Huhuketju

  • 3 411 118
  • 11 090

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliko Tammelalla ja Hakulisella jo pahastikin sukset ristissä ennen kaksikon "tappelua" TPS - Lukko matsissa jokunen vuosi sitten? Vai pohjautuen juuri tuohon?
Kyllä se puoliksi yleistä tietoa on että Tammela oli Lukon kopissa tietynlainen pain in the ass ja Hagu kapteenistossa oli kaveriin veetuuntunut. Veikkaisin kuitenkin ettei mitään elämää suurempaa skismaa, mutta kiehahti yli sitten tuossa Tepsi-pelissä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
En mä nyt ihan noin jyrkkää reaktiota ymmärrä?

Oma nuori poika, jolla on jotain apuja hyökkäyspäähänkin. Ei niitä liiaksi ole ja omasta puolestani aina ovat tervetulleita kotiin.
Juuri näin.
Saarela on ihan potentiaalinen kaveri, oma poika ja vaikkei ole iso niin siellä on vahvat jalat sekä keskikroppa. Ei ole mikään Tieksola/Teissala.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kunhan ei Anttila ylivoimalle päästetä. Mitä siitäkin tulisi. Kuka tietää, ei veltsu ainakaan.

Mysteerinen pelaaja minulle, eli ihan jees ja potentiaalia on mutta kuitenkin vähän nääh. Otan toki ilolla vastaan, uskon että P-A on voinut tehdä hyvää.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei Antti Saarela täälläkään mitään riemunkiljahduksia aiheuttaisi, mutta kelpaisi kuitenkin. Ei ainakaan toistaiseksi ole ollut oikein lähellekään isoveljensä tasoa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saarelan Antti kuulemma lähellä paluuta.
Oletko kuullut missään vahvistusta Hakulisen paluusta? Erikoiselta ratkaisulta kuulostaisi, kun halu on ollut kova ulkomaille ja hyvä kausi alla. Varmasti DEL:stä löytyisi uusikin maksaja.
Itse en ole kuullut mitään Hakulisen suunnitelmista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös