huomattavaa ylihintaa.

Nyt hallille....

Suosikkijoukkue
Laitetaas nyt tänne tämäkin vielä. Saas nähdä, löytyykö jengistä lisää slaavilaisverta JYP-ottelussa. ;)

Suosikkijoukkue
Ihana leikkiä jumalaa ja imeä kaljaa sohvalla. :)

Leikitään nyt sitten tätä salamyhkäisyysleikkiä vielä tovin ja kysytään näin.
Meitä oli se jotain +1300 ihmistä hallilla ja kukaan muuko ei muka huomannut ketään katsomossa, kuin minä ja kaveri?

En tiedä edes, johtaako tämä edes mihinkään, mutta 100% näköhavainto ja jos tää natsaa, mä tykkään ja kovaa!

Ja ei. En nyt puhu niistä reipas kymmenkunta uusista kosketusnäyttöstandeista. Olisi kiva tietää, mitäs niillä tullaan tekemään. Anyone? Julius?!

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kaikella kunnioituksella… eikö nää ole laskevia tähtiä? Varsinkin Sejna?

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Meitä oli se jotain +1300 ihmistä hallilla ja kukaan muuko ei muka huomannut ketään katsomossa, kuin minä ja kaveri?

En tiedä edes, johtaako tämä edes mihinkään, mutta 100% näköhavainto ja jos tää natsaa, mä tykkään ja kovaa!

Mä tiedän! Jagr kotkapaitaan?

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit

Leikitään nyt sitten tätä salamyhkäisyysleikkiä vielä tovin ja kysytään näin.

Ja ei. En nyt puhu niistä reipas kymmenkunta uusista kosketusnäyttöstandeista. Olisi kiva tietää, mitäs niillä tullaan tekemään. Anyone? Julius?!
Että oli ihan sellainen pelaaja, että tunnistaa? Anna nyt joku vinkki, niin saa jotain tekemistä, kun scouttailee että kuka se voisi olla ja haaveilla.

Suosikkijoukkue
Nyt menee helpoksi scouttaus...

- Syntynyt 11.10.1993 Nitrassa, Slovakiassa
- Pituus 176cm, paino tänä päivänä arviolta jotain 80kg
- Laukoo vasemmalta
- Pelipaikaltaan sena, mutta osaa vetää myös laidalla
- Tuntee myös lempinimen taikuri

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Ai perkele, mikä antikliimaksi..

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jaa-a Kristofinko näit katsomossa??

Suosikkijoukkue
Eli väärä hälytys. Eiköhän tuo ollut vain viettämässä vapaa viikonloppua.
Olisko se muka ajanut 5 tuntia ihan vaan katsomaan treenimatsia?
Kyllä mä luulen, että Liigaoptiota on käytetty tai tullaan käyttämään.

Vakuutti varmasti mm. oheisen linkin kohdassa 0-14 sekuntia maalillaan Ylivieskassa.
Hänhän oli tuossa ottelussa itse kuningas, varma tapaus muutenkin ja varmasti myös halpa.
Linkki: Hokki - Sport 19.8.2015 6-1 - YouTube

Kusen hunajaa, jos poika palaa meille!

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olisko se muka ajanut 5 tuntia ihan vaan katsomaan treenimatsia?
Kyllä mä luulen, että Liigaoptiota on käytetty tai tullaan käyttämään.
Pelasihan se kuitenkin neljä kautta täällä ja samassa Hokin joukkueessa pelaa vaasalaiset Saukko ja Seppelin, jotka varmasti käyvät vapaa viikonloppuina Vaasassa, joten ihan luonnollisena pidän, että hänkin käy täällä vierailemassa.

Hänhän oli koko viime kauden koirankopissa ja hyvät otteet Mestiksen pistepörssin kärkisijoilla "palkittiin" jollain haistapaska roolilla kahdessa Liigapelissä ja sen jälkeen takaisin koirankoppiin. Miksi mikään olisi siis muuttunut?

Suosikkijoukkue
Pelas, pelas. Ei ollut kuitenkaan ainakaan Saukon kanssa pelissä ja jotenkin ajankohta ajella katsomaan viiden tunnin ajomatka treenimatsia tuntuu hieman oudolta.

Mä kyllä toivon sydämmestäni, että taustalla on sopimuskuviot, sillä usko taikurin tekemiseen Liigatasolla on edelleen.
Ei koskaan saanut todellista näyttöpaikkaa, mutta jos se Ylivieskan peli ja rapsat Mestiksestä ovat tuottaneet haluttua tulosta valmennusjohdossa.

Eihän Spilar ainakaan ole näyttänyt yhtään mitään, mitä Krstf ei voisi myöskin tarjota. On varmasti edullinen, haluaa takaisin (tiedän, kun kysyin tätä kesällä häneltä) ja todella taitava käsistään. Omaa myös älyttömän peliälyn, jota kaivattaisiin varsinkin YV:lle.

Uskon myös, että kun Komu on pienestä koostaan huolimatta vakuuttanut, usko ja ennen kaikkea järki Krstfia kohtaan on palannut. Pidän ainakin osaltani uskoni ja toivoni loppuun saakka, että päästäsiin nauttimaan hänen taidoistaan vielä Liigassa.

Suosikkijoukkue
Onkos toi tieto vai mutu, että Kristofilla liigaoptio?
Ei ole tieto, mutta eiköhän ton tason kaverille aina sorvata optio?
Eikä silläkään ole väliä, sillä Mestiksen ja varsinkin Hokin palkat on sitä tasoa, että pullot kauppaan ja sopimuspurku on sovittu. Ketä hyödyttäisi tilanne, jossa kaverilla Liigasopparitarjous, Mestis ei natsaa tämän jälkeen?

Jos pelaajat lähtee Liiga-Sportista, niin eiköhän ne lähde Mestis-Hokistakin, kun haluavat.

kotkanpoikii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sumulaakson kk, Spora forever,
Ei ole tieto, mutta eiköhän ton tason kaverille aina sorvata optio?
Eikä silläkään ole väliä, sillä Mestiksen ja varsinkin Hokin palkat on sitä tasoa, että pullot kauppaan ja sopimuspurku on sovittu. Ketä hyödyttäisi tilanne, jossa kaverilla Liigasopparitarjous, Mestis ei natsaa tämän jälkeen?

Jos pelaajat lähtee Liiga-Sportista, niin eiköhän ne lähde Mestis-Hokistakin, kun haluavat.
Luulin, että Hokilla ja Kärpillä olisi tuo liigaväylä auki? Toki hienoa jos kaveri on saanut lisää voimaa kroppaansa ja pärjäisi liigassa. Mun suosikkipelaaja jo A-junnuista asti. Kristofin vuoksi vois vaikka Ruutu katselun tilata..

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Juuri näin. Kyllä Riston reppu on nopeasti pakattu jos Liiga-Spora kutsuu, näin uskon. Olisi kyllä ihme (ja iso moka) jos Riston agentti on unohtanut tämä Liiga "klassikko"-pykälä kun pistivät nimmarin Hokin paffiin.

Kyllä myös mun mielestäni kannattaa seurata Ristoa, ja tarkasti. Tuo kaveri on kuitenkin niin taitava ja älykäs, jopa out-standing välillä.

Hitto, Risto tänne nyt vaan, jos liiga vauhti on (vieläkin) liian kova niin ei muuta ku farmiin ja sieltä taas vauhtia, ala Änäri-style. Heh...jo, meillä on oma farmi nykyään :D

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Risto Vaasaan ja äkkiä. Ylipäätään en ymmärrä, miksi Sport on päästänyt käsistään tällaisen lahjakkuuden. Kaverille pitää antaa aikaa sopeutua ja ihan varmasti tulosta alkaa tulla. Jostain syystä Valtonen on alusta asti dissannut Ristoa.

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Jos Kristof nyt tulisi takaisin, niin toisi kyllä laajuutta kiekolliseen osaamiseen. En usko, että Kristof Hokista minnekään lähtee, mutta jos lähtisi, niin:

Komulainen-Vänttinen-Bertrand
Koivisto-Immonen-Kiviranta
Kristof-Kokkala-Spilar
Tallberg-Riska-Karvinen

Varalle jäisi kuitenkin Westermarck, Rekonen, Körkkö, Kivimäki, Leskinen, Tikka

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy