En mä tiedä oliko mitään varsinaista tilaisuutta. Julkaistiin vain tieto että Koivisto siirtyy Sportiin.Siis talla kertaa ei uutisia. Miksi infotilaisuus jarjestettiin?
En mä tiedä oliko mitään varsinaista tilaisuutta. Julkaistiin vain tieto että Koivisto siirtyy Sportiin.
Lindgren pelaa Davosissa pitkällä sopparilla, joka on voimassa muistaakseni aina kauden 2016-2017 loppuun asti. Kelpaisi varmasti, mutta ei mitenkään mahdollinen tähän hätään.Missä muuten Perttu Lindgren nykyään pelaa? Kelpaisiko?
Lindgren pelaa Davosissa pitkällä sopparilla, joka on voimassa muistaakseni aina kauden 2016-2017 loppuun asti. Kelpaisi varmasti, mutta ei mitenkään mahdollinen tähän hätään.
Totta. Itse en olisi luopunut Koivistosta.Lähinnä nyt tarkoitin, että olisi RD voinut valottaa miksi Koivistosta luovutaan. Toki kaikki varmasti ymmärtää miksi, mutta eikös tätä kannattajia varten tehdä. Lisäksi edes jotain kommenttia, että ollaanko hakemassa ja millaisella aikataululla korvaajaa.
Oliko H Koivistolla muuten myös ensi vuodeksi Lukkoon sopimus? Tuli vain mieleen, että jos ei ollut, niin onkohan hänellä ollut jo Sportiin ensi kaudeksi pahvi valmiina? Eikös Sport ole mainostanut, että heillä on ensi kaudeksi jo usean toisesta seurasta tulevan liigapelaajan kanssa soppari tehtynä.
http://www.eliteprospects.com/transaction.php?transfer=197378 Jep, source on vain kadonnut (Lukon sivuilta poistettu).Kahden vuoden sopimuksesta ainakin Jatkoajan uutinen keväällä puhui.
RD vaikuttaa hyvin tyytyväiseltä nykyisiin pelaajiin ja pelaajamäärään (kun kaikki ovat terveinä). Linkki haastatteluun http://www.suomikiekko.com/2015/01/liiga-valmentaja-herkuttelee-tilanne-liian-hyva/
Voi hyvin olla että katselee sinne 15.2 asti ottaako viime hetken vahvistuksia vai ei...
Voi hyvin olla että katselee sinne 15.2 asti ottaako viime hetken vahvistuksia vai ei...
Kuulin päivällä semmosta huhua, korostan huhua, että Petruzalek tulisi Lukkoon tällä viikolla. Tämä lienee ihan höpöjuttu, onkohan samanlaisia huhuja kuulunut Raumalla?
Kuulin päivällä semmosta huhua, korostan huhua, että Petruzalek tulisi Lukkoon tällä viikolla. Tämä lienee ihan höpöjuttu, onkohan samanlaisia huhuja kuulunut Raumalla?