Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
On vissiin menossa Slovakiaan.Tämä Fortin on ihan omaa pohdintaani, mitään huhuja Lukko-neuvotteluista siis en ole kuullut. Sopisi kyllä hankintojen linjaan (lue: melko varmasti halpa).
On vissiin menossa Slovakiaan.Tämä Fortin on ihan omaa pohdintaani, mitään huhuja Lukko-neuvotteluista siis en ole kuullut. Sopisi kyllä hankintojen linjaan (lue: melko varmasti halpa).
Tieto!Morand tulossa Lukkoon. Vahva huhu!
Älä edes leikilläsi tai läpällä mene tämmöistä ääneen sanomaanMorand tulossa Lukkoon. Vahva huhu!
Ei tässä mitään leikitä. Kusilaarihuhut sitten erikseen ;)Älä edes leikilläsi tai läpällä mene tämmöistä ääneen sanomaan
Pakko nostaa käsi pystyyn sen merkiksi että tuomitsin liian nopeasti tämänEi tässä mitään leikitä. Kusilaarihuhut sitten erikseen ;)
Sinne sun tänneEi saatana! Minne?
Ensi kautta ajatellen?Punaisen Kukon Mirkulat visertävät erään Ässä-puolustajan olevan itse Keisarin mielestä kovin kiinnostava.
Punaisen Kukon Mirkulat visertävät erään Ässä-puolustajan olevan itse Keisarin mielestä kovin kiinnostava.
Toivottavasti ei ketään. Mieluummin rahat kiinni Stenkkuun, Tareen ja Viitasaloon kuin yhteenkään ässä pakkiinPunaisen Kukon Mirkulat visertävät erään Ässä-puolustajan olevan itse Keisarin mielestä kovin kiinnostava.
Kyllä se kanadalainen pakki on sitä tasoa, että aina kelpaisi jos vaan sopimus syntyisi.Toivottavasti ei ketään. Mieluummin rahat kiinni Stenkkuun, Tareen ja Viitasaloon kuin yhteenkään ässä pakkiin
Kyllä mä sieltä Lefebvren ja Matinmikon kelpuuttaisin. Lopuille kiitos mutta ei kiitos.Toivottavasti ei ketään. Mieluummin rahat kiinni Stenkkuun, Tareen ja Viitasaloon kuin yhteenkään ässä pakkiin
Heimosalmen voin tuoda vaikka henkilökohtaisesti sinne. Löisi varmaan kyllä Lukossa läpi, mutta Ässissä ei oikein tunnu lähtevän. Aihiota kyllä onMatinmikko tai Heimosalmi toivottavasti.
Mikäli vain Heimosalmea kiinnostaa, ehdottomasti kiinni vain. Hänen kaltaisia nuoria ja kotimaisia NHL-potentiaalia omaavia pakkeja ei ole siirtomarkkinoilla saatavilla edes joka vuosi.
Viitasaloon ollaan jo laitettu rahat kiinni. Ilmeisesti taas jättimäisiä odotuksia ei kannata pitää, että Reunanen ja/tai Stenqvist jatkaisi vaikka niin toivotaankin.Toivottavasti ei ketään. Mieluummin rahat kiinni Stenkkuun, Tareen ja Viitasaloon kuin yhteenkään ässä pakkiin
Pääasia minulle on että edes toinen jatkaisi, mutta ideaali tilanne olisi että molemmat jatkaisi koska liika vaihtuvuus joukkueessa ei mielestäni ole hyvä asia aina välttämättä. Ja mielestäni kumpikaan Stenkku tai Tare ei ole esittänyt niin maagisia otteita että mistään sveitsistä saisivat sopimustarjousksia hirveästiViitasaloon ollaan jo laitettu rahat kiinni. Ilmeisesti taas jättimäisiä odotuksia ei kannata pitää, että Reunanen ja/tai Stenqvist jatkaisi vaikka niin toivotaankin.