Kyllähän Ravimies olisi varmaan meille jokaiselle kelvannut, vaikkei edes olisi ollut oma kasvatti. Hintalappu lienee vaan niin törkeä, ettei meidän realiteeteissa.
Eilen tosiaan kuulin sellaisen huhun, että Brennan-case yritetään saada maaliin juhannukseen mennessä. Voisikohan olla, että Miikaa olisi jopa kosittu ja kun ei puupennit riittäneet, haluttiin tämä taputella valmiiksi? Näin myös siksi, että taisi olla tällä foorumilla tieto (??), että joku kärkiäijäkin olisi menetetty neuvotteluissa ja nyt halutaan jo konkretiaa.
Vähän kyllä jänskää, millastakoha äijää sinne kärkeen ollaan haalimassa? Itse uskon, että ulkkari ja joku, jolla jotain meriittiäkin jo entuudestaan.
Näin ainakin itse toimisin, jos vaan pennit tällaiseen riittää, sillä noita kysymysmerkkejä on ihan tarpeeksi jo rosterissa, eikä yhtään edes potentiaalista the maalinsylkijään. Joku rontti, jolla hyvä laukaus ja ajaa kyselemättä maalille olisi mieluinen ainakin mulle. Sellanen The next generation Cabana ja joka osa-alueella taidoiltaan potenssiin x.
Odotan jokatapauksessa pomminvarmaa maalintekijää, eikä mitään potentiaalia löytyy kaveria. Pakkohan se on edes yksi muillekin kelpaava oikea ja todellinen tuloksentekijä rosteriin saada. Jo pelkästään uskottavuuden nimissä.