Huhuketju

  • 3 409 128
  • 11 083

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noista kaksosista sen verran, että heillä molemmilla on hintapyyntö aika korkea.

Tämä ei ole vittuilua.

On varmasti, mutta laatupelaajiakin ovat hyvin todennäköisesti. Peliäkään en siis ole nähnyt, mutta ihan hyvin ovat tehoilleet paremmassa sarjassa.

Täytyy myös katsoa tuota Frölundan peliä.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko oli kurkata CMoren ohjelmakirjastosta Frölundan keskiviikkoista peliä. Suomalaisselostaja sanoi, että kaksosien huhutaan siirtyvän Malmöhön(!)
Selostaja kehui Patrikia ilmiömäiseksi pelintekijäksi ja hyvinhän se peli pyöri. Sopivat hyvin Lukon pelitapaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jostain luin, että molemmat saavat 170k-180k kruunua kuukaudessa. Haluavat kuulemma isomman roolin joukkueessa ja pari SHL-seuraa olivat ainakin heidän perässään. Mutta mainittiin myös, että olisivat valmiita reiluunkin palkanalennukseen ison roolin perässä.

Eivät he ilmaiseksi Raumalle tule. Eiköhän jotain 180k ukkoja ole vähintään.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko oli kurkata CMoren ohjelmakirjastosta Frölundan keskiviikkoista peliä. Suomalaisselostaja sanoi, että kaksosien huhutaan siirtyvän Malmöhön(!)
Selostaja kehui Patrikia ilmiömäiseksi pelintekijäksi ja hyvinhän se peli pyöri. Sopivat hyvin Lukon pelitapaan.

Eiköhän Lukko-siirto ole kohtalaisen varma, kun maikkarilla uskallettiin jopa uutinen julkaista.

Ja mitä tulee tähän kaksosten hävyttömään palkkaan niin kyse on lähtökohtaisesti siitä, että keneltä kysyy.
Jos Porissa halutaan Mäkisen veljekset TuTosta niin saattaahan ne SHL-suurseuran kolmoskentän miehet tuntua vähän kalliilta.


Länsisuomi ja toimittaja Mäkeläinen ei ainakaan vielä ole omista lähteistään tätä vahvistanut, mutta mainitsi twitterissä, että ei tälläisiä uutisia kukaan päästään keksi.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Eipä yllätä tämä kommentti suippoleiristä - tottakai piti mainita vain ja ainoastaan palkka. pori ei taaskaan petä.
Älkää lähtekö taas tähän.
Frölunda tarjosi näille kahdelle jatkoa, mutta palkkapyyntö oli liian iso. Malmö RedHawks oli veljesten perässä ja palkkapyyntö oli edelleen liian iso.

@Ralph en tiedä palkasta tietenkään tarkalleen, mutta lähemmäs 200k, kuin 100k.

@Anu Saukko Malmössa sitä roolia olisi ensikaudelle löytynyt. Voi toki olla, että heidän ykkösprioriteetti oli pelata ulkomailla.

Edit: Kovia pelimiehiä molemmat. Ja varmasti on hintansa arvoisia.
 

Kafrom

Jäsen
Jos Porissa halutaan Mäkisen veljekset TuTosta niin saattaahan ne SHL-suurseuran kolmoskentän miehet tuntua vähän kalliilta.
Ei ole tulossa kuin toinen Mäkisen veljeksistä. SHL:stä sen sijaan ilmeisesti Spinkin veljekset tulossa, ei kyllä lähtökohtaisesti lähellekkään näiden Westerholmien tasoa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä on hauskaa noi palkkakeskustelut. Tuli se sitten Porilaisilta, Turkulaisilta tai vaikka meiltä Raumalaisilta, niin uskallan väittää puheita noin 95% paskaksi. Mistä ihmeestä voi tietää heidän palkkapyynnön, tai ylipäätään kenenkään?

Tällä hetkellä ne palkka asiat tietää tasan kolme. Kalle, agentti ja pelaajat itse.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
45 tuhannen Danforth ei kelvannut poriin. Ei ihme, että pelimiesten palkkapyynnöt tuntuu kovilta.

Ei ole kyseisistä veljeksistä mitään kokemusta, mutta sen mitä täältä lukenut niin ei pöllömpi sainaus. Mikäli siis huhu pitää paikkaansa.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Mun mielestä on hauskaa noi palkkakeskustelut. Tuli se sitten Porilaisilta, Turkulaisilta tai vaikka meiltä Raumalaisilta, niin uskallan väittää puheita noin 95% paskaksi. Mistä ihmeestä voi tietää heidän palkkapyynnön, tai ylipäätään kenenkään?

Tällä hetkellä ne palkka asiat tietää tasan kolme. Kalle, agentti ja pelaajat itse.
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.

Ette kuitenkaan pelaajien tasosta mitään ole keskustellut tai et ole mitään siitä nähnyt kirjoitettavan? Mietin vain kun ainoa asia, mitä tulit kertomaan oli palkka.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.


Itämaan tietäjiä on tämäkin palsta täynnä, jotka seuraa jokaisen liikkeen ja jutun liigastamme, mutta silti toinen toistaan useampi syväkurkku pettää tiedoillaan, oli sitten kyse siirroista tai palkoista. Melkein täytyy olla seuran sisällä tai perheen jäsen, jotta voi varmuudella palkkoja tietää.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.
Olisiko siis ollut paikallaan laittaa muutama kommentti pelaajista, minkälaisia ovat, vahvuudet, heikkoudet jne mutta piti kommentoida VAIN palkkaa.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Itämaan tietäjiä on tämäkin palsta täynnä, jotka seuraa jokaisen liikkeen ja jutun liigastamme, mutta silti toinen toistaan useampi syväkurkku pettää tiedoillaan, oli sitten kyse siirroista tai palkoista. Melkein täytyy olla seuran sisällä tai perheen jäsen, jotta voi varmuudella palkkoja tietää.
Kuten jo aiemmin sanoin, en tietenkään tiedä tarkkaa palkkaa.
Mutta tämä keskustelu mun osalta tässä. Keskityn mielummin satakunnan pikkuveljeen eli Ässien ensikauden joukkueen rakentumiseen.
Eikä sitä tiedä, vaikka MTV:llä ois mennyt Satakunnan joukkueet sekaisin ;) Näinkin on nimittäin joskus käynyt.
 
Kuten jo aiemmin sanoin, en tietenkään tiedä tarkkaa palkkaa.
Mutta tämä keskustelu mun osalta tässä. Keskityn mielummin satakunnan pikkuveljeen eli Ässien ensikauden joukkueen rakentumiseen.
Eikä sitä tiedä, vaikka MTV:llä ois mennyt Satakunnan joukkueet sekaisin ;) Näinkin on nimittäin joskus käynyt.

Heti kun palstalaiset kysyy muuta infoa, kuin palkkaa niin katoat sitten paikalta kuin pieru Poriin.

Saatte kaksinkäsin vaahtokaljaa ja pelaajia myydä, jos meinasitte Super-Saken ja tommitaimien kumppaniksi nämä ruotsalaiset hankkia.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nooh, älkääs nyt kettuilko porilaiselle. Tuskin oli pahat aikeet tällä kertaa, luulen ma. Toki kuka ihmeessä edes kuvitteli, että tämän tason ukot tulisi Raumalle johonkin alehintaan?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En tunne pelaajia enkä oo nähny peliäkään näiltä Ruotsalaisilta. Maksakoot vaikka 300k€ per äijä, jos vaan on pelimiehiä. Luottoa ei löydy ennen kuin on näyttöjä Lukon paidassa. Ruotsista ei ole Lukkoon tullut Nordmarkia, Ackeströmiä ja varauksella Lööfiä lukuun ottamatta kuin pelkkää skeidaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikä sitä tiedä, vaikka MTV:llä ois mennyt Satakunnan joukkueet sekaisin ;) Näinkin on nimittäin joskus käynyt.

Ehkei Leppäseltä kuitenkaan mene Rauma ja Pori sekaisin. Tästä päästäänkin siihen, että jutun kirjoittaja huomioiden kuvittelisi sopimusten olevan jo ihan selvä juttu.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tunne pelaajia enkä oo nähny peliäkään näiltä Ruotsalaisilta. Maksakoot vaikka 300k€ per äijä, jos vaan on pelimiehiä. Luottoa ei löydy ennen kuin on näyttöjä Lukon paidassa. Ruotsista ei ole Lukkoon tullut Nordmarkia, Ackeströmiä ja varauksella Lööfiä lukuun ottamatta kuin pelkkää skeidaa.
Motin ja Tellqvist olivat myös ihan hyviä, vaikka eivät ihan Nordmarkiin ja Vehaseen verrattavissa olisikaan.

Ja varmasti ovat Liigan mittapuulla hintavia. Ei Ruotsin pääsarjasta tuollaisia 20-30 pinnan ruotsalaisia tänne sasda kuin isoon rooliin ja sen mukaisella korvauksella.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Frölundasta on tullut Liigaan Nicklas Lasu ja Patrik Carlsson, jotka olivat hyviä vahvistuksia. Tai no Carlsson taisi olla palkkaansa nähden perttymys, mutta kuitenkin.
Oli se Carlssonkin todella hyvä pelaaja kun kevät koitti, oli loppupeleissä ihan sama mitä maksoi. Kritiikkiä tuli reippaasti alkuun tehottomuudesta mutta kyllähän tuo teki silloinkin kaikki muut asiat kentällä hyvin. Tuskin tuolla Frölundassa huonot edes pääsee pelaamaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tossahan voi pointtina olla, että Lukko haluaa molemmat ja jollain seuralla olisi vai tarvetta yhdelle. Jos pelurit haluaa pelata yhdessä, niin varmaa joutuvat pikkaisen joustamaan palkkapyynnöissä.
 
Tossahan voi pointtina olla, että Lukko haluaa molemmat ja jollain seuralla olisi vai tarvetta yhdelle. Jos pelurit haluaa pelata yhdessä, niin varmaa joutuvat pikkaisen joustamaan palkkapyynnöissä.
Känns det viktigt att spela med brorsan i framtiden också?
– Vi har gjort det hela karriären, men vi får se, det kanske kommer ett läge där vi inte kommer göra det. Men just nu känns det som att vi kommer fortsätta spela med varandra.

Frölundas Pathrik Westerholm om knäskadan och utlandsdrömmen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös