Viime keväänä julkaistiin muistaakseni suoraan kahden vuoden jatko Höylälle. Samaan tapaan Ervastin jatkon yhteydessä tiedotettiin silloin tuosta kahden vuoden optiosta.
Noniin. En muistanut laisinkaan.
Viime keväänä julkaistiin muistaakseni suoraan kahden vuoden jatko Höylälle. Samaan tapaan Ervastin jatkon yhteydessä tiedotettiin silloin tuosta kahden vuoden optiosta.
Saisiko pakistoon vielä Mikko Viitasen?Vieläkö Ville Viitaluoma pelaa?
Jep, itsellekin meni ohi mutta 2v diiliä näyttää: Jakob Stenqvist vuoden sopimuksella Lukkoon – Piipposelle, Kainulaiselle ja Ervastille jatkodiilit!Noniin. En muistanut laisinkaan.
Mitäs mitäs tämä on? Vai mennäänkö vaan jossain playoffhypessä?
Ihan uskottava huhu.Kaverin kaverin kaveri, oli kuullut kaveriltaan, että Leevi Viitala siirtyisi Ässistä Lukkoon. Tunnen sekä pojan, että Isänsä, mutta en ilkeä kysyä, mitä tämmöset jutut on? Jos näin olisi, niin kelpaisiko? Mulle kelpaisi Leevi, jos se ylivoima saataisiin toimimaan. Taas muistutan, että tämä on huhunhuhun huhu, huhuketjussa.
Salapoliisina etsin käänteisellä kuvahaulla kyseistä kuvaa, ei tuloksia. Mutta olen samaa mieltä siitä, että en usko kuvan olevan itse otettu.e: ei näytä siltä, että olisi itse otettu kuva eli siitä tuskin voi päätellä sen suurempia.
Ehkä nyt selviää lopulta Jumala, meillähän on jo Keisari Kalle ja Presidentti AbtVai onko tämä ilmoitus siitä että Fontaine on takaisin ja samalla jatkot?
Enkeli Gabriel, mutta ei kuitenkaan mikään mytologian jumala kyseessä nimen perusteella
Salapoliisina etsin käänteisellä kuvahaulla kyseistä kuvaa, ei tuloksia. Mutta olen samaa mieltä siitä, että en usko kuvan olevan itse otettu.
Hehkutettaisiinko jatkosopimusta tällä tavalla vai olisiko kyse jostain aivan muusta kuin pelaajauutisista?
Tuliskohan Contineon toimarista haastattelu?Ehkä nyt selviää lopulta Jumala
Sanoisin, että aika varmasti tämä. Ja se jos joku maistuu kyllä.Näyttää Jandricilta. Kai ne julkaisee option käyttämisen.
Omaan silmään näyttäisi olevan Nyman, mutta toivon että on Jandric tai Fonzy.Leftin pelaaja ainakin kyseessä.
Reunasen jatko?
e: ei näytä siltä, että olisi itse otettu kuva eli siitä tuskin voi päätellä sen suurempia.
Joo, eiköhän se tämä ole.Keskiviikkona on Tarmon nimipäivä, niin eiköhän ole Tarmon jatko.
Ihan uskottava huhu.
Omasta mielestä ihan turhaa rahan tuhlausta. Ei mitään käyttöä. Lukkoon pitää hankkia 1-2 ketjun tasoisia pelaajia. Viitala ei sellainen ole eikä siitä sellaista tule.
Keskiviikkona on Tarmon nimipäivä, niin eiköhän ole Tarmon jatko.