Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 893 584
  • 2 129

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei huhu vaan mutu, jos sekään mutta mielenkiintoinen kommentti Sakun suusta maikkarin haastattelussa..

– Totta kai seurakysymys on mulla se iso juttu. Tässä on alkuneuvotteluita käyty hyvässä hengessä Anaheimin kanssa. Jos jostain syystä ei päästä yhteisymmärrykseen, niin sitten asiat muuttuvat aika paljon. Sitten jatko pitää miettiä eri kantilta, että onko halua lähteä muuttamaan perhettä sen yhden, ehkä parin vuoden takia, hän jatkaa.

No joo, saahan sitä mutuilla ja haaveilla...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Tässä tuo mainittu maikkarin haastattelu. Ihmettelen suuresti jos Sotši ei houkuttele Sakua (ja Teemua) jatkamaan Anaheimissa vielä vuotta. Todella huonoa diiliä pitää tulla Duckseilta. Molemmilla ok kaudet takana, "perheasiat kunnossa ja urheilu on mukavaa".
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä tuo mainittu maikkarin haastattelu. Ihmettelen suuresti jos Sotši ei houkuttele Sakua (ja Teemua) jatkamaan Anaheimissa vielä vuotta. Todella huonoa diiliä pitää tulla Duckseilta. Molemmilla ok kaudet takana, "perheasiat kunnossa ja urheilu on mukavaa".

Uskoisin että Sakun joukkue/maanosa missä pelaa ei tule vaikuttamaan Erkan valintoihin. Eiköhän Saku ole näytöt jo antanut.. toki jos ihan vihkoon vetää, johon en usko, voi vaikuttaa. Mutta eiköhän tuo Ankoissa jatka.. Ellei sitte A. Vuori ole jo soitellut sinne ja kertonut Sakun "vaivoista".
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
TPS:n toimisto sen sijaan on lomilla heinäkuun loppupuolelle, joten TPS:n osalta ei mitään uutta ole odotettavissa. Lomathan pitää ehdottomasti pitää eikä antaa minkään työasian niitä häiritä

UTJ lensi eilen aamulla Arlandan kautta kohti P-Amerikkaa. Voi toki lomaillakin. Ei mulla muuta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eiköhän Arse Detroitin scouttina osallistu myös sunnuntain draftiin New Jerseyssä

Eikös Vuori jättänyt tämän pestin, kun astui kokonaisvaltaisesti Tepsin UTJ:n pestiin? Tässä käsityksessä olen itse elänyt, mutta onko sitten näin?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kyllä, juuri sitä varten Arse New Yorkiin lensi.

Höpö, höpö. Arseenio meni paikan päälle seuraamaan tulevan vahvistuksemme edesottamuksia, tietää kato jotta mitä sitten saadaan.

Mutta eikö Arseenion pitänyt oikeasti jättää nuo nahilan kuviot?
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös Vuori jättänyt tämän pestin, kun astui kokonaisvaltaisesti Tepsin UTJ:n pestiin? Tässä käsityksessä olen itse elänyt, mutta onko sitten näin?

Itselleni ei ole ainakaan osunut silmiin tai korviin tietoa että Arse olisi nuo hommat jättänyt/jättämässä. Red Wingsin sivuillakin mies on vielä merkattu scoutiksi, tosin en tiedä kuinka nopeasti noita tietoja päivitellään jos Vuoren pesti on juuri päättynyt.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Olenko mä pahasti väärässä, jos sanon että noita Ässien huippuhakuja tarjottiin tännekin? Onneksi ei kumpikaan tullut. Ei mun mielestä noilla näytöillä tulla SM-liigaan joukkuetta auttavaan rooliin. Alakentät ovat nyt jo täynnä, joten ei mitään käyttöä. Uskomaton hype noussut tällä forumilla noista jätkistä, en voi ymmärtää.

Ketjun aiheeseen liittyen, eikö ole mitään täkyä kenen perään tarjouksia heitettiin ? Jos kerta se ulkkarisääntö lähti, näkisin nyt sen Preissingin jatkavan?
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Mutta nämähän olivat siis erään nimeltä mainitsemattoman nimimerkin mukaan loistavia scouttauksia Toivolalta. Voihan näin vielä käydäkin, mutta lähtökohtaisesti täydellisiä arpoja, jotka onneksi eivät Turkuun päätyneet..

Jees, on huomattavasti parempi luottaa pommin varmoihin hankintoihin, kuten Lockeen joka dominoi edelliselläkin kaudella liigaa mielin määrin. Tosin, asia oli alustakin asti selvää, koska Lokilla oli niin kovat tehot Ahl:stä. Ässillä kävi satumainen onni, kun Tepsi jätti Ässille edes nämä pelurit. Kiitos siitä.
 
Jees, on huomattavasti parempi luottaa pommin varmoihin hankintoihin, kuten Lockeen joka dominoi edelliselläkin kaudella liigaa mielin määrin. Tosin, asia oli alustakin asti selvää, koska Lokilla oli niin kovat tehot Ahl:stä. Ässillä kävi satumainen onni, kun Tepsi jätti Ässille edes nämä pelurit. Kiitos siitä.

En tiedä mitä ihmettä selität tai mistä olet saanut hiekkaa sinne, mutta todettakoon, ettei mitään pomminvarmaa hankintaa ole olemassakaan. Ja vielä vähemmän sellaisten pelaajian joukosta, jotka ovat pelanneet koko siihen astisen uransa Pohjois-Amerikassa. Toisilla on paremmat mahdollisuudet onnistua kuin toisilla. Locke oli tilastojen valossa ns. kuningashankinta, mutta ominaisuuksiltaan ei niinkään. Cohenia puolustajana on turha edes yrittää verrata Lockeen, mutta itse pidän Colby Cohenia oikein hyvänä hakuna. Ei mikään scouttauksen mestariteos, mutta lähtökohdiltaan ihan mahdolloinen Heshkan korvaaja.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos sattuu olemaan pelaamisen takia Turussa niin minä kusen hunajaa!

Sama täällä, kuinka vakavan vamman takia on lopettanut pelaamisen pari kautta sitten? Voisko olla try-out jos se kestäisikin pelaamista? Eikai sentään.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Sama täällä, kuinka vakavan vamman takia on lopettanut pelaamisen pari kautta sitten?

Ei Leellä muistaakseni mitään vammaa ollut kun löi hokkarit naulaan, eikös tuo siirtynyt ihan vaan siviilihommiin.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Sama täällä, kuinka vakavan vamman takia on lopettanut pelaamisen pari kautta sitten? Voisko olla try-out jos se kestäisikin pelaamista? Eikai sentään.

Loppui halu pelaamiseen ja halusi siirtyä työelämään. Oli juuri tehnyt diilin Ottawan kanssa, muttei lopulta siellä pelannut peliäkään. Veikkaan, että aika kaukana on Leen näkeminen enää kaukalossa, mutta tietystihän se mahtavaa olisi. Haaveilla saa aina.

Edit. Mursi kyllä jalkansa melkein heti kun oli nostettu ylös Nucksissa. Mutta ei sillä ilmeisesti ollut vaikutusta lopetuspäätöksen kanssa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loppui halu pelaamiseen ja halusi siirtyä työelämään. Oli juuri tehnyt diilin Ottawan kanssa, muttei lopulta siellä pelannut peliäkään. Veikkaan, että aika kaukana on Leen näkeminen enää kaukalossa, mutta tietystihän se mahtavaa olisi. Haaveilla saa aina.

Edit. Mursi kyllä jalkansa melkein heti kun oli nostettu ylös Nucksissa. Mutta ei sillä ilmeisesti ollut vaikutusta lopetuspäätöksen kanssa.

No jostain syystä mulle on jäänyt mielikuva, että jonkun vamman takia ei pystynyt enää pelaamaan tms.

Mut hei kyllähän Norrenkin piti siirtyä pois pelaamasta, mut siel se on meiä maalivahtina, kai me Sweattiki saatas houkuteltua, vaikka vähän erilaiseen työelämään on mennytkin. Aijai, saakai sitä haaveilla.
 

Tomazevski

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jospa Suikkasen paluu Tepsiin innostaisi Sweattia jatkamaan uraansa? Pari vuotta taukoa peleistä ja huomaakin taas, että olisi poltetta jälleen pelaamaan. Sitten jutellut vielä Suikkasen kanssa, että olisi isoa roolia tarjolla kun Ristolainen lähtee NHL:ään.

Jumalauta, jos tällainen siirto toteutuisi, niin Nummelinin meno Lukkoon ei vituttaisi ainakaan minua enää yhtään!

Taitaa vaan olla liian kaukaa haettu koko juttu..
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Sama täällä, kuinka vakavan vamman takia on lopettanut pelaamisen pari kautta sitten? Voisko olla try-out jos se kestäisikin pelaamista? Eikai sentään.

Ulkomuistista taisi jalka(?) murtua ja pitkällä sairaslomalla ehti keskittyä talousmaailmaan (minkä parista miehellä on koulutuskin) ja totesi talousmaailman kiekuroiden olevan kiinnostavampia kuin kiekon. Varsinkin kun NHL:ään tuo lopullinen läpimurto ei koskaan oikein onnistunut.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lee Sweatt on Turussa täysin vain vaimon ja ystävien takia. Ei mitään sen syvällisempää, joten huhut lopetettava ennenkuin joku vatipää aloittaakaan.

Eipä kai miehellä mitään sen kummempaa vammaa ole, ehkä tajusi vain, että kiekkoura loppuu joka tapauksessa viimeistään 40 v. ja "normaali" työura tarjoaa perheelle enemmän ja takaa tulevaisuuden.
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli mikä oli, niin Tepsin, Jatkoajan tai jonkun kannattajajärjestön noheva toimitus voisi haastatella miestä kesäisessä Turussa. Olisi äärettömän mielenkiintoista kuulla hänen mietteitään ja ratkaisustaan lopettaa uransa läpimurron kynnyksellä (NHL:ään) ihan herralta itseltään. Ja totta kai kuulumisia muutenkin, onhan kaveri elävä legenda! Eikä koskaan pilannut uraansa millään Lukolla tai Jokereilla.

Nyt tästä koppi, kiitos!
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oli mikä oli, niin Tepsin, Jatkoajan tai jonkun kannattajajärjestön noheva toimitus voisi haastatella miestä kesäisessä Turussa. Olisi äärettömän mielenkiintoista kuulla hänen mietteitään ja ratkaisustaan lopettaa uransa läpimurron kynnyksellä (NHL:ään) ihan herralta itseltään. Ja totta kai kuulumisia muutenkin, onhan kaveri elävä legenda! Eikä koskaan pilannut uraansa millään Lukolla tai Jokereilla.

Nyt tästä koppi, kiitos!

Eiköhän tuo ole käynyt mielessä mainitsemillasi tahoilla. Voisi veikata, että HC TPS ja YLE Turku ottavat kopin ja haastattelevat.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - joten huhut lopetettava ennenkuin joku vatipää aloittaakaan.
Kutsuiko joku?

NYt Arse äkkiä sopimus Leen kouraan!!!!1! Mun mielestä tällä rosterilla taisteltaisiin jo kannusta:

Wilssie - Kuparinen - Gamache
Salmelainen - Koskiranta - Sointu
Miettinen - Kummelihauska - Bertrand
Famulaare - Laakso - Virtala

Kulmala, Suominen, Tuomainen, Tuominen + junnut tuuraavat tarvittaessa

Seikola - Morrison
Ristolainen - Viittasmäki
Sweat - Palmrot

Pulli, Karhu + muut junnut tuuraavat tarvittaessa

Norrena
Hostikka

Olishan toi niin kova rosteri, että toria voitaisiin jo alkaa varailemaan ja katselemaan uudelle mestaruus viirille paikkaa katosta.. Ja jos Ristolainen tosta lähtisikin änäriin niin äkkiä Preisingille sopimusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös