Onko kuinka varmaa tietoa? Toteutuessaan tämä siirto pistää harmittamaan ja aika pahasti.Jakub Krejcik siirtynee valitettavasti Oulun Kärppiin.
Jos pitää paikkaansa niin suoraan sanottuna paska maku jää Krejcikistä. Vähän kuin Motin viimekaudella.Jakub Krejcik siirtynee valitettavasti Oulun Kärppiin.
http://www.oulunkarpat.fi/uutiset/2019/06/03/krejcik-vahvistamaan-karppien-puolustustaJos pitää paikkaansa niin suoraan sanottuna paska maku jää Krejcikistä. Vähän kuin Motin viimekaudella.
Jos pitää paikkaansa niin suoraan sanottuna paska maku jää Krejcikistä. Vähän kuin Motin viimekaudella.
Juurikin näin, Lukko ilmeisesti ei ollut valmis maksamaan Jakubin pyytämää markkinahintaa, ei tämän tason pelaajat tule Lukkoon enää vain kehittymään tai uskollisuudesta seuraa ja faneja kohtaan. Enkä myös niele sitäkään ajatusta että meni Kärppiin vain siksi että on paremmat menestymis mahdollisuudet. Money talks...Mikäs tuossa on niin harmillista? Kärpät ja HIFK operoivat Lukkoa selvästi isommalla pelaajabudjetilla ja voivat maksaa parempia palkkoja.
Tottakai, onhan tuo ihan realiteetti. En minä silti sen enempää halua nähdä Krejcikiä Kärppien paidassa vaikka tiedänkin hänen saavan parempaa palkkaa. Hyvä peruspakkihan oli kyseessä, mutta eiköhän samalla rahalla saada hankittua ihan yhtä hyvä pelaaja tilalle.Mikäs tuossa on niin harmillista? Kärpät ja HIFK operoivat Lukkoa selvästi isommalla pelaajabudjetilla ja voivat maksaa parempia palkkoja.
Juuri näin. Ei tässä nyt kannata mitään ranteita auki vetää. Mistään maailmanluokan starbosta nyt ei kuitenkaan ollut kyse. Tuolla maailmalla näitä on monta odottamassa, halvemmalla ja yhtä hyviä, ellei jopa maalintekotaitoisia kiekollisia...Tottakai, onhan tuo ihan realiteetti. En minä silti sen enempää halua nähdä Krejcikiä Kärppien paidassa vaikka tiedänkin hänen saavan parempaa palkkaa. Hyvä peruspakkihan oli kyseessä, mutta eiköhän samalla rahalla saada hankittua ihan yhtä hyvä pelaaja tilalle.
Olen kuullut vastaavia puheita, mutta en oikein pitänyt realistisena silloin. Olin ajatellut, että Nieminen menisi Tapparaan, mutta Tapolan nimitys seuraavaksi päävalmentajaksi sulki Niemisen pois. Sitten taas Nurmisesta tulee Pelicansin seuraava pääkäskijä, joten Lukko on varmasti todennäköisin Niemisen osoite seuraavaksi. Siinä molempien tarpeet kohtaavat.Yksinäinen pikkulintuinen vielä hellällä äänellä lauloi, että ensi kaudella penkin takana olisi paluumuuttaja Nemon muodossa.
Onko Niemisen kiekko jatkumoa Virran kiekolle? Itse en osaa sanoa, niin vähän pelicansin pelejä yleisesti nähneenä. No, huhut on huhuja.
Ei ole, eikä sinänsä tietysti pidäkään olla. Ei ole mikään ehdoton totuus, että peksikiekko on oikea tapa pelata Lukolle tai kenellekään muullekaan. Tietysti keskeistä on, ettei Lukko palaa mihinkään dufvakiekkoonkaan tai ylipäätään siihen että päävalmentaja on yhtä kuin seuran identiteetti, mutta strategian mukainen valinta Nieminen minusta olisi.Onko Niemisen kiekko jatkumoa Virran kiekolle? Itse en osaa sanoa, niin vähän pelicansin pelejä yleisesti nähneenä. No, huhut on huhuja.
Saa olla aika mallikas alkukausi, että edes miettisin Virralle jatkoa. Päätökset pitää kuitenkin tehdä jo ennen joulua, jos ei ole jo tehty.Minulla on mutu siitä, että Virta saa +1 vielä ikään kuin palkaksi. Silloin se olisi 4v sopimus. Kalle on auliisti kehunut miten kokenut valmentaja lähti uudistukseen mukaan jne. ja mm. Liedeksen 2v jatkosopimus. Liedeksen lasken kuitenkin "Virran pelaajaksi".
En minä sillä että että pitäisi samanlaista kiekkoa harjoittaa kuin Virta, vaan että jatkumoa Virran kiekolle. Eli parempi versio Pekan pelikirjasta. Sehän oli strategian idea että pelikirjaa päivitetään, ei vaihdeta.Ei ole, eikä sinänsä tietysti pidäkään olla. Ei ole mikään ehdoton totuus, että peksikiekko on oikea tapa pelata Lukolle tai kenellekään muullekaan. Tietysti keskeistä on, ettei Lukko palaa mihinkään dufvakiekkoonkaan tai ylipäätään siihen että päävalmentaja on yhtä kuin seuran identiteetti, mutta strategian mukainen valinta Nieminen minusta olisi.
Nieminen saanee myös hieman enemmän pelimerkkejä Raumalla vrt Lahti?
Riippuu toki myös Niemisen sopimustilanteesta, josta ei ole taidettu ihan selvyyttä saada. Alunperin kolmevuotinen joka alkoi ennen viime kautta, mutta toisaalta tulevallekin kaudelle tehtiin "jatkosopimus". Oletettavasti sellainen pitäisi sitten tehdä kaudelle 20-21 myös.Pieni varaus pitää olla aina, kun puhutaan näin isosta yksittäisestä sopimuksesta, eikä kausikaan ole kun vasta päättynytkin.
Riippuu toki myös Niemisen sopimustilanteesta, josta ei ole taidettu ihan selvyyttä saada. Alunperin kolmevuotinen joka alkoi ennen viime kautta, mutta toisaalta tulevallekin kaudelle tehtiin "jatkosopimus". Oletettavasti sellainen pitäisi sitten tehdä kaudelle 20-21 myös.
Huhua puoltaa mielestäni vahvasti, että Raumalla Niemisellä olisi melkein ylivertaiset puitteet muihin seuroihin (pl. Kärpät) verrattuna ja Lukko saattaisi olla se viimeinen ponnahduslauta NHL:än puolelle, mikäli onnistuisi suuresti.
Että Raumalla on ylivertaiset puitteet vs. esim Tampere (Tappara) tai Helsinki (HIFK)? Vai tarkoitiko niistä vaihtoehdoista joissa on vielä valmentajan paikka auki?
Niistä missä paikka on auki.
Lukko, Sport ja Jukurit. Vai oliko Kangasalustalla ja Pajuluomalla enemmän kuin ensi kausi jäljellä? Kuitenkin, noin puolilla joukkueilla loppuu päävalmentajan kanssa sopimus. Toki jos Niemisestä jatketaan, niin voihan tuo Lahdessakin jatkaa.Ykkösvalmentajan paikka on auki tulevan kauden jälkeen ainakin Kärpissä, Kerhossa, Lappeenrannassa, Ilveksessä ja taitaa olla myös Tepsissäkin. Korjatkaa, jos olen väärässä.