Huhuketju

  • 3 421 413
  • 11 126

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Gardiner, Niku ja Turkulainen ovat sen tason pelimiehiä, että Kallen pitää kukkaroa avata isosti, jos Valtra aloittaa tyhjennysmyynnit. Sveitsistä tai Ruotsista voidaan hyvin tarjota 200 k siirtokorvauksia loppukauden lainasta. Toki varmasti Heshkan kohdallakin rahaa liikkui Vaasaan reilusti, kun rehdillä huutokaupalla mentiin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyllä Gardiner, Niku ja Turkulainen ovat sen tason pelimiehiä, että Kallen pitää kukkaroa avata isosti, jos Valtra aloittaa tyhjennysmyynnit. Sveitsistä tai Ruotsista voidaan hyvin tarjota 200 k siirtokorvauksia loppukauden lainasta. Toki varmasti Heshkan kohdallakin rahaa liikkui Vaasaan reilusti, kun rehdillä huutokaupalla mentiin.
Utopia ketjun miehiä nämä.
Ei näiden tarvitse kustakaan Rauman suuntaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
No ei niiden tarvis kusta Jyväskylän suuntaankaan ja silti ne jostain syystä siellä kuseskelee.
Niku nyt on oma poika ja Turkulainen lähes.
Jerry breikannut siellä.
Turkulainen-Gardiner lyöneet Jyväskylässä läpi.
Eivät ne näillä näytöillä enää Jypinkylänkään suuntaan kusisi, jolleivat siellä olisi breikanneet.
Ei riitä Lukolla näihin. Enää.
Nämä Jerryt ja Reidit pitäisi hankkia ennen viimeistä steppiä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saatiin pöhinää, mutta kyllä mä silti toivoisin, että jos tällaisten huhujen kanssa tähän ketjuun tullaan, niin olisi sitten samantien lähteet ja linkit pöydässä. Repo muuten siirtyy ensi kaudeksi Hifkiin. Luin keskihesalaisten jutuista.

Sovitaanko niin, että jos mä luen jotain epämääräistä huhua jostain, niin mä laitan sen huhu ketjuun? Toin varmasti useastikin ilmi, etten edes itse usko tämmöiseen huhuun. Joten sun vittuilusi mulle on aika lailla tuulen huuhtomaa. Mutta, en enää kirjoita tähänkään osioon mitään, ettei vaan joku pahoita mieltään HUHU ketjussa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sovitaanko niin, että jos mä luen jotain epämääräistä huhua jostain, niin mä laitan sen huhu ketjuun? Toin varmasti useastikin ilmi, etten edes itse usko tämmöiseen huhuun. Joten sun vittuilusi mulle on aika lailla tuulen huuhtomaa. Mutta, en enää kirjoita tähänkään osioon mitään, ettei vaan joku pahoita mieltään HUHU ketjussa.
Mitä ihmettä nyt @Olkku. Annoin niin hyväntahtoisen palautteen/toiveen kun pystyin, että voisi ilmoittaa selvästi mistä huhu on kotoisin, eli tässä tapauksessa ilmeisesti Keskisuomalaisen nettisivujen urheiluosion kommenttiosiosta tms. Sitähän sulta sitten samantien myös kysyttiin, ja vastasitkin, niin en oikein ymmärrä tätä hermostumista, viestin ottamista vittuiluna, enkä hassua uhriutumista. En myöskään arvosta että leikkailit lainausta kappalejakoa muuttaen, mutta se toki on sallittua.

Hiukan hämmästellen katson myös tuota @Bugiranne viestiä.

No, eteenpäin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dzingel olisi kova hankinta liigaan; enemmän NHL pisteitä vähemmillä peleillä kuin Kärppien läskipäällä. Tuo toimii samalla verrokkina että voi olla tietysti turhakekin, varsinkin kun katsoo viime kausien pelimääriä.

Enkä siis tiedä itse asiasta mitään, kunhan halusin kirjoittaa huhuketjuun.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Liekkö perää mutta Kallella vapa värisee?
Täkyyn olisi napannut kaveri nimeltä Ryan Dzingel. Lauantai ilta ja kusilaari…..

Ei kyllä taida olla perää.

Kyseinen Dzingel oli siirtymässä vähän aikaa sitten hyvin vahvasti Luleån riveihin korvaamaan Mario Kempe, joka siirtyi Sveitsiin. Lähisukulaisen sairastapaksen takia Dzingel ei siirtynytkään Luleån rosteriin. Sitä en sitten tiedä, että mikä on hänen tilanteensa nyt.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitä en sitten tiedä, että mikä on hänen tilanteensa nyt.
Kaverin luuri on piippaillut alvariinsa NLA-seurojen toimesta, joten siitä voi jo miettiä kuinka potentiaalisesti mies olisi Raumalle saapumassa.

Ei siitä taida olla kuin pari päivää kun jostain bongasin artikkelin siitä. Jos löydän, niin voin kaivaa, mutta en antaisi edes prosenttiyksikköä sille että Dzingel Lukkoon saapuisi.

Saatika edes sen perusteella, ettei Sahlstedtilla omien sanojen mukaan ole paljon paskaakaan rahaa käytettävänä. Toki voi huijata tässäkin asiassa, mutta silti.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kaverin luuri on piippaillut alvariinsa NLA-seurojen toimesta, joten siitä voi jo miettiä kuinka potentiaalisesti mies olisi Raumalle saapumassa.

Ei siitä taida olla kuin pari päivää kun jostain bongasin artikkelin siitä. Jos löydän, niin voin kaivaa, mutta en antaisi edes prosenttiyksikköä sille että Dzingel Lukkoon saapuisi.

Saatika edes sen perusteella, ettei Sahlstedtilla omien sanojen mukaan ole paljon paskaakaan rahaa käytettävänä. Toki voi huijata tässäkin asiassa, mutta silti.
Jos kaveri on valmis tulemaan, Kalle hänet haluaa ja hintakin on sovittu niin jäljellä oleva budjetti kyllä venyy. Mutta vain jos muut kohdat täyttyvät.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Unohtakaa. Kävin tsekkaamassa tyypin IG:n ja daami on sitä luokkaa ettei viihdy Raumalla varttia kauempaa.
Joku Lukon uusi seuraaja seurasi myös Dzingeliä, mutta myös muutamaa tuhatta muutakin.
Mutta sama tuli mieleen kun Dzingelin profiilia tutkaili.

Siinäpä olisi härkäviikolle päätös kun naarataan vielä sveitsiläis- ja ruotsalaisseurojen nokan edestä tuollaisen CV:n pelaaja.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos kaveri on valmis tulemaan, Kalle hänet haluaa ja hintakin on sovittu niin jäljellä oleva budjetti kyllä venyy. Mutta vain jos muut kohdat täyttyvät.
Totta vitussa mä Dzingelin ottaisin, jos silleen olisi. Vaikka on koko kauden ollut pelaamatta, niin silti olisi sellainen kortti joka mahtuisi heittämällä sisään.

En vain pidä realistisena sitä että kaveri olisi saapumassa ja vielä hetki sitten kun kyselin, niin hiljaista on kuin huopatossutehtaalla tankkaaminen tämän kauden suhteen.

Realistisempaa on kuitenkin ne Aaro Vidgrenit ja jotkut SaiPan paskat.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja tää Tsingeli ei urallaan ikinä tehnyt 30 maalia kaudessa toisin kuin Robert Rooba!
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Totta vitussa mä Dzingelin ottaisin, jos silleen olisi. Vaikka on koko kauden ollut pelaamatta, niin silti olisi sellainen kortti joka mahtuisi heittämällä sisään.

En vain pidä realistisena sitä että kaveri olisi saapumassa ja vielä hetki sitten kun kyselin, niin hiljaista on kuin huopatossutehtaalla tankkaaminen tämän kauden suhteen.

Realistisempaa on kuitenkin ne Aaro Vidgrenit ja jotkut SaiPan paskat.
No en minäkään tätä realistisena pidä. Mutta aiemmin viitattiin jäljellä olevaan budjettiin ja halusin vain tuoda esille sen tosiseikan että budjetit kyllä venyy tarvittaessa.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Dzingel olisi Liigan tullessaan lähtökohtaisesti koko liigan nimekkäin pelaaja. Olisi aivan käsittämättömän kova haku, vaikka ei ole pelannut paljoa viime vuosina.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Dzingel oli haaveissa Luulajaan mutta kariutui viime sekunnilla. Tuskin Lukon pinkka riittää.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kai tuo menisi siihen Hämäläisen rinnalle tappelemaan paikasta kokoonpanossa (tähän sitten hymiöitä yms, jotta ei lueta kuin piru raamattua)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös