Huhuketju

  • 3 409 287
  • 11 083

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan mielenkiinnosta: oliko tällä palstalla tietäjiä jotka kirosivat Karjalaisen ja Kestnerin hankintoja kesällä, vai viettivätkö he silloin hiljaiseloa? Kysyn tämän vilpittömästi, koska en jaksa lähteä kaivelemaan kenenkään viestihistoriaa.

Pahoittelut offtopicista.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin noh, Kalle hankki myös kuplakaksikon Karjalainen & Kestner, joista varsinkin jälkimmäisen floppaaminen haisi tuhannen kilometrin päähän ennen ensimmäistäkään luistimenpiirtoa.
En itse Kestneriä näe varsinaisena floppina. Se että pelaa 50 pinnan kauden vaatii, että kaikki menee nappiin ja kausittain vain muutama pelaaja koko sarjassa yltää tuohon. Siten epärealistista odottaa samaa. Nyt vetänyt 0,5ppg pienehköllä yv-vastuulla kärkikenttien ulkopuolella. Omaan silmään kärsinyt peliä tekevän sentterin tai ylipäätänsä ketjukaverin puutteesta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En itse Kestneriä näe varsinaisena floppina. Se että pelaa 50 pinnan kauden vaatii, että kaikki menee nappiin ja kausittain vain muutama pelaaja koko sarjassa yltää tuohon. Siten epärealistista odottaa samaa. Nyt vetänyt 0,5ppg pienehköllä yv-vastuulla kärkikenttien ulkopuolella. Omaan silmään kärsinyt peliä tekevän sentterin tai ylipäätänsä ketjukaverin puutteesta.
Kestner on nuo tehonsa kasannut käytännössä yksin. Karjalainen on vetänyt koko kauden kärkiketjuissa lähes rajattomalla ylivoima vastuulla ja PPG on heikompi kuin Kestnerillä. Toki Kestnerin hölmöily Lahden pelissä on varmaan vaikuttanut siihen, että vastuu on pysynyt maltillisena. Kestner ylivoimalla 2+4 ja Karjalainen 4+6. Tuo kertoo silti enemmän Lukon ylivoimasta kuin näistä kahdesta. Ei siellä ole tällä kaudella loistanut oikeastaan ketään.

Ja pahoittelut jälleen kun menee aiheen ohi.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ihan mielenkiinnosta: oliko tällä palstalla tietäjiä jotka kirosivat Karjalaisen ja Kestnerin hankintoja kesällä, vai viettivätkö he silloin hiljaiseloa? Kysyn tämän vilpittömästi, koska en jaksa lähteä kaivelemaan kenenkään viestihistoriaa.

Pahoittelut offtopicista.

11.7
Toivottavasti Kestner ei ole se "kukaan ei pety" hankinta

16.7
Tästä valitettavasti pakko olla samaa mieltä. Kestner tulee vuoden päästä syksyllä 30v. Vielä kaksi vuotta sitten status ei ollut mitään muuta kuin ECHL-arpa. Yksi nappikausi Turussa hyvässä joukkueessa ja sitten yksi floppikausi KHL:ssä huonossa joukkueessa.

Kumpi on lähempänä todellisuutta pelaajan tasosta? Tähän ei kukaan tiedä vastausta, mutta täällä on aikalailla yksimielisesti lukittu odotukset luokkaan 30 maalia ja maalipörssin voitto, "20 maalia vaikka kännissä" tms.

Sen lisäksi on jo varmasti kauden ensimmäisestä pelistä lähtien vastustajilla aivan erilaisessa syynissä kuin kaksi vuotta sitten syksyllä.

Toivotaan toki vaikka sitä 30 maalia, mutta itse en ainakaan ylläty vaikka lopullinen maalimäärä olisi about puolet tuosta tai jopa alle.

Omaan silmään kärsinyt peliä tekevän sentterin tai ylipäätänsä ketjukaverin puutteesta.
Juu, tämä tekosyy oli käytössä jo syyskaudella kun maaleja oli 4 kasassa:

Kumma juttu kun puolustavaksi sentteriksi hankittu Fontaine on saanut samassa ajassa jo 10 pussia kasaan eikä tarvitse keksiä kaikenlaisia tekosyitä vaikka vierellä viilettää ylitaloja ja ikosia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyseisen pelaajan sukunimi sattuu alkamaan Z:lla
Niin, että ihan vain sen tähden tuli kirjoitettua Z-mies, eikä yhtään tarkoituksella provosoitu kirjoitus, missä vihjaillaan Zagidulinin olevan pro-putinisti? Paska puolustus, sanon sen jo etukäteen.

Mutta minun osaltani tämä tässä, koska ei kiinnosta jälleen lähteä pelikiellolle.

Ei ole uusia huhuja annettavana.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Niin, että ihan vain sen tähden tuli kirjoitettua Z-mies, eikä yhtään tarkoituksella provosoitu kirjoitus, missä vihjaillaan Zagidulinin olevan pro-putinisti?
Tuossahan se luki heti poistamissasi kohdissa.

Mistähän tuommoinen voisikaan tulla mieleen
 

Liitteet

  • zagi.jpg
    zagi.jpg
    7,1 KB · kertaa luettu: 131

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
Tuossahan se luki heti poistamissasi kohdissa.

Mistähän tuommoinen voisikaan tulla mieleen
Siis ymmärsinkö oikein että sinua vituttaa Zagin epäaktiiviselta vaikuttava insta tili missä profiilikuvana 6 vuotta sitten otettu kuva Venäjän kakkos maajoukkueesta?
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Ihan mielenkiinnosta: oliko tällä palstalla tietäjiä jotka kirosivat Karjalaisen ja Kestnerin hankintoja kesällä, vai viettivätkö he silloin hiljaiseloa? Kysyn tämän vilpittömästi, koska en jaksa lähteä kaivelemaan kenenkään viestihistoriaa.

Pahoittelut offtopicista.

Mää nosta täs kohtaa virhee käden merkiks ylös. Otin kummatkin ilolla vastaan ja odotin isoja tehoja hyristellen ajatusta että vain keisari vetää tälläistä lohta kesäisistä vesistä.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
En itse Kestneriä näe varsinaisena floppina. Se että pelaa 50 pinnan kauden vaatii, että kaikki menee nappiin ja kausittain vain muutama pelaaja koko sarjassa yltää tuohon. Siten epärealistista odottaa samaa. Nyt vetänyt 0,5ppg pienehköllä yv-vastuulla kärkikenttien ulkopuolella. Omaan silmään kärsinyt peliä tekevän sentterin tai ylipäätänsä ketjukaverin puutteesta.
En floppina mutta eihän tuo oma tuttu itsensä ollut. Kaikki varmasti odotti enenmän
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
En floppina mutta eihän tuo oma tuttu itsensä ollut. Kaikki varmasti odotti enenmän

Niin. Turussa pelasi valtaosan kaudesta Ruslan Ishakovin kanssa joka nyt seilaa AHL:ssä tehden 58 peliin 47 pistettä. Tälläkaudella Kestner pelannut suurimman(?) osan ajasta Harri Kainulaisen kanssa jonka ennätyspisteet Liigassa on 16p.

Mutta jottei mene ihan leuan louskutukseksi Kestneristä, niin Teemu Kivihalme on todella @Via Dolorosa saamien tietojen mukaan sirtymässä Raumalle. Varmaan ajateltu Gregoiren korvaajaksi?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Siis ymmärsinkö oikein että sinua vituttaa Zagin epäaktiiviselta vaikuttava insta tili missä profiilikuvana 6 vuotta sitten otettu kuva Venäjän kakkos maajoukkueesta?
Kyllä, minua vituttaa että kannattamani joukkueen tärkeimpänä pelaajana on sotarikoksia tehtailevan terroristimaan kansalainen, joka vielä yli vuosi sodan jatkumisen jälkeen esiintyy sosiaalisessa mediassa ylpeästi kyseisen maan paita päällään profiilikuvana.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Käyttäjä on saanut henkilökohtaisesta hyökkäyksestä pelikiellon.
Niin, että ihan vain sen tähden tuli kirjoitettua Z-mies, eikä yhtään tarkoituksella provosoitu kirjoitus, missä vihjaillaan Zagidulinin olevan pro-putinisti? Paska puolustus, sanon sen jo etukäteen.

Mutta minun osaltani tämä tässä, koska ei kiinnosta jälleen lähteä pelikiellolle.

Ei ole uusia huhuja annettavana.
Sinun tyylisi tällä palstalla on huomattu. Se on my dolorosa tai highway. Rauman oma Tami :)
Viimeksi sun loppukaneetti oli kaiken itkupotku raivarit jälkeen mallia yläasteen piha `Voidaan jatkaa tätä keskustelua muilla estraadella tai jotain tänne päin´

Eli veikkaan että sielllä on joku todellinen reppana näppissankari uhon ja halvan keskioluen pauloissa. Lopeta vaan se jatkuva itsemoderointi ja anna toisten keskustella.

Huhujen lisäksi sulla hyvin harvoin on mitään hyvää annettava kenenkään keskustelun vapaudelle.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
`Voidaan jatkaa tätä keskustelua muilla estraadella tai jotain tänne päin´
Niin se oli, koska ei se mielestäni kuulunut Lukon ketjuihin, miksi jotkut pelaajat ovat Venäjällä.

Huhujen lisäksi sulla hyvin harvoin on mitään hyvää annettava kenenkään keskustelun vapaudelle.
Minun puolesta saa keskustella mistä vain. Enhän minä muuta kerro kuin mielipiteeni.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Niin se oli, koska ei se mielestäni kuulunut Lukon ketjuihin, miksi
Niin se oli, koska ei se mielestäni kuulunut Lukon ketjuihin, miksi jotkut pelaajat ovat Venäjällä.


Minun puolesta saa keskustella mistä vain. Enhän minä muuta kerro kuin mielipiteeni.

Ei kuulu huhuketjuun että olisiko mahdollista palauttaa vanhoja HYVIKSI todettuja pelaajia. Aivan
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@John Deere ei, vaan se keskustelu meni silloin osaltasi siihen, kuinka jotkut käy tankkaamassa Teboililla ja kuinka aseita lähetetään Ukrainaan. Se meni jo niin paljon OT:ksi, että sanoin voimamme jatkaa keskustelua toisessa paikassa.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
@John Deere ei, vaan se keskustelu meni silloin osaltasi siihen, kuinka jotkut käy tankkaamassa Teboililla ja kuinka aseita lähetetään Ukrainaan. Se meni jo niin paljon OT:ksi, että sanoin voimamme jatkaa keskustelua toisessa paikassa.

Kun sä olet tarpeeksi syvällä kuopassa, älä kaiva enää. Mun puolesta voidaan jättää tää tähän.
En kommentoi mitään sanomisiasi ja sä voit pysyy pois mun kommentoineista jos ei tyyli miellytä.
Käsittääkseni täällä on juuri se SiNUN huutama vapaus pyöritellä asioita…
Eikä siinä ollut mistää tankkaamisista kiinni vaan hyökkäsit kunnon nettisuojan raivolla.
Mutta voit länkyttää mitä haluat, en pidä sinua tai sinun mielipiteitäsi yhtään minään
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kyllä, minua vituttaa että kannattamani joukkueen tärkeimpänä pelaajana on sotarikoksia tehtailevan terroristimaan kansalainen, joka vielä yli vuosi sodan jatkumisen jälkeen esiintyy sosiaalisessa mediassa ylpeästi kyseisen maan paita päällään profiilikuvana.
Kai tiedät, että Lukossa pelaa myös paljon suomalaisia pelaajia. Suomi oli toisessa maailmansodassa Natsi-Saksan liittolainen, osallistui holokaustiin ja ylläpiti keskitysleirejä? Eikä kukaan Lukon pelaaja tai työntekijä ole ikinä kertonut tästä yhtään mitään? En voi enää kannattaa Lukkoa, koska eivät tiedosta näitä todella isoja ongelmia.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kai tiedät, että Lukossa pelaa myös paljon suomalaisia pelaajia. Suomi oli toisessa maailmansodassa Natsi-Saksan liittolainen, osallistui holokaustiin ja ylläpiti keskitysleirejä? Eikä kukaan Lukon pelaaja tai työntekijä ole ikinä kertonut tästä yhtään mitään? En voi enää kannattaa Lukkoa, koska eivät tiedosta näitä todella isoja ongelmia.
Ihan vitun hyvä vertaus hei :D
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Skalickyä huhutaan takaisin Mlada Boleslaviin, josta aikoinaan Lukkoon saapui. Voidaan siis varmaan kuopata Skalicky -> Lukko lopullisesti.
 

Iso#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Jasu huhut voidaan ainakin lopettaa. Jäägone podcastissa sanoi itse pelaavansa Turussa sopimuksen loppuun, eikä ole kysytty muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös