Jep, hintalapuista ei mulla ole tuon taivahan tietoa. Lähinnä juuri, kuten lainauksessa jo todetaan, että pelaaja korvaa toisen ja jos Vaha ei olisi lähtenyt ei Sextonia Tepsissä tod.näk. olisi nähty.
Itse en taas usko tuohon, että Vahan jatko olisi sulkenut Sextonin tulon.
Oli miten oli, niin itse ajoin takaa sitä, että se
aika suuri hintaero joka Vaha-Sexton pelaajien välillä on -> Vahan kanssa olisi ollut enemmän euroja iskettäväksi vaikka sitten sentteriin/Sointu vol 2/puolustajaan. Eikä toisaalta Vahalahti ole missään vaiheessa ollut "kallis" pelaaja ja olisi nytkin enemmän kuin hyödyllinen ja monipuolinen lisä kärkiketjuihin.
Ja mitenkähän tuon Willsien kanssa mahtaa käydä lopulta? Jatkuvasti tulee miehen tiellä yllättäviä mutkia eteen, eikä tuon kaliiberin maalintekijää löydä hevillä. Ja joka tapauksessa on oliko 10 peliä heti alkuun poissa.
Senkin puolesta saisi tulla, että nykyinen hyökkäyskalustomme etenkin ykkösketjun osalta on yllättävänkin pienikokoista. Parhaaseen laukaisusektoriin ja ripareille menon suhteen voi olla hankaluuksia.
Aloitusten osalta parannus viime kauteen on lähinnä Paren harteilla, pare olis siis olla hyvä niissä.
Toki Kumeliauskas siellä vielä pyörii, mutta sopimuksestahan ei ole selkoa vielä.
Edit: Nordlund -Ei todellakaan enää, kiitos. Olisihan se mieltä lämmittävää kun tähän irtoaisi lateja, kun Vahalahteen eikä Nummeliniin ei löytynyt.