SammyRumour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät & SHL
Noista kaksosista sen verran, että heillä molemmilla on hintapyyntö aika korkea.
Tämä ei ole vittuilua.
Tämä ei ole vittuilua.
Noista kaksosista sen verran, että heillä molemmilla on hintapyyntö aika korkea.
Tämä ei ole vittuilua.
Eipä yllätä tämä kommentti suippoleiristä - tottakai piti mainita vain ja ainoastaan palkka. pori ei taaskaan petä.Noista kaksosista sen verran, että heillä molemmilla on hintapyyntö aika korkea.
Tämä ei ole vittuilua.
Kerrotko vielä tarkemmin, että kuinka korkea?Noista kaksosista sen verran, että heillä molemmilla on hintapyyntö aika korkea.
Ainoa yllätys oli nimimerkki, odotin tuota jo siltä Z heebolta.Eipä yllätä tämä kommentti suippoleiristä - tottakai piti mainita vain ja ainoastaan palkka. pori ei taaskaan petä.
Pakko oli kurkata CMoren ohjelmakirjastosta Frölundan keskiviikkoista peliä. Suomalaisselostaja sanoi, että kaksosien huhutaan siirtyvän Malmöhön(!)
Selostaja kehui Patrikia ilmiömäiseksi pelintekijäksi ja hyvinhän se peli pyöri. Sopivat hyvin Lukon pelitapaan.
Älkää lähtekö taas tähän.Eipä yllätä tämä kommentti suippoleiristä - tottakai piti mainita vain ja ainoastaan palkka. pori ei taaskaan petä.
Ei ole tulossa kuin toinen Mäkisen veljeksistä. SHL:stä sen sijaan ilmeisesti Spinkin veljekset tulossa, ei kyllä lähtökohtaisesti lähellekkään näiden Westerholmien tasoa.Jos Porissa halutaan Mäkisen veljekset TuTosta niin saattaahan ne SHL-suurseuran kolmoskentän miehet tuntua vähän kalliilta.
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.Mun mielestä on hauskaa noi palkkakeskustelut. Tuli se sitten Porilaisilta, Turkulaisilta tai vaikka meiltä Raumalaisilta, niin uskallan väittää puheita noin 95% paskaksi. Mistä ihmeestä voi tietää heidän palkkapyynnön, tai ylipäätään kenenkään?
Tällä hetkellä ne palkka asiat tietää tasan kolme. Kalle, agentti ja pelaajat itse.
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.
Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.
Olisiko siis ollut paikallaan laittaa muutama kommentti pelaajista, minkälaisia ovat, vahvuudet, heikkoudet jne mutta piti kommentoida VAIN palkkaa.Seuraan SHL:ää sekä Ruotsin mediaa päivittäin sekä myös Ruotsin foorumeita. Oma todella hyvä ystävä on ruotsalainen ja häneltä tulee myös paljon tietoa sieltä suunnalta. Uskaltaisin väittää, että nämä "tiedot" mitä itse olen kuullut on lähes totta.
Kuten jo aiemmin sanoin, en tietenkään tiedä tarkkaa palkkaa.Itämaan tietäjiä on tämäkin palsta täynnä, jotka seuraa jokaisen liikkeen ja jutun liigastamme, mutta silti toinen toistaan useampi syväkurkku pettää tiedoillaan, oli sitten kyse siirroista tai palkoista. Melkein täytyy olla seuran sisällä tai perheen jäsen, jotta voi varmuudella palkkoja tietää.
Kuten jo aiemmin sanoin, en tietenkään tiedä tarkkaa palkkaa.
Mutta tämä keskustelu mun osalta tässä. Keskityn mielummin satakunnan pikkuveljeen eli Ässien ensikauden joukkueen rakentumiseen.
Eikä sitä tiedä, vaikka MTV:llä ois mennyt Satakunnan joukkueet sekaisin ;) Näinkin on nimittäin joskus käynyt.
Eikä sitä tiedä, vaikka MTV:llä ois mennyt Satakunnan joukkueet sekaisin ;) Näinkin on nimittäin joskus käynyt.
Motin ja Tellqvist olivat myös ihan hyviä, vaikka eivät ihan Nordmarkiin ja Vehaseen verrattavissa olisikaan.En tunne pelaajia enkä oo nähny peliäkään näiltä Ruotsalaisilta. Maksakoot vaikka 300k€ per äijä, jos vaan on pelimiehiä. Luottoa ei löydy ennen kuin on näyttöjä Lukon paidassa. Ruotsista ei ole Lukkoon tullut Nordmarkia, Ackeströmiä ja varauksella Lööfiä lukuun ottamatta kuin pelkkää skeidaa.
Oli se Carlssonkin todella hyvä pelaaja kun kevät koitti, oli loppupeleissä ihan sama mitä maksoi. Kritiikkiä tuli reippaasti alkuun tehottomuudesta mutta kyllähän tuo teki silloinkin kaikki muut asiat kentällä hyvin. Tuskin tuolla Frölundassa huonot edes pääsee pelaamaan.Frölundasta on tullut Liigaan Nicklas Lasu ja Patrik Carlsson, jotka olivat hyviä vahvistuksia. Tai no Carlsson taisi olla palkkaansa nähden perttymys, mutta kuitenkin.
Känns det viktigt att spela med brorsan i framtiden också?Tossahan voi pointtina olla, että Lukko haluaa molemmat ja jollain seuralla olisi vai tarvetta yhdelle. Jos pelurit haluaa pelata yhdessä, niin varmaa joutuvat pikkaisen joustamaan palkkapyynnöissä.