Huhuketju

  • 3 420 150
  • 11 126

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
On muuten tunteita herättäviä pelaajia nämä T...a. Tiivola, Tammela, Tieksola, Trouba.

Kävikö tässä niin, että kaksi tai useampia huhuja yhdistyi, eli meillä on:
-Joku tulossa
-Tryoutille
-T...a, mutta se olikin vain spekulointia Tiivolasta, eikä liity edelläoleviin? @sohvakoutsi

Siis omasta puolesta pitää sanoa että mitään huhua en ole kuullut Raumalle saapuvasta kaverista, oma T-A kommenttini oli vain heitto palstaveljen lahnapuheille
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä olis kyllä jo pahinta mahdollista vittuilua kannattajille.
Ja kommentit " pirun tyytyväinen pitää olla. Saatiin hyvä kaveri joka nuoresta iästään huolimatta omaa jo vankan maajoukkuekokemuksen. Pitää ottaa huomioon että vaikka ikää vasta 21 niin liigassakin on tullut jo pelattua 50 peliä"
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei oltu ihan jyvällä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt kuulin oikein huhujen huhun. Muistakaa, tällä ei ole mitään totuutspohjaa, vain epämääräinen huhu. Tuolta valmetin traktoritehtaan huhuista kävin lukemassa, että Gardiner olisi siirtymässä Rauman Lukkoon jo vuodenvaihteen jälkeen. Korostan, älkää ampuko viestin tuojaa. Mulla ei oikeasti ole mitään oikeaa huhun tynkään asiassa, mutta semmosta ne keskisuomalaiset keskenään juttelee.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt kuulin oikein huhujen huhun. Muistakaa, tällä ei ole mitään totuutspohjaa, vain epämääräinen huhu. Tuolta valmetin traktoritehtaan huhuista kävin lukemassa, että Gardiner olisi siirtymässä Rauman Lukkoon jo vuodenvaihteen jälkeen. Korostan, älkää ampuko viestin tuojaa. Mulla ei oikeasti ole mitään oikeaa huhun tynkään asiassa, mutta semmosta ne keskisuomalaiset keskenään juttelee.
Täälläkö? Koitin etsiä sitä viestiä, mutten kyllä itse löytänyt.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt kuulin oikein huhujen huhun. Muistakaa, tällä ei ole mitään totuutspohjaa, vain epämääräinen huhu. Tuolta valmetin traktoritehtaan huhuista kävin lukemassa, että Gardiner olisi siirtymässä Rauman Lukkoon jo vuodenvaihteen jälkeen.

Todella erikoinen huhu. Ymmärtäisi jos JYP olisi siellä missä SaiPa on mutta heillä on vielä täydet mahdollisuudet kympin sakkiin
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Todella erikoinen huhu. Ymmärtäisi jos JYP olisi siellä missä SaiPa on mutta heillä on vielä täydet mahdollisuudet kympin sakkiin

Kuten sanoin. Älä ammu viestin tuojaa. Keskisuomalaisen urheilu osiosta tämän bongasin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Valtra aloittaa tyhjennysmyynnit, niin melkoinen huutokauppa saataisiin aikaan. Killerihän mainitsi vuosi sitten, että Turkulainen kiinnostaa.

Gardiner on pistepörssin sijalla 6. Edellä mm Turkulainen ja Niku

Viime vuonna Heshkan perässä oli yli 20 seuraa ja Kalle maksoi eniten. Eiköhän nytkin lompakossa ole pitoa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kuten sanoin. Älä ammu viestin tuojaa. Keskisuomalaisen urheilu osiosta tämän bongasin.

En minä mitään ammu, kunhan kommentoin mielestäni erikoista kuviota. JYP:n mahdollisuudet kympin sakkiin lepäävät pitkälti kolmikon Turkulainen-Gardiner-Niku ympärillä. Yksikin noista pois ja homma vaikeutuu huomattavasti
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ottamatta sen kummemmin kantaa itse huhuun, jotain normaalista poikkeavaa Jypissä on nähty/koettu, koska ei valmennuksen potkut voineet peliasioista johtua. Taisi mennä koko touhu jopa huonompaan suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös