Selänne liigaan olisi kyllä sellainen tapaus, että toivottaisin todellakin tervetulleeksi, vaikka naapuriin tietysti tulisikin.
Tämä on sinänsä hauska ketju, että moni viesti on kirjoitettu niin, että ei pysty päättelemään miettiikö joku aikuisten oikeasti Teemua Jokereihin ;)
Otetaan realisimi mukaan, mahdollisuus 0,00001%. Teemulla on hyvä kartano Kaliforniassa ;) Äijä on Anaheimissa ihan uskomaton kurko, Teemu on Anaheimissä nyt juuri se, mitä me haluamme Teemusta muistaa Jokereissa. Teemu on Anaheimin kasvot.
Joitakin pelejä olen käynyt Anaheimissä katsomassa ja kyllä minustakin (vaikka tuntuu pahalta) oikein asia menee vain niin, että Teemu vetää nykyisessä kodissaan tappiin asti ja sitten hokkarit naulaan. Jos vain kollegoillani Jokeri-faneilla on mahdollisuuus mennä katselemaan pelejä Kaliforniaan niin siellä saa kuvan mitä Teemu on. Mulla oma suosikki on Sharks, johtuen siitä, että aloittaessaan NHL:ssä perhe asui siellä ja meillä oli kausarit Cow Palaceen. Teemuhan sitten kävi SJ:ssä, no good.
Olin pari kautta sitten katsomassa HP Pavillion centerissä Sharks-Anaheim, vieressä vanhempi pariskunta joka oli 101 % Sharks. Aina kun Teemu edes koski kiekkoon, tämä vanha herra nousi ylös ja huusi "hit him" Hit him". Ja muu areena buuasi. Ei tuollaista asemaa saa moni pelaaja Kaliforniassa. Lienee turha sanoa, etten kertonut olevani Suomesta ;)
Anaheimin kotipeleissä kansan suhtautuminen Teemuun lienee kaikille selvää. "one more year". Siinä se.
Ai Teemu Jokereihin ;)