Ja mielellään vanhapoika ettei naiset valita Raumasta.Jos ulkomaalainen pelaaja on kyseessä, niin se tärkein kriteeri on vielä mainitsematta. Eli parempi olis kun etunimi olisi Justin.
Ja mielellään vanhapoika ettei naiset valita Raumasta.Jos ulkomaalainen pelaaja on kyseessä, niin se tärkein kriteeri on vielä mainitsematta. Eli parempi olis kun etunimi olisi Justin.
Eli käytännössä on otettu ensimmäinen mahdollinen, joka Raumalle suostuu tulemaan?
Anna nyt hieman lisävihjeitä.
Itse en löydä ketään pohjois-amerikasta, jonka sukunimi alkaisi T:llä ja loppuisi A:han.Alkaa T llä ja loppuu A han. Ei vittu voi olla TiivolA, eihän?
Tämä on se suurin pelko.Alkaa T llä ja loppuu A han. Ei vittu voi olla TiivolA, eihän?
Itse en löydä ketään pohjois-amerikasta, jonka sukunimi alkaisi T:llä ja loppuisi A:han.
Alkaa T llä ja loppuu A han. Ei vittu voi olla TiivolA, eihän?
Ei niin, mutta se oli ainoa paikka josta olen katsonut löytyykö pelaajia tuolla vihjeelläEi tuossa alkuperäisessä viestissä puhuttu mitään maanosasta, maasta, eikä kansallisuudesta.
Jos on tuo Pelle, niin saako kausikortin perua kesken kauden?Eiköhän se Tiivola ole ja sitten täällä revitään verkkarit jo valmiiksi, kuten on jo tavaksi muodostunut.
Ei.TammelA? Terveenä mahtuisi kyllä koska vain takaisin, mut onko tuo edes pelannut pitsin jälkeen?
Saa käyttää.Nyt vois seuralta tulla jotain poterojuttuja. Ois aika kiva!
Omien lähteiden mukaan alkaa E:llä ja loppuu L:ään.
Just, kun löysin Tyler Spezian niin sitten se alkaakin eri kirjaimillaOmien lähteiden mukaan alkaa E:llä ja loppuu L:ään.
Eskil Wold?Omien lähteiden mukaan alkaa E:llä ja loppuu L:ään.