Ei tarttunut Kallen tarjoukseen. Varmasti Filppulalla oli tarjouksia pöydällä kaikista Liigan isomman budjetin seuroista.
Vähän nyt rohkenen epäillä, kun Sahlstedt on todennut ihan suoraan että joukkue on tässä, eikä kaudenkaan aikana uusia pelaajia enää tule.
Ja siis Kallehan ei todellisuudessa edes todennut mitenkään näin jyrkästi.Uskallan myös epäillä tämän Kallen kommentin pitävyyttä. Heti ei tule mieleen kautta jossa ei kauden alettua ole ollut yhtään pelaajaliikennettä, enkä usko millään että tuleva kausi on poikkeus, sanoo Kalle kesällä mitä tahansa.
– Meillä on nyt se tilanne, että todennäköisesti pelaajia ei enää tule lisää missään kohtaa kautta. Se on todennäköisempää kuin se, että uusia tulee, Lukon urheilujohtaja Kalle Sahlstedt täräyttää Iltalehdelle.
Haluamme myös saada joukkueen koheesion kuntoon, ettei olisi pelaajarumbaa kauden aikana paljoa, Sahlstedt jatkaa.
– Meillä tiedetään kyllä, että loukkaantumissumat ovat mahdollisia. Mutta niin olemme pyrkineet rakentamaan, ettei heti kauden alussa tarvitsisi täydentää joukkuetta. Jos tarve tulee, niin sitten katsotaan mitä tehdään, kokenut Sahlstedt miettii.
Tomi Lämsä jatkaa ensi kaudella Lukossa.
Grilli-Porin myyjät tällaista kuiskivat. Onkos @ValkMan korviin kantautunut samaa kaikua?
Nyt ollaan sitten todellakin jännän äärellä.Tomi Lämsä jatkaa ensi kaudella Lukossa.
Grilli-Porin myyjät tällaista kuiskivat. Onkos @ValkMan korviin kantautunut samaa kaikua?
Voi jumalautaTomi Lämsä jatkaa ensi kaudella Lukossa.
Juuri tätä samaa olin kirjoittamassa.Ei tietoa vaikka jatkaisikin, mutta katsokaa nyt hyvät ihmiset näitä nimimerkkejä ja ajankohtaa.
Tomi Lämsä jatkaa ensi kaudella Lukossa.
Juuri tätä samaa olin kirjoittamassa.
Jotenkin kuulostaisi todella oudolta. Miksi lukolla olisi kiire solmia Lämsän jatko? Eihän voi olla niin paljon kysyntää, että pitäisi kiirehtiä?
Ja siis minulla ei ole mitään huhua/tietoa asiasta, kunhan pohdin asiaa.
Sinkilältä puuttuu värisuorasta enää pata ja Walkmanin kaiut (kuulokkeille peukku) on nähty.
Jotenkin kuulostaisi todella oudolta. Miksi lukolla olisi kiire solmia Lämsän jatko? Eihän voi olla niin paljon kysyntää, että pitäisi kiirehtiä?
Ja siis minulla ei ole mitään huhua/tietoa asiasta, kunhan pohdin asiaa.
Ei noilla peliesityksillä ja tämän hetkisillä sijoituksilla kyllä Lämsä ensikaudella valmennna. Kalle ei voi tyytyväinen olla tähän touhuun kun on hänen aikansa Kallein joukkue vielä.Tähän huhuun Lämsän jatkosta en usko hetkeäkään. Menee osioon kännissä turhautumisen tunteessa heitetty herja.