Huhuketju

  • 3 419 856
  • 11 126

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pirkanmaalla asuvana kuulin juttua, että Lukko olisi jättänyt ensi kaudesta tarjouksen Matias Mäntykivelle. Valitettavasti en tätä huhua pysty sen tarkemmin suodattamaan - on siis voinut lähteä liikkelle Friends and BRGR:stä tai voi olla jotain perääkin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Punaisen Kukon Mirkulat visertävät erään Ässä-puolustajan olevan itse Keisarin mielestä kovin kiinnostava.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Toivottavasti ei ketään. Mieluummin rahat kiinni Stenkkuun, Tareen ja Viitasaloon kuin yhteenkään ässä pakkiin
Kyllä se kanadalainen pakki on sitä tasoa, että aina kelpaisi jos vaan sopimus syntyisi.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikäli vain Heimosalmea kiinnostaa, ehdottomasti kiinni vain. Hänen kaltaisia nuoria ja kotimaisia NHL-potentiaalia omaavia pakkeja ei ole siirtomarkkinoilla saatavilla edes joka vuosi.

Heimosalmen piti jo täksi kaudeksi lähteä Carolinan farmijoukkueeseen, mutta on pelannut Ässissä, koska heillä ei ole sitä AHL-joukkuetta. Ensi kaudeksi pitäisi käsittääkseni olla, joten olettaisin hänen lähtevän Pohjois-Amerikan kaukaloihin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Viitasaloon ollaan jo laitettu rahat kiinni. Ilmeisesti taas jättimäisiä odotuksia ei kannata pitää, että Reunanen ja/tai Stenqvist jatkaisi vaikka niin toivotaankin.
Pääasia minulle on että edes toinen jatkaisi, mutta ideaali tilanne olisi että molemmat jatkaisi koska liika vaihtuvuus joukkueessa ei mielestäni ole hyvä asia aina välttämättä. Ja mielestäni kumpikaan Stenkku tai Tare ei ole esittänyt niin maagisia otteita että mistään sveitsistä saisivat sopimustarjousksia hirveästi
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja tuskin Viitasalo sellainen pelaaja on joka koko puolustukseen varatut rahnat vie. Tai minun mielestäni ei ainakaan ole sellainen. Niin että vaikka yksi Viitasalo tulisikin niin ei Tarmon tai Stenqvistin jatko siitä voi kiinni olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös