Barach taisi tässä kevään aikana siirtyä Haulan puljun asiakkaaksi. Varmaan on Lukkoonkin tarjottu.Barachia huhuttiin jokunen viikko sitten KHL: n Vitjaziin. Sen jälkeisistä tapahtumista ei ole mitään tietoa.
Barach taisi tässä kevään aikana siirtyä Haulan puljun asiakkaaksi. Varmaan on Lukkoonkin tarjottu.Barachia huhuttiin jokunen viikko sitten KHL: n Vitjaziin. Sen jälkeisistä tapahtumista ei ole mitään tietoa.
Ei taida pitää paikkaansa.Barach taisi tässä kevään aikana siirtyä Haulan puljun asiakkaaksi. Varmaan on Lukkoonkin tarjottu.
Joo ok!Ei taida pitää paikkaansa.
Siirtyi juuri Aljosa Pilkon talliin varmasti kova KHL-soppari silmissä kiiluen. Tämän ryssäpuudelin tallista ei toivottavasti Lukkoon pelaajia oteta. Ellei pelaaja itse selkeästi tuo ilmi, ettei Venäjälle halua. Barachin toiminta on päinvastaista.
Aljosa Pilkolla on yksi suomalainenkin asiakas: Teemu Pulkkinen. Audetteakin yritti Venäjälle maanitella viime kesänä, mutta isä Audette tuli väliin.
Nopea ja taitava pelaaja. Mahtuisi minun Lukkoon kyllä.Barachissa olisi kyllä potentiaalia ihan 40 pisteen mieheksi, jos ketjukaverit viimeistelisi paremmalla prosentilla kun esim. Joachim Rohdin.
Barach on paljon muutakin kun ne pisteet. Sinällään outoa, että häntä ei Raumalle haluta, kun on yksi viimeisistä pelaajista jonka haluaisin nähdä siirtyvän Ässistä Lukkoon.
Erään JD:n tarina ja statsit saattaisivat olla hyvinkin samanlaiset kuin Barachin, jos olisi keväällä 2018 kelvannut Korpisalolle/Ässille.Nopea ja taitava pelaaja. Mahtuisi minun Lukkoon kyllä.
Kyllähän Barach olisi pelaajatyyppinä sellainen, joka tuohon Lukon haluamaan pelitapaan sopisi erinomaisesti.Barachissa olisi kyllä potentiaalia ihan 40 pisteen mieheksi, jos ketjukaverit viimeistelisi paremmalla prosentilla kun esim. Joachim Rohdin.
Barach on paljon muutakin kun ne pisteet. Sinällään outoa, että häntä ei Raumalle haluta, kun on yksi viimeisistä pelaajista jonka haluaisin nähdä siirtyvän Ässistä Lukkoon.
Tällä kaudella sentterinä 52 ottelua 14+16. Laiturina 14 ottelua 2+2.Kyllähän Barach olisi pelaajatyyppinä sellainen, joka tuohon Lukon haluamaan pelitapaan sopisi erinomaisesti.
Onko kuitenkin enemmän sentteri / parempi keskikaistalla?
Itse ottaisin ehdottomasti hänet Lukkoon.
Ässissä ainakin pelasi ehdottomasti paremmin sentterinä kuin laidassa.Kyllähän Barach olisi pelaajatyyppinä sellainen, joka tuohon Lukon haluamaan pelitapaan sopisi erinomaisesti.
Onko kuitenkin enemmän sentteri / parempi keskikaistalla?
Itse ottaisin ehdottomasti hänet Lukkoon.
Krannila tulee pelaamaan keskellä ja Fontaine siirtyy sitä myöten laidalle, kuten Keisari Länsi-Suomessa sanoitti.Barachin hankinta antaisi mahdollisuuden siirtää Fontainen laitaan. Rehellisesti sanottuna en erityisemmin ole innostunut tuosta aiemmin, mutta Ässäfanien kommenttien perusteella voisi tuol ihan hyvä ollakin.
Ei kyllä nappaa mitkään parakit sitten yhtään.
Vastasiko Instassa "kiitos!"?Alkaa näyttää siltä, että juurikin Kemp on meidän mies.
Alkaa näyttää siltä, että juurikin Kemp on meidän mies.
Toivottavasti on sopimus luokkaa 1+1 seuran optiolla.
Condorsin paras tehotilasto ja toiseksi tehokkain puolustaja viime kaudelta. Nousujohteiset kaudet farmissa ja nytkin Edmontonin NHL-ringin mukana.
Semi-positiiviset fibat.
Ehkä se on vain jokaisen jääkiekkoilijan unelma päästä pelamaan Rauman Lukossa ja kokea Pitsiturnaus jofa päässä kentällä.Miksi sitten lähtee ensi kaudeksi Suomeen, kun on nyt päässyt NHL-rinkiin mukaan?
Jep, Raumakin on tunnetusti Rooman ja Pariisin ohella eurooppalaisista suurkaupungeista kauneimpia.Onko @oiler99 heittää syvempää analyysia Kempistä?
Ehkä se on vain jokaisen jääkiekkoilijan unelma päästä pelamaan Rauman Lukossa ja kokea Pitsiturnaus jofa päässä kentällä.
Onko @oiler99 heittää syvempää analyysia Kempistä?
Ehkä se on vain jokaisen jääkiekkoilijan unelma päästä pelamaan Rauman Lukossa ja kokea Pitsiturnaus jofa päässä kentällä.
Ei minulla mitään järkevää vastausta ole antaa.Jotain tällaista vähän ajattelinkin...