Huhuketju

  • 3 472 824
  • 11 306

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minä alkuperäiseen huhuun sen verran uskon, että pelaajan AHL-joukkueen kausi on päättänyt.

Itse lähtisin katsomaan niitä, jotka ovat nostettu NHL-joukkueiden mukaan.

Hakusanat : "helvetin hyvä yleispuolustaja"

Edit. Joukkueet jotka tippuivat ensimmäisellä kierroksella.

Springfield
Lehigh Valley
Laval
Iowa
Bakersfield
Tucson
Ontario

Noista rostereista se puolustaja löytynee lähes varmuudella.
 
Viimeksi muokattu:

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Olisi melkoinen kisa peliminuuteista ja yv-ajasta. Tare, Laaksonen ja Stenqvist. Kaikki haluavat pelata ylivoimaa, 20-25 min ja paljon kiekolla. Siinä saisi Lämsä miettiä tarkkaan, miten herrat pidetään tyytyväisinä.
Ne pidetään tyytyväisinä kultamitalit kaulassa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Realistisin lienee Xavier Bernard. Sama agentti kuin Fontainella ja Harveylla.
Tuota mä katselin kans eilen ja on myös pelannut samassa joukkueessa (eri aikaan) junnuissa. Mut ei taida sopia enää siihen yhtälöön että kausi olisi kesken?
 

Pohtija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Siitä sitten etsimään AHL-puolustaja, jolla on kausi kesken. Joko nostettu ylös taikka sitten MM-kisoissa mukana.

@Saul Goodman ehdottama Philip Kemp tuli näillä spekseillä mieleen ensimmäisenä.
Kemp kuulostaa omaan korvaani hyvin mahdolliselta ja laadukkaalta hankinnalta. Isokokoinen Rightin mailalla operoi ja tehot näyttävät myös peruspakin tehoilta. Iso peukku tälle!
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta mutta onko Raumalla tarkempaa tietoa Hakulisen ja Kestnerin tilanteesta?

Kuulemani mukaan Hakulisen tavoitteena on löytää pelipaikka ulkomailta mutta toisaalta paluu kotikaupunkiinkaan ei täysin olisi pois suljettu vaihtoehto.

Kestner ei ilmeisesti jatka Raumalla ja Jatkoajan TPS osiossa joku kirjoitti jossain kohtaa että Kessu olisi itse lähestynyt Palloseuran johtoa.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta mutta onko Raumalla tarkempaa tietoa Hakulisen ja Kestnerin tilanteesta?

Kuulemani mukaan Hakulisen tavoitteena on löytää pelipaikka ulkomailta mutta toisaalta paluu kotikaupunkiinkaan ei täysin olisi pois suljettu vaihtoehto.

Kestner ei ilmeisesti jatka Raumalla ja Jatkoajan TPS osiossa joku kirjoitti jossain kohtaa että Kessu olisi itse lähestynyt Palloseuran johtoa.
Meinaatko että Virtanen kaapannut Tutoon?
 
Kyllä minä alkuperäiseen huhuun sen verran uskon, että pelaajan AHL-joukkueen kausi on päättänyt.

Itse lähtisin katsomaan niitä, jotka ovat nostettu NHL-joukkueiden mukaan.

Hakusanat : "helvetin hyvä yleispuolustaja"

Edit. Joukkueet jotka tippuivat ensimmäisellä kierroksella.

Springfield
Lehigh Valley
Laval
Iowa
Bakersfield
Tucson
Ontario

Noista rostereista se puolustaja löytynee lähes varmuudella.
Tässä nää oli.
Ja kyllä @Via Dolorosa - pakiston leveys saa hymyn naamalle.
Samoin hyökkäys kun laitetaan 2 X laatulaituria vielä tulemaan.

Pakit (1.rundilla AHL:ssa pudonneet joukkueet. Jätin mahdottomat ja epärealistiset pois.Boldasin "parhaat".):

(right) (11)
Jett Woo
Zach Giuttari
Brady Keeper
Philip Kemp
Will Reilly
Andrej Sustr
Tory Dello
Madison Bowey
Steven Santini

Wyatte Wylie
Louie Belpedio
(left) (12)
Chad Nychuk
Wyatt Kalynuk
Darien Kielb
Max Gildon
Yanni Kaldis
Cameron Gaunce
Tobie Bisson
Devante Stephens
Turner Ottenbreit
Tommy Cross
Dakota Mermis
Olivier Galipeau
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kuulemani mukaan Hakulisen tavoitteena on löytää pelipaikka ulkomailta mutta toisaalta paluu kotikaupunkiinkaan ei täysin olisi pois suljettu vaihtoehto.
Noin kolme tuntia sitten Sahlstedt namedroppasi Hakulisen Länskärissä, että saattaa jatkaa Lukossa. Eiköhän siellä ole jo suullisesti jatkosta sovittu jos ulkomailta paikka ei aukea.

Kestner sen sijaan poistuu Lukosta varmasti. Ja hyvä niin.
 

Kumilätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta mutta onko Raumalla tarkempaa tietoa Hakulisen ja Kestnerin tilanteesta?

Kuulemani mukaan Hakulisen tavoitteena on löytää pelipaikka ulkomailta mutta toisaalta paluu kotikaupunkiinkaan ei täysin olisi pois suljettu vaihtoehto.

Kestner ei ilmeisesti jatka Raumalla ja Jatkoajan TPS osiossa joku kirjoitti jossain kohtaa että Kessu olisi itse lähestynyt Palloseuran johtoa.
Hakulinen kertoi itse podcastissa, että Suomessa ykkövaihtoehto on Lukko. Katselee kuitenkin pitkälle kesään sopimustarjouksia ulkomailta, sillä sinne miehellä on kova halu päästä.

Kestneristä ei tietoa. Kalpaan oli jonkin sortin huhua jo aikaa sitten, mutta siitä ei sen enempää ole kuulunut.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakit (1.rundilla AHL:ssa pudonneet joukkueet. Jätin mahdottomat ja epärealistiset pois.Boldasin "parhaat".):
Jos mahdollista/halua, niin teehän lista puolustajista, jonka joukkue tippui ensimmäisen kierroksen aikana, mutta kausi jatkuu (NHL-ryhmässä mukana) vieläkin.

Pirun työlästä, missä täytyy käyttää Twitteriä ja AHL-siirtolistaa apuna, mutta sieltä löytyy myös vastaus.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos mahdollista/halua, niin teehän lista puolustajista, jonka joukkue tippui ensimmäisen kierroksen aikana, mutta kausi jatkuu (NHL-ryhmässä mukana) vieläkin.
Ainut tällainen (jolla sopimus katkolla) taitaa olla se Philip Kemp. Jos siis kaikki tiedot lyö yhteen. Jos jossain on rikkinäistä puhelinta niin sitten menee vaikeammaksi.

Joka tapauksessa nuo "Länskärin tiedot" on todennäköisesti suoraan Kallen suusta, että "laita sinne vaikka niin, että...".

Kemp sopisi myös siihen muottiin, jota tarvitaan. Rightin isokokoinen defencefirst-pakki.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Yksi porilainen, joka näistä tietää, mainitsi että Lukko on ollut Barachin perässä ja vieläkin on pieni pelko että Lukkoon siirtyy.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Tuossa tarinaa kaverista. Eli todellinen peruspakki ja myöhäisen varausnumeron selittää hitaus ja vaikeudet käännöksissä. Suoran luistelun nopeus on ok-tasolla. Tie änäriin on pitkä ja kivinen, kun selkeitä vahvuuksia ei ole.

Liigaan lienee hyvä ja kova peruspakki, jos liike on riittävää. Liigassa tosin hitaammaan ison miehen on helpompi puolustaa, kun saa roikkua enemmän ja laittaa mailahäirintää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös