Jep, ei Lukko molempia tarvitse, vaikka yleisesti hyvässä joukkueessa Ikosia ja Haapasia muutama pitää olla. Ikonen-Hämäläinen -> Haapanen-Hämäläinen. Jälkimmäisessä on käsiä hieman enemmän, ainakin mun nähdäkseni.Jukurien puolella joku huhuili, että Ikonen menisi sinne ensi kaudeksi. Kävisi järkeen mikäli Haapanen juurikin Ikosen tilalle tulisi.
Tais tulla Kunnarin toimesta. En osaa sanoa tarkoitettiinko Haapasta.No, pahoitellusti "mulle sanottiin että joku saattaa olla tulossa Lukkoon" tyyppiseen huhuun vastaus lienee tasoa "joo, kyllä joku varmasti tulee". Jotain lihaa siinä kysymyksen ympärillä saisi olla, että siitä saisi kiinni mistä kyse voisi olla.
Turusta täällä oli paria nimeä (Haapanen / Intonen) ainakin pyöritelty että mahtaisiko Tampereen tuttavasi / lähteesi tarkoittaa heitä? Arvoitukseksi jäänee, jollei jotain tarkennusta huhuun tule.
Krannila jatkaa Lukossa. Ja tämä tieto ei ole palstalta luettua.Toki jos Krannila sitten meneekin Tapparaan niin tilalle voi sovitella jonkun rightin pelaajan, vaikka Karson Kuhlmanin
Mihin Mattilan laittaisit? Palkkapyyntö lienee hemmetin kova ja liigauran ppg 0,57Mulle kyllä kelpaisi sekä Mattila että Hakulinen ja paremmin kuin hyvin vieläpä.
Noista ns. varmoista tulijoista en osaa sanoa. Tuttuja pelaajia tietysti sekä Intonen että Haapanen Tepsistä ovat, mutten sillä silmällä koskaan vastustajan pelaajia seuraa niin täytyy odottaa ensin pelejä Lukossa ennen kuin voi arvioida.
Jukurien puolella joku huhuili, että Ikonen menisi sinne ensi kaudeksi. Kävisi järkeen mikäli Haapanen juurikin Ikosen tilalle tulisi.
Kaiken natsatessa 25-30 pinnaa. Asennepelaaja, alivoimalla hyvä ja välillä tekee pisteitäkin, mutta jotenkin on vaikea nähdä yli 0,5 ppg pelaajana, vaikka isompaa roolia saisikin (lue yv-aikaa) ja laukaus sekä luistelu riittääkin.Onko Ikosessa vielä potentiaalia pikkuseuraan kärkihyökkääjäksi? Kärkiketjuihin ja vaateissa sellaset 14+18?
Ei ilmeisesti mitään konkreettista. Tepsiin ei kuulemma ole ainakaan menossa.Onko tosta Hakulisesta enempää huhua kuin se että joku yleisellä puolella kertoi hänen palaavan mahdollisesti suomeen?
Samaa mieltä, mutta hieman tuo ikä mietityttää. Jaksaako enää luistella ja tehdä näkymätöntä työtä luistelua paljon vaativassa pelityylissä?Hakulinen sen sijaan on oikein hyvä lisä kahteen ylempään ketjuun tuomaan leveyttä ja kokemusta.
Ihan mihin vaan. Mun Lukossa Jullelle löytyy aina paikka, pelasi sen verran hyvät vuodet Lukossa ja pelaajien palkat taikka palkkapyynnöt eivät voisi vähempää kiinnostaa.Mihin Mattilan laittaisit? Palkkapyyntö lienee hemmetin kova ja liigauran ppg 0,57
Ei kai, muuta kuin että samassa ketjussa yleisesti muut(kin) kuin Lukon kannattajat arvelivat että "eiköhän Hakulinen mene Raumalle".Onko tosta Hakulisesta enempää huhua kuin se että joku yleisellä puolella kertoi hänen palaavan mahdollisesti suomeen?