Huhuketju

  • 3 419 945
  • 11 126

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Salapoliisit liikkeelle, onko joku just irtisanonut sopimuksen tai saanut/saamassa potkut?
Tulisko ihan Ameriikasta asti, vai tuleeko sittenkään ketään ?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkaa T:llä ja loppuu A:lla?
Tämä taitaa olla ainoa vihje toistaiseksi. Älä pilaa nyt tunnelmaa sanomalla että kyseessä on se yksi KHL- ja MM-tason TaitoluistelijA.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vai että taas kerran olisi lohi baatis - ettei vaa kävis niin, ku muutaman kerran aikasemminki et haavimies sössii kalan takas mereen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miks mulla tuli heti mieleen Tommi Tikka. Pois se minusta. Ei vaan. Vaikka mua vituttaa pelaajana Tikka, niin se johtunee siitä, että on täysi mulkku. Omilla siis varmaan ihan hyvä juttu. Sopisi profiililta siihen, mitä puhuttu.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Miks mulla tuli heti mieleen Tommi Tikka. Pois se minusta. Ei vaan. Vaikka mua vituttaa pelaajana Tikka, niin se johtunee siitä, että on täysi mulkku. Omilla siis varmaan ihan hyvä juttu. Sopisi profiililta siihen, mitä puhuttu.
Olisi aivan Päällikkö, mutta en usko sekuntiakaan että kusisi edes Rauman suuntaan
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi aivan Päällikkö, mutta en usko sekuntiakaan että kusisi edes Rauman suuntaan

Tikalla sopimus HV71:n kanssa kevääseen 2026 asti. Tähän mennessä muutama tehopiste ja 60 minuuttia jäähyjä ja taitaa olla joku pelikieltokin kärsitty. Olisi voimahyökkääjä sanan varsinaisessa merkityksessä, vaikka ei mikään tappelija olekaan. Tietysti sopimuksia voi purkaa, mutta ihan en tässä vaiheessa vielä usko Tikan paluuseen Suomeen.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tikka on tuon utopia-unelmaketjun asioita.
Ei ole tulossa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole tämä porukan pelkäämä taistoluistelija. Lohi ei ole, mutta löydettiin edes tämä testille ja lisäystä rosteriin.

Testimies=try-outilla kuulostaa joko joltain ECHL-haulta tai koko alkukauden pelaamatta olleelta AHL-mieheltä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Cates voisi markkinoida "NHL-miehenä" kun on kuitenkin päässyt siellä kokeilemaan. Lähtisikö try-outille Eurooppaan?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ja ei kai Lukko nyt muutenkaan sentteriä hae
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös