Huhuketju

  • 3 423 163
  • 11 126
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Vieläkö Ville Viitaluoma pelaa?
Saisiko pakistoon vielä Mikko Viitasen?

Huhuja ei paljon liiku ja kai se on ihan hyvä asia. Kuitenkin se voi olla merkki siitä, ettei ainakaan Liigan sisältä ole mitään kovempaa nimeä siirtymässä, vaan uusia pelaajia tulee jälleen ulkomailta. Huhuttomuus voi meinata myös se, että runko pysyy pitkälti samana.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kaverin kaverin kaveri, oli kuullut kaveriltaan, että Leevi Viitala siirtyisi Ässistä Lukkoon. Tunnen sekä pojan, että Isänsä, mutta en ilkeä kysyä, mitä tämmöset jutut on? Jos näin olisi, niin kelpaisiko? Mulle kelpaisi Leevi, jos se ylivoima saataisiin toimimaan. Taas muistutan, että tämä on huhunhuhun huhu, huhuketjussa.
Ihan uskottava huhu.

Omasta mielestä ihan turhaa rahan tuhlausta. Ei mitään käyttöä. Lukkoon pitää hankkia 1-2 ketjun tasoisia pelaajia. Viitala ei sellainen ole eikä siitä sellaista tule.
Jossain pikkuseurassa voisikin päästä kahteen ekaan ketjuun. Eiku hetkinen. Lukkohan on noita pikkuseuroja tekojen osalta. Puheissa jotain muuta.
Parit Viitalat lisää joukkueeseen ja Kalle voi valitella, että budjetti on käytetty ja ykkössentteriä haetaan markkinoilta vielä helmikuussa.
 

Lock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
e: ei näytä siltä, että olisi itse otettu kuva eli siitä tuskin voi päätellä sen suurempia.
Salapoliisina etsin käänteisellä kuvahaulla kyseistä kuvaa, ei tuloksia. Mutta olen samaa mieltä siitä, että en usko kuvan olevan itse otettu.

Hehkutettaisiinko jatkosopimusta tällä tavalla vai olisiko kyse jostain aivan muusta kuin pelaajauutisista?
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Salapoliisina etsin käänteisellä kuvahaulla kyseistä kuvaa, ei tuloksia. Mutta olen samaa mieltä siitä, että en usko kuvan olevan itse otettu.

Hehkutettaisiinko jatkosopimusta tällä tavalla vai olisiko kyse jostain aivan muusta kuin pelaajauutisista?

Rtk laajentaa siivouspalvelunsa myös taivaanporttien paremmalle puolelle?
 

Raato55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Minnesota wild
Tota kuvaa kun kattoo niin ihan kuin sillä olis mailan käyristys kuitenkin rightin puolelle kallellaan. Oiskohan siis sellainen jumala joka pelaa miten päin vaan :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vinkki viittaa Fontaineen, mutta tiedä näistä. Olisi kyllä maistuva jatko, koska uskon että Morand pelaa paremmin kun Fontaine pelaa Lukossa. Tämä on toki aivan täysi mutu. Hyvä pellaaja tietysti muutenkin.
Toki Linus, Apollon (ei se turkulainen yökerho) poika on yhtälailla jumalainen kuin Gabrielkin. Jotenkin aikajana täsmäisi myös Fontaineen, eli Lukko halusi nähdä että se (reisi?)vamma parantuu ja nyt kun Fontaine on päässyt jäälle niin jatkosoppari julkistetaan. Spekua.

Jotenkin minua vaivaa nuo lainausmerkit. Tai siis voisi olla aivan hyvin ilman niitäkin tuo twiitti. Onko joku siis sanonut jotain tuollaista?

Jotenkin en usko että Jandricin itsestäänselvää optionkäyttöä näin heruteltaisiin.
 
Viimeksi muokattu:

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsekin mietin sitä, että maila olisikin rightin maila ja pelaaja olisi selkä kameraan päin. Kuva on toki hämärä, mutta en ainakaan itse erota, että mailan varsi olisi pelaajan näkyvällä puolella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lock

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarmolta ekana tulee miellen eräs toinen sitaatti. Sinänsä tuokin kyllä voisi olla kyllä jotain mitä Tare olisi sanaillut. Ehkäpä viittaa miehen pelityyliin, joka on omalla tavallaan jumalainen.

Jos vähän ennakoin, niin pidän kyllä Reunasen jatkoa hyvänä. Ennen kaikkea siksi, että vaikka Lukko instituutiona kusi sen Kuopion keissin erittäin vahvasti, niin siitä ei jäänyt mitään pysyvää haavaa Lukon ja Reunasen välille sitten. Puolustuksen kiekolliseksi kakkosviuluksi minusta oikein mainio.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihan uskottava huhu.

Omasta mielestä ihan turhaa rahan tuhlausta. Ei mitään käyttöä. Lukkoon pitää hankkia 1-2 ketjun tasoisia pelaajia. Viitala ei sellainen ole eikä siitä sellaista tule.

Kanssasi samaa mieltä, mutta niin harvoin kun kuulee edes huhun tynkää, vaikkakin erittäin epäilyttävältä taholta, niin pitäähän se huhu ketjuun kirjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös