tätä mäki mietin, se on joko tapola tai pikkarainen.
Milloin liiga avataan. Mun mielestä alku syksystä joissain urheilumedioissa oli tietoa että jääkiekon sarjajärjestelmästä keskusteltais jo tämän kauden kuluessa. Tietysti siitä on aina puhuttu, mutta nyt keskustelu olis vakavampaa. Mulla tuli käsitys että muutoksia voisi tulla nopeammin kuin mitä Jokereiden, Kiekko-Espoon nousu sarjataso kerrallaan kestää. Noissa spekuloinneissa ei kylläkään otettu kantaa noihin seuroihin vaan sarjoihin yleensä. Siis liiga, mestis, ym.Sportilla on aikaa siihen asti tehdä itsestään joukkue,joka tosissaan
kamppailee jopa mitaleista,kunnes liiga avataan.Tällä hetkellä
asia tuntuu utopistiselta,vaikka kaikki edellytykset esimerkiksi
talousalueen osalta ovat paremmat kuin esimerkiksi Mikkelissä
tai Kouvolassa.Kaikki olisi ollut mahdollista jo vuosien ajan,jos olisi
ollut osaajia,edes yksi kunnon suonenvetokausi.
Realistisin vaihtoehto voisi olla RD siirtyy konttorille ja Hahl hoitaa valmentamisen.
Ei lisäkuluja.
Joko on löytynyt uus utj? Onko jo kaikki seurat käyty läpi?
@Backster onko nimi vilahtanut täällä? :)
Jyrki Aho?Mun kuulema nimi ei ole tainnut täällä vielä olla.
Olisikohan Seinäjoen suunnalta?Mun kuulema nimi ei ole tainnut täällä vielä olla.
Tommi Kerttula? Sopimus Ässien urheilujohtajana päättyy viimeistään ensi huhtikuun lopussa. Tosin Ässien nykyisillä otteilla voi päättyä jo aikaisemmin, koska Janne Vuorinen kasaa jo täydellä tohinalla ensi kauden joukkuetta.Mun kuulema nimi ei ole tainnut täällä vielä olla.
Kuulemma tämä uusi kaveri ei ole toiminut aiemmin UTJ:na.Tommi Kerttula? Sopimus Ässien urheilujohtajana päättyy viimeistään ensi huhtikuun lopussa. Tosin Ässien nykyisillä otteilla voi päättyä jo aikaisemmin, koska Janne Vuorinen kasaa jo täydellä tohinalla ensi kauden joukkuetta.
Pelaamisen ohella UTJ:n tehtävää? Taidat tosissaan himoita Mestis-aikoja takaisin.Tuli mieleen voisiko jopa sellainen "crazy" ajatus olla mahdollista,että Stålberg alkaisi hoitaa UTj:n tehtävää?