Huhuketju

  • 3 408 093
  • 11 083

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Tamperelaisena en kovin paljon anna painoa Turusta tuleville huhuille. Turkulaisen paras kaveri Mulkukka lie soittanut. Tiedättehän, että heikäläinenhän kyselee kotiin/työhön tullessaan ensimmäiseksi "onk mulkukka soittanu". Voi se olla Hakulinen tai kuka tahansa mulkukan unessa näkemä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mulla on kanssakirjoittajille varma huhu:
Loppukesästä kirjoittelin Costa Del Solin yöelämästä käsin ihan vaan vittuillakseni, että Lohi olisi nousemassa Baattiin.
Pyydän syvästi anteeksi tätä juhlineen miehen ratkaisua.

Nyt, kun ollaan selvinpäin, niin laitetaanpa myös, että Otto Somppi pelaa ensi kaudellakin Lukossa.
Julius Mattila ja Anrei Hakulinen edustavat Suomessa pelatessaan myöskin Lukkoa.
 
Mulla on kanssakirjoittajille varma huhu:
Loppukesästä kirjoittelin Costa Del Solin yöelämästä käsin ihan vaan vittuillakseni, että Lohi olisi nousemassa Baattiin.
Pyydän syvästi anteeksi tätä juhlineen miehen ratkaisua.

Nyt, kun ollaan selvinpäin, niin laitetaanpa myös, että Otto Somppi pelaa ensi kaudellakin Lukossa.
Julius Mattila ja Anrei Hakulinen edustavat Suomessa pelatessaan myöskin Lukkoa.
Uusi vuosi (ja uudet huhut) pudistakoon sun huuruisen vittuilun (ja lohirysän, jonka pyynti on ollut kauden kuluessa varsin heikko- tulee kylälle nälkä).
Tämä antaa toivoa (myös tulevasta).
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mulla on kanssakirjoittajille varma huhu:
Loppukesästä kirjoittelin Costa Del Solin yöelämästä käsin ihan vaan vittuillakseni, että Lohi olisi nousemassa Baattiin.
Pyydän syvästi anteeksi tätä juhlineen miehen ratkaisua.

Nyt, kun ollaan selvinpäin, niin laitetaanpa myös, että Otto Somppi pelaa ensi kaudellakin Lukossa.
Julius Mattila ja Anrei Hakulinen edustavat Suomessa pelatessaan myöskin Lukkoa.
No kyllä sä tästä sait vähän ns. muikkariakin tällä palstalla joten no hard feelings. mm. Tätä YouTubeen johtavan linkin takaa löytyvää videon tekstitystäkään en olisi tehnyt ilman kuolematonta lausahdustasi. Käsittelin lievää vitutustani huumorin varjolla.
- Toki tuota lohta oltiin pyydystetty jo puoli vuotta, joten olihan siinä historiaakin takana. Saaliina oli toistaiseksi Svanenbergsin kämyinen kiiski.

Olkaa hyvät, vielä kerran @Sinkilä innoittamana: Jukka ja Kalle. Vierailevana tähtenä Justin.



 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Mulla on kanssakirjoittajille varma huhu:
Loppukesästä kirjoittelin Costa Del Solin yöelämästä käsin ihan vaan vittuillakseni, että Lohi olisi nousemassa Baattiin.
Pyydän syvästi anteeksi tätä juhlineen miehen ratkaisua.

Nyt, kun ollaan selvinpäin, niin laitetaanpa myös, että Otto Somppi pelaa ensi kaudellakin Lukossa.
Julius Mattila ja Anrei Hakulinen edustavat Suomessa pelatessaan myöskin Lukkoa.
Vähän noista Piipposenkin haastatteluista läpi vuoden paistanut läpi, että Suomessa pelatessaan helposti tarttuu jatkosopimukseen Lukossa.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minusta mielenkiintoinen haku ja olen kyllä varma että kyse on nimenomaan kakkosveskarin tontista.

Edit: Sori en huomannut keskustelua toisessa osiossa kun nettiyhteys oli heikko.
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkuun ainakin, mitä seurasin niin teknisesti oli aivan hirveää katsottavaa. On käsittääkseni parantanut kuitenkin myös teknisesti siitä alusta kuin tuloksellisestikin.
Olihan Lebedeffin eka kausi Kerhossa 20-21 aivan hirveää rimpuilemista, kuten toki koko joukkueeltakin. Viime ja tällä kaudella ihan eri kassari.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Zagidulin, Lehtinen, Lebedeff. Kelpaa lähteä kauteen.
Ensi kaudeksi Lukolla on maalivahti -ja pelaajabudjetti. 600k + 3,4 miljoonaa kuulemma on työluvut. 3,4 miltsiäkin on kuulemma laskettu niin, että 1,2 miljoona menee pakkeihin ja 2,2 milliä hyökkääjiin. Kalle tiettävästi kuitenkin jättää nousta luvuista 150k+300k+400k kauden aikaisiin täsmähakuihin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että Lassi pelaa seuraavat vuodet ulkomailla.
Varmaan Lassi ulkomaille tähyää, kuten joka vuosi aiemminkin. Ihmettelen jos se paikka nyt jostain löytyy kun ei aiemminkaan ole löytynyt.

Tai tietysti löytyisi, mutta ei noin hyvän maalivahin kannata mihinkään Slovakiaan, Saksaan tai HockeyEttaniin lähteä pelaamaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Turussa ollaan viettämässä Joulua ja täältähän kuuluu kummia. Mulle kerrottiin, että Lukko on tehnyt menneellä viikolla todella kovan jatkosopimuksen, huhujen mukaan ja korostettiin vielä "todellakovan". Ei osattu, taikka ei haluttu kertoa yksityiskohtia, todettiin vaan kyseessä olevan huhu, mutta kuulemma luotettava sellainen. Mikä sitten onkaaan luotettava huhu, sen voi jokainen itse päätellä. Koska olemme huhuketjussa, tietenkin kerron sen täällä, että saamme jännätä ja sitten pettyä. Hyvät Joulut vielä kaikille.

En tiedä, mutta uskoisin tämän olevan Mattilan sopimus. @Jukan takahiukset kanssa tästä keskusteltiin yksityisesti ja luulen hänenkin olevan tällä kannalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös