Huhuna kyllä ihan pajatson räjäytyksen arvoinen, toden totta. Joku jostain saattaa Lukkoon olla tulossa. Tai olla tulematta. Satuttiin kuulemaan tamperelaiselta, mutta sillä ei välttämättä tulopaikan kanssa tekemistä.Käsitin, että jonkun tamperelaisen mukaan joku on tulossa Lukkoon jostain (ei siis välttämättä Tampereelta). Ehkä vähän turhaa siis arvuutella Ilveksen/Tapparan pelaajien nimillä varsinkaan huhuketjussa.
Sun mielipiteellä ei ole mitään tekemistä pelaajille oikeasti maksettujen palkkojen kohdalla. Se on eri asia maksaisitko sinä tuollaista summaa, mutta Liigaseurat maksavat.Minun mielestäni Mattila ei ole yli 200k:n pelaaja. Max 150k.
Ottamatta kantaa itse Mattilaan tai muihinkaa huhuihin, on kyseessä keskustelupalsta, jossa periaatteena jakaa tietoa/mielipiteitä tai muuten vaan purkaa ajatuksiaan; on sitten samaa mieltä tai ei.Sun mielipiteellä ei ole mitään tekemistä pelaajille oikeasti maksettujen palkkojen kohdalla. Se on eri asia maksaisitko sinä tuollaista summaa, mutta Liigaseurat maksavat.
Missäköhän ketjussa jatkossa kannattaa kysyä huhusta että onko siinä mitään perää tai kellään tietoja mahdollisesta pelaajasta tai kuullut vastaavaa puhetta? Mielikuvitus kyllä riittäisi parempaan pajatson räjäyttämiseen jos sille tarve olisi.Huhuna kyllä ihan pajatson räjäytyksen arvoinen, toden totta. Joku jostain saattaa Lukkoon olla tulossa. Tai olla tulematta. Satuttiin kuulemaan tamperelaiselta, mutta sillä ei välttämättä tulopaikan kanssa tekemistä.
Kyl mäki voin huhuilla että Lukkoon on joku jostain tulossa, ja joku tekee jatkon. Tuskin vajaalla pelataan ensi kautta.
No, pahoitellusti "mulle sanottiin että joku saattaa olla tulossa Lukkoon" tyyppiseen huhuun vastaus lienee tasoa "joo, kyllä joku varmasti tulee". Jotain lihaa siinä kysymyksen ympärillä saisi olla, että siitä saisi kiinni mistä kyse voisi olla.Missäköhän ketjussa jatkossa kannattaa kysyä huhusta että onko siinä mitään perää tai kellään tietoja mahdollisesta pelaajasta tai kuullut vastaavaa puhetta? Mielikuvitus kyllä riittäisi parempaan pajatson räjäyttämiseen jos sille tarve olisi.
No kiitos tästäkin. Otetaan vastaan.Sun mielipiteellä ei ole mitään tekemistä pelaajille oikeasti maksettujen palkkojen kohdalla. Se on eri asia maksaisitko sinä tuollaista summaa, mutta Liigaseurat maksavat.
Ymmärrän pointtisi, mutta mun mielestä ihan turha alkaa heitellä omia mielipiteitä asioista, joista on tiedettyjä faktoja saatavilla.Ottamatta kantaa itse Mattilaan tai muihinkaa huhuihin, on kyseessä keskustelupalsta, jossa periaatteena jakaa tietoa/mielipiteitä tai muuten vaan purkaa ajatuksiaan; on sitten samaa mieltä tai ei.
Nyt lähtee taas ihan hiukan laukalle.Ymmärrän pointtisi, mutta mun mielestä ihan turha alkaa heitellä omia mielipiteitä asioista, joista on tiedettyjä faktoja saatavilla.
Sitä voisi jopa kutsua misinformaation levittämiseksi.
Aika voimakkaita sanoja. Kyseessä oli minun mielipiteeni, että Mattila ei ole mielestäni >200.000 euron arvoinen pelaaja niillä näytöillä, jotka hän on antanut.Ymmärrän pointtisi, mutta mun mielestä ihan turha alkaa heitellä omia mielipiteitä asioista, joista on tiedettyjä faktoja saatavilla.
Sitä voisi jopa kutsua misinformaation levittämiseksi.
Mitä seuraamuksia minulle pitäisi antaa, koska kerroin mielipiteeni?e: tämä ei nyt ole vakava aihe, mutta muutenkin on äärimmäisen huono idea, jos keskustelupalstoilla voi vain sivuuttaa faktoja ja laukoa omia (todellisuudesta poikkeavia) mielipiteitään ilman seuraumuksia.
Rinnastat tämän jenkkien politiikkaan. Aika vakavasti otat, ei voi muuta sanoa.Edes toisten palstalaisten vastauksia. Katso myös: Twitter ja Yhdysvaltojen politiikka vuosina 2024-2025, jos lisätiedot ja tällaisen ajattelumallin seuraukset kiinnostaa.
Aina saa kommentoida, mutta miten sinä rakentavasti kommentoit, niin onkin toinen juttu.JA jos muut saavat "jakaa tietoa/mielipiteitä" niin miksei näihin "tietoihin" tai "mielipiteisiin" saisi suhtautua kriittisesti? Vai onko vain omien mielipiteiden laukominen salittua, mutta toisten mielipiteisiin vastaaminen sopimatonta?
Eipä näistä taida juuri mustaa valkoisella olla saatavilla muille kuin sopimuksen osapuolille. Vai onko jossakin virallisesti seura ja mies itse vahvistaneet, että Mattila nostaa parisataa kiloa liksaa?Sun mielipiteellä ei ole mitään tekemistä pelaajille oikeasti maksettujen palkkojen kohdalla. Se on eri asia maksaisitko sinä tuollaista summaa, mutta Liigaseurat maksavat.