Huhuketju

  • 3 400 284
  • 11 030
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
En tiedä, mutta uskoisin tämän olevan Mattilan sopimus. @Jukan takahiukset kanssa tästä keskusteltiin yksityisesti ja luulen hänenkin olevan tällä kannalla.
Kyllä tuo on Liigan mittapuulla kova kiinnitys ja sopisi ajankohtaan melkoisen hyvin.

Hienoa nähdä, että huhut realisoituu aina välillä. Hyvillä lähteillä on @Olkku ollut!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Eikös tuon Olkun huhun pohjalta spekuloitu enemmänkin Hakulisen jatkoa? Toki sekin vielä voi tulla, kun huhu oli Turun suunnalta.

Kun huhuttiin kovasta jatkosopimuksesta niin osuma on jopa todennäköistä kun se omasta mielestä käsittää joukon, Zagi, Uma, Tomppa, Sebu, Karjalainen, Mattila. Minusta oli/on todennäköistä että joku/jotkut noista jatkaa.

Muutoin on hiljasta tällä rintamalla eikä itselläkään ole huhuja kerrottavaksi.
 

Suihkunudisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Torakat
Eikös tuon Olkun huhun pohjalta spekuloitu enemmänkin Hakulisen jatkoa? Toki sekin vielä voi tulla, kun huhu oli Turun suunnalta.

Kun huhuttiin kovasta jatkosopimuksesta niin osuma on jopa todennäköistä kun se omasta mielestä käsittää joukon, Zagi, Uma, Tomppa, Sebu, Karjalainen, Mattila. Minusta oli/on todennäköistä että joku/jotkut noista jatkaa.

Muutoin on hiljasta tällä rintamalla eikä itselläkään ole huhuja kerrottavaksi.
Säälin saat ilmaiseksi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eikös tuon Olkun huhun pohjalta spekuloitu enemmänkin Hakulisen jatkoa? Toki sekin vielä voi tulla, kun huhu oli Turun suunnalta.

Kyseessä oli Julius Mattilan jatkosopimus, näin olen ymmärtänyt jälkikäteen. HPKn osiossa huhutaan Arttu Pellin osoitteeksi SHL tai Lukko.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyseessä oli Julius Mattilan jatkosopimus, näin olen ymmärtänyt jälkikäteen. HPKn osiossa huhutaan Arttu Pellin osoitteeksi SHL tai Lukko.
Pelli on sainannut jo ensi kaudeksi liigaan.
Ei jatka HPK:ssa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli Lukon veskari kaksikko ensi kaudella Zagidulin ja Lebedeff? Ei lainkaan pöllömpi tandemi.
Ei todellakaan, jos toteutuu.

Mulla ei mitään tietoa mistään ole, Lebedffiä kovasti huhutaan mutta olen kyllä ajatellut että uskaltaako Lukko jatkaa Zagidulinin kanssa. Taidoista ja torjunnoista se ei ole kiinni, vaan siitä kaikesta muusta.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Ei todellakaan, jos toteutuu.

Mulla ei mitään tietoa mistään ole, Lebedffiä kovasti huhutaan mutta olen kyllä ajatellut että uskaltaako Lukko jatkaa Zagidulinin kanssa. Taidoista ja torjunnoista se ei ole kiinni, vaan siitä kaikesta muusta.
Totta helvetissä uskaltaa. Nytkin menty Zagille niin miksi yhtäkkiä käännettäisi selkä huippuvahdille. Suurempi kysymys on viedäänkö Zagi käsistä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta helvetissä uskaltaa. Nytkin menty Zagille niin miksi yhtäkkiä käännettäisi selkä huippuvahdille. Suurempi kysymys on viedäänkö Zagi käsistä.
Mä vaan ajattelin sitä ulkopuolelta tulevaa painetta. Taikka en minä tiedä tuleeko sellaista ja onko sellaista, mutta kunhan vaan kaikenlaista mielessäni kuvittelen ja luulen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Ei todellakaan, jos toteutuu.

Mulla ei mitään tietoa mistään ole, Lebedffiä kovasti huhutaan mutta olen kyllä ajatellut että uskaltaako Lukko jatkaa Zagidulinin kanssa. Taidoista ja torjunnoista se ei ole kiinni, vaan siitä kaikesta muusta.
Kyllä uskaltaa. Mutta tosiaan jos tuo kaksikko toteutuu niin ei se ainakaan maalivahdeista jää kiinni. Eilenkin Lebedeff esitti huikeita torjuntoja Lukkoa vastaan.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tai jos Lebedeff on hankittu juuri siksi, että Zagi voi jatkosopimuksesta huolimatta käyttää sopimuksessa olevan änäripykälän. Kyllä seurat näistä tietävät, jos NHL-seurat ovat osoittaneet kiinnostusta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tai jos Lebedeff on hankittu juuri siksi, että Zagi voi jatkosopimuksesta huolimatta käyttää sopimuksessa olevan änäripykälän. Kyllä seurat näistä tietävät, jos NHL-seurat ovat osoittaneet kiinnostusta.
Lebedeff on sainattu hyvin aikaisessa vaiheessa.
Oli / on ollut paljon rikki ja Sahlstedt ollut ajoissa liikkeellä.
Mutta toki Zagin kohdalla on NHL-sopparin mahdollisuus.
 

OnVainRauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HPK puolella joku mainitsee Pellin ens kauden osoitteeksi Lukko tai SHL.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Lebedeff on sainattu hyvin aikaisessa vaiheessa.
Oli / on ollut paljon rikki ja Sahlstedt ollut ajoissa liikkeellä.
Mutta toki Zagin kohdalla on NHL-sopparin mahdollisuus.
Zagin kohdalla Sveitsi on mielestäni suurin uhka. Hänen kohdalta NHL seikkailu tuli tehtyä eikä venäläisten osakkeet ole siellä nyt ainakaan nousseet.
Muutenkin en näe häntä persoonana sopivan siihen show/parrasvalo liigaan. Pitäisi olla haastatteluissa ja onko se kielitaitokaan niin hyvä?
Liigan sisällä tai edes Ruotsissa en häntä jotenkin näe. Minusta jatko on hyvinkin mahdollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös