Tää -linho juttu alkaa jo olla ihan last season. Joku välkympi olisi jo keksinyt jotain ihan oikeasti hauskaa.Ei olisi ei, nyt tarjolla on tule meille roiskimaan kiekkoa by Lämsälinho.
Tää -linho juttu alkaa jo olla ihan last season. Joku välkympi olisi jo keksinyt jotain ihan oikeasti hauskaa.Ei olisi ei, nyt tarjolla on tule meille roiskimaan kiekkoa by Lämsälinho.
Itse olen pari kertaa nähnyt Saarelan Antin reidet ja tiedän, että harvalla liigapelaajalla on jaloissa ruutia saman verran.Et tainnu Antin viime visiitillä kattella hirveesti pelejä. Jos kentällä olis samaan aikaan Tieksola ja Saarela niin eivät erotu muusta kuin pelinumerosta ja kätisyydestä.
Toivottavasti pitää paikkansa. Uma on ainakin omasta mielestä tervetullut.Joku huutelee facessa, että Hakulisen paluu olis varma.
Päällimmäinen fiilis Hakulisen paluusta on "Jes!", mutta takaraivossa pelottaa että tekee "Westerholmit". Ikä alkaa painamaan eikä jalka ole varmasti yhtä raikas. Saattaa jäädä 20-30 pisteeseen ja sitten täällä manataan vuoden päästä Umaa samalla lailla kuin nyt Pattua ja Pottua.
Kieltämättä kun eilen jossittelin niillä Kallen alibihankinnoilla (Veltsu, Mattila, Westerholmit), niin vaikea minun olisi sitten väittää, etteikö Hakulinen (ja Antti Saarela) voisi sopia tähän jatkumoksi. Hakulisessa vähän tökkii myös kapteenina pelillisesti ja tehollisesti vihkoon vedetty vuosi 2023.Päällimmäinen fiilis Hakulisen paluusta on "Jes!", mutta takaraivossa pelottaa että tekee "Westerholmit". Ikä alkaa painamaan eikä jalka ole varmasti yhtä raikas. Saattaa jäädä 20-30 pisteeseen ja sitten täällä manataan vuoden päästä Umaa samalla lailla kuin nyt Pattua ja Pottua.
Sport pelissä jo Uma huhu alkoi elämään katsomossa omaa elämäänsä, eli tottakai sitä nyt sitten Facessakin joku varmaan jo varmana paluuna huutelee.Kieltämättä kun eilen jossittelin niillä Kallen alibihankinnoilla (Veltsu, Mattila, Westerholmit), niin vaikea minun olisi sitten väittää, etteikö Hakulinen (ja Antti Saarela) voisi sopia tähän jatkumoksi. Hakulisessa vähän tökkii myös kapteenina pelillisesti ja tehollisesti vihkoon vedetty vuosi 2023.
Mutta silti sanoisin että kaikki paluumuuttajat tai jatkosopimukset ei tietenkään voi olla virheitä, ja suoraan sanottuna en usko että Hakulinenkaan sellainen on. Oikeassa roolissa tietysti, eli hänhän on taas sellainen vähän 1,5 ketjun pelaaja, menee ykkösessäkin jos siinä on kovat kaverit vierellä mutta kakkosessa on liigan kärkitasoa (kuten pitääkin).
Yleisesti sanon fb-huhuista ja keskustelun tasosta siellä muutenkin, että miten se voi olla niin, että omalla naamalla ja nimellä keskustelun taso voi olla niin paljon huonompi kuin esim jatkoajan nimimerkin takaa huutelu. Ei ole edes ns kahvipöytä tasoa, vaan paremminkin ala-asteen välitunti, jos sitäkään. En viittaa siis tähän kyseisen huhuun, vaan ehkä paremminkin facebookin luotettavuuteen näissä asioissa.
Mikään ei oo niin varmaa kuin kusilaarihuhu. Hakulinen mahtuu mun lukkoon koska vaan!!Kieltämättä kun eilen jossittelin niillä Kallen alibihankinnoilla (Veltsu, Mattila, Westerholmit), niin vaikea minun olisi sitten väittää, etteikö Hakulinen (ja Antti Saarela) voisi sopia tähän jatkumoksi. Hakulisessa vähän tökkii myös kapteenina pelillisesti ja tehollisesti vihkoon vedetty vuosi 2023.
Mutta silti sanoisin että kaikki paluumuuttajat tai jatkosopimukset ei tietenkään voi olla virheitä, ja suoraan sanottuna en usko että Hakulinenkaan sellainen on. Oikeassa roolissa tietysti, eli hänhän on taas sellainen vähän 1,5 ketjun pelaaja, menee ykkösessäkin jos siinä on kovat kaverit vierellä mutta kakkosessa on liigan kärkitasoa (kuten pitääkin).
Yleisesti sanon fb-huhuista ja keskustelun tasosta siellä muutenkin, että miten se voi olla niin, että omalla naamalla ja nimellä keskustelun taso voi olla niin paljon huonompi kuin esim jatkoajan nimimerkin takaa huutelu. Ei ole edes ns kahvipöytä tasoa, vaan paremminkin ala-asteen välitunti, jos sitäkään. En viittaa siis tähän kyseisen huhuun, vaan ehkä paremminkin facebookin luotettavuuteen näissä asioissa.
Luin samaa. Vahvistaa omaa kirjoitustani tänne koskien Uman paluuta.Joku huutelee facessa, että Hakulisen paluu olis varma.
Näinhän tämä on. Huhusta ei sinänsä tee vahvempaa se, että se kuuluu monesta eri paikasta - se voi hyvin olla, ja usein onkin, silti yhdestä lähteestä papukaijan lailla toistettu.Kun ei tässä vaan olisi käynyt niin että facebookin jutut ovat saaneet alkunsa Jatkoajasta.
Yleisellä tasolla täytyy muistaa että soppareiden silpominen on aika kallista puuhaa.Sunin ja Niemisen sopparit vois laittaa silppuriin ja junnuja tilalle.
Aaah, Rauman McDavid. En tiedä asiasta mitään, mutta silloin kun Morand tuli ja kertoi haastattelussa että päätti tulla Raumalle (ensi kauden sopparilla siis) keskusteltuaan Fontainen kanssa, niin minulle jäi siitä sellainen etiäinen, että Fontainekin olisi jatkamassa.(anttimäkismi), että Fontaine
Nieminen ja Suni voivat jatkossakin olla lainalla Mestiksessä, SaiPassa tai jossain muualla missä heille on selkä tarve ja pääsevät pelaamaan avuillaan..Yleisellä tasolla täytyy muistaa että soppareiden silpominen on aika kallista puuhaa.
Toki riippuu hieman pelaajasta/pelaajista. Elon ja Hagan sopimusten purkaus onkin varmasti vähän maksanut, mutta jos Niemisen ja Sunin sopimuksen purkaaminen olisi normaalisti kalliimpaa, niin sitten ollaan kyllä perseilty aikaisemmin vähän pahemmin.Yleisellä tasolla täytyy muistaa että soppareiden silpominen on aika kallista puuhaa.