Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 894 083
  • 2 129

-TMA-

Jäsen
Oli mikä oli, niin Tepsin, Jatkoajan tai jonkun kannattajajärjestön noheva toimitus voisi haastatella miestä kesäisessä Turussa. Olisi äärettömän mielenkiintoista kuulla hänen mietteitään ja ratkaisustaan lopettaa uransa läpimurron kynnyksellä (NHL:ään) ihan herralta itseltään. Ja totta kai kuulumisia muutenkin, onhan kaveri elävä legenda! Eikä koskaan pilannut uraansa millään Lukolla tai Jokereilla.

Nyt tästä koppi, kiitos!

Näin se vaan on, että vaikka toimisto on kesälomilla, niin tällaisia haastattelutilaisuuksia omalle medialle sekä muille paikallisille toimittajille järjestetään eli kyllä koppi on otettu jo muutama viikko sitten.

Huomenna haastattelut ja video ulos toivottavasti viimeistään lauantaina.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Näin se vaan on, että vaikka toimisto on kesälomilla, niin tällaisia haastattelutilaisuuksia omalle medialle sekä muille paikallisille toimittajille järjestetään eli kyllä koppi on otettu jo muutama viikko sitten.

Huomenna haastattelut ja video ulos toivottavasti viimeistään lauantaina.

Siistii. Ennen TMA toimi muutaman tunnin viiveellä, mutta nykyään 2 viikkoa etuajassa siistä mitä kannattajat ehtivät ajatella ;D

Mutta asiaan.. Utubeenko nämä tulevat, että sielläkö rämpätään refresh nappulaa?
 

-TMA-

Jäsen
Mutta asiaan.. Utubeenko nämä tulevat, että sielläkö rämpätään refresh nappulaa?

Joo, YouTubeen, mutta ei kannata vielä alkaa sitä nappulaa painamaan. Kyllä se uutisoidaan sitten kunnolla, kun video on valmiina. Video valmistunee huomenna.

Printtitoimituksista paikalle tulevat TS ja Aamuset, verkkopuolelta Jatkoaika ja mahdollisuuksien mukaan Yle Turku, joten eiköhän kokonaisuudesssaan aika kattava haastattelu hänestä saada.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, YouTubeen, mutta ei kannata vielä alkaa sitä nappulaa painamaan. Kyllä se uutisoidaan sitten kunnolla, kun video on valmiina. Video valmistunee huomenna.

Printtitoimituksista paikalle tulevat TS ja Aamuset, verkkopuolelta Jatkoaika ja mahdollisuuksien mukaan Yle Turku, joten eiköhän kokonaisuudesssaan aika kattava haastattelu hänestä saada.

Tosi hyvää duunia, tällainen on monessakin mielessä kiinnostavaa! Kiitos! :)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvähyvä. Kysykää että jokos se pikkuveli Billy olisi valmis tulemaan Turkuun? :) voisi sopia Suikkasen sapluunaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä onko kukaan linkannut, mutta: Lee Sweatt palasi hakemaan palkintonsa - mummokin mukana | Aamuset. Linkki vie aamusetin juttuun pelaajasta nimeltä Lee Sweatt.

Tuollanen löytys..eli ainakaan tässä ei viitata mihinkään muuhun, kuin pelkkään pikavierailuun Turkuun. Niinhän tosin joku jo totesikin, mutta ehdin jo herättelemään toiveita hiukan muusta, kun luulin TMA:n viestiä jonkin sortin vinkiksi.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Lee Sweatt

Turkkarin haastattelussa lopuksi pari suht herkullista kommenttia mieheltä itseltään:

- En ole katunut sitä (lopettamista.) Olen pienikokoinen (173cm) ja sain jatkuvasti turpaan. Olin kauden jälkeen ihan hajalla. Pelaaminen ei ollut enää hauskaa, niin kuin Suomessa.

- Ei toimistossa saa samanlaista tunnetta kuin maalinteosta. Ikävöin myös pukukoppitunnelmaa ja läpänheittoa jätkien kesken. Olen kiinnostunut palaamaan jäälle, jos sellainen mahdollisuus tulee.

- Olen edelleen paljon yhteydessä Arin (Vuori) kanssa, joten Turkuun paluu on mahdollinen.

- NHL-kokemukseni oli hieno, mutta parhaat muistoni on Turusta.

Jutussa kerrotaan myös, että velipoika Bill on saamassa hyvän sopimuksen Euroopasta veljensä avustuksella. Ei kai se sentään tänne...

Semmosta. Maistuis.
 

Roikkukiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kal€n jyrähtelyt
Turkkarin haastattelussa lopuksi pari suht herkullista kommenttia mieheltä itseltään:

- En ole katunut sitä (lopettamista.) Olen pienikokoinen (173cm) ja sain jatkuvasti turpaan. Olin kauden jälkeen ihan hajalla. Pelaaminen ei ollut enää hauskaa, niin kuin Suomessa.

- Ei toimistossa saa samanlaista tunnetta kuin maalinteosta. Ikävöin myös pukukoppitunnelmaa ja läpänheittoa jätkien kesken. Olen kiinnostunut palaamaan jäälle, jos sellainen mahdollisuus tulee.

- Olen edelleen paljon yhteydessä Arin (Vuori) kanssa, joten Turkuun paluu on mahdollinen.

- NHL-kokemukseni oli hieno, mutta parhaat muistoni on Turusta.

Jutussa kerrotaan myös, että velipoika Bill on saamassa hyvän sopimuksen Euroopasta veljensä avustuksella. Ei kai se sentään tänne...

Semmosta. Maistuis.


Älä ruoki liikaa minun mielikuvitusta. :)
 

Veijari

Jäsen
Tuo haastattelu olisi saanut ihan eri syvyyden jos siinä olisi ollut edes jokin kommentti Seuralta tuosta Swesttin paluusta. Nyt se jäi tuollaiseksi yksinpuoliseksi "olis kiva pelata" jargoniksi.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tuo haastattelu olisi saanut ihan eri syvyyden jos siinä olisi ollut edes jokin kommentti Seuralta tuosta Swesttin paluusta. Nyt se jäi tuollaiseksi yksinpuoliseksi "olis kiva pelata" jargoniksi.

Déjà-vu.....olen kuullut lähiaikoina jonkun muunkin paluumuuttajan ilmoittaneen haluavansa pelata tepsissä. Kelpaisko nyt seuralle, laitetaanko try-out? Lukko, joko olette heränneet tähän aamuun ja uutiseen?
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä on mielenkiintoinen juttu. Tässähän alkaa innolla odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu...
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jos "hiukan" vedetään mutkia suoriksi niin Bill ja Lee Sweatt pelaavat ensi kaudella Turussa. Usein nämä samassa joukkueessa kiekkoilevat veljesparit täydentävät toisiaan, ts. onnistuvat yksilöinä odotettua paremmin. Senpä takia minua ei haittaisi vaikka tämä Bill olisi se TPS:n ykkössentteri, tai ainakin alkuun kamppailisi siitä paikasta Koskirannan kanssa. Tämä kyllä vaatisi Leen liittymistä joukkueeseen ja kovaa hyökkääjää ykkösen vasempaan laitaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jos "hiukan" vedetään mutkia suoriksi niin Bill ja Lee Sweatt pelaavat ensi kaudella Turussa. Usein nämä samassa joukkueessa kiekkoilevat veljesparit täydentävät toisiaan, ts. onnistuvat yksilöinä odotettua paremmin. Senpä takia minua ei haittaisi vaikka tämä Bill olisi se TPS:n ykkössentteri, tai ainakin alkuun kamppailisi siitä paikasta Koskirannan kanssa. Tämä kyllä vaatisi Leen liittymistä joukkueeseen ja kovaa hyökkääjää ykkösen vasempaan laitaan.

Eikös Brother-Bill ole kuitenkin umpilaituri? EP:ssäkin merkittynä pelipaikaksi LW ja ainakin meikäläisen mielestä on koko uransa (tai niin pitkälle kun minä muistan, AHL-urasta toki ei satavarmaa tietoa) laiturina.. Eli tällöin tullessaan hän olisi juurikin tuo ykkösen toinen laituri.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Tulin jo puoli hulluksi pelkistä huhuista ja haastattelusta.

Pakollinen vesi kielellä ketjulotto

"B.Sweatt"-"Miele"-Willsie
Sointu-Koskiranta-Miettinen
Tuomainen-Kumeliauskas-Bertrand
Virtala-Laakso-Suominen

Morrisonn-"L.Sweatt"
Vittasmäki-Ristolainen
Palmroth-Seikola

Kyllähän tuosta kelpais lähteä liikenteeseen...

Edit.

Lueskelin vähän juttuja Bill Sweattista. Jos joku väittää ettei soveltuisi tämän päivän SM-liigan, niin saa herätä tähän päivään.

Hockey's Futuren analyysi:
Sweatt has unbelievable speed, but what sets him apart is his ability to make plays at high speeds. He also has great acceleration. Sweatt possesses great hands and is smart in his decisions with the puck. Rarely can he be found turning the puck over. Sweatt's superb defensive play and awareness is one area that has progressed quite nicely this season, and has made him an effective penalty killer. Sweatt also possesses excellent on-ice vision and has a keen sense of being able to find open spaces and knowing where the play is going to end up. While Sweatt has all of the necessary tools for future success, adding size and strength to his 6'0" frame will be essential to his pursuit of achieving that success.

Kuullostaa aivan täydelliseltä pelaajalta nykyiseen luisteluliigaamme. Bill Sweatt - Brian Willsie laituripari olisi ainakin paperilla loistava. Vielä keskelle Andy Miele, niin voilà. Sweatt tekee kahden suunnan työn, on läpiajossa 5-6 kertaa per ottelu. Willsie iskee maalit hoitaen myös oman pään ja sitten on vielä Miele joka jakaa passit näille kahdelle herralle. En edes uskalla sanoa ääneen odotuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän Sweattit olisivat huikeita vahvistuksia. Ainiin ja propsit kaudelle tuosta todella iljettävänkatkuisesta hassuttelusta edellissivulla, lämmitti mun krapulaista mieltä. Paitsi että taisit olla tosissasi.

Lee Sweatt vaikuttaa muuten olevan aivan helvetin hieno mies.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kyllähän Sweattit olisivat huikeita vahvistuksia. Ainiin ja propsit kaudelle tuosta todella iljettävänkatkuisesta hassuttelusta edellissivulla, lämmitti mun krapulaista mieltä. Paitsi että taisit olla tosissasi.

No jos nyt en kuitenkaan ollut.....
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
KUBEen en lähde, mutta jos SWESWE tulee niin olen välittömästi mukana. Tämä kun toteutuisi niin... huhhuh, ei riitä sanat. Mutta kohta aurajoki laukkaa paikalle kertomaan, että toinen on jo kertaalleen lopettanut ja toinen täysi arpa eikä ole pelannut Euroopassa otteluakaan.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
jos kerran ei Koivun veljeksiä saada, niin otetaan sitten Sweatt brothers.
Kaiken kukkuraksi Lee tuntuu omaavan todellisen mustavalkoisen sydämen, toisin kuin eräs isänsä pelinumeron käyttö-oikeuden tepsissä omaava vanha herra.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mutta kohta aurajoki laukkaa paikalle kertomaan, että toinen on jo kertaalleen lopettanut ja toinen täysi arpa eikä ole pelannut Euroopassa otteluakaan.

Onko tässä joku kohta mikä ei pidä paikkaansa?

Jos tyrmää pelaajan ennenkuin on otteluakaan kaudelta pelattu, on se perseestä, koska otteluakaan ei ole pelattu.

Mutta on täysin oikeutettua julistaa huikeiksi pelaajiksi kaverit, jotka eivät ole vielä peliäkään pelanneet.....
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 9.75
  • 7.25
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös