Aku Ruuttu ja Ässät. Ei jumalauta ja Pulkkinen Kuopioon. Tässä tulee jo mieleen Lehterä ja Tappara. Ei ole omille NHL-varauksille tilaa jengissä.
Aku Ruuttun NHL-varaus on pelkkä paska läppä.
Aku Ruuttu ja Ässät. Ei jumalauta ja Pulkkinen Kuopioon. Tässä tulee jo mieleen Lehterä ja Tappara. Ei ole omille NHL-varauksille tilaa jengissä.
Aku Ruuttun NHL-varaus on pelkkä paska läppä.
Tietenkin harmittaa, mutta paha tähän on mitään sanoa kun ei tiedä taustoja. Jos Pulkkisella on ollut jotain mentaalipuolen ongelmia eikä harjoittelu tai pelaaminen ole napannut odotettavalla tavalla, tervemenoa. Jos kyseessä on valmennusjohdon syy (mitä en usko), niin syyttäkäämme heitä. Sota ei yhtä miestä kaipaa, varsinkaan jos ei ole täydellä sydämellä mukana. Faktahan on, että joukkue on pelannut paremmin kun Pulkkinen ei ole ollut mukana. Ymmärsin Lehterän lähdön kun peliaikaa ei yksinkertaisesti annettu kuten hän olisi ansainnut. Pulkkinen taasen on saanut pelata enemmänkin kuin ansaitsisi.Ei pitänyt tulla tänne kirjoittelemaan, mutta nyt näköjään jutut on lähtenyt lentämään, joten laitan itse kuulemani jutut. Eli mutkan kautta kuulin Pulkkisen puhuneen halusta vaihtaa maisemaa ja ulkomaat kiinnostavat. Ilmeisesti välit valmennuksen kanssa ovat pahemmin tulehtuneet. Tässä tiivistettynä se mitä kuulin.
Ei pitänyt tulla tänne kirjoittelemaan, mutta nyt näköjään jutut on lähtenyt lentämään, joten laitan itse kuulemani jutut. Eli mutkan kautta kuulin Pulkkisen puhuneen halusta vaihtaa maisemaa ja ulkomaat kiinnostavat. Ilmeisesti välit valmennuksen kanssa ovat pahemmin tulehtuneet. Tässä tiivistettynä se mitä kuulin.
Kuulitko kolmen mutkan vai kolmentoista kautta? Te ootte kohta kesälomalla, siihen ei vaikuta teidän provot täällä virtuaalimaailmassa. ;)Ei pitänyt tulla tänne kirjoittelemaan, mutta nyt näköjään jutut on lähtenyt lentämään, joten laitan itse kuulemani jutut. Eli mutkan kautta kuulin Pulkkisen puhuneen halusta vaihtaa maisemaa ja ulkomaat kiinnostavat. Ilmeisesti välit valmennuksen kanssa ovat pahemmin tulehtuneet. Tässä tiivistettynä se mitä kuulin.
Mä kuulin huhun, että jullit on kohta kesälomalla ja siellä on nyt sitten pelko perseessä, että tulee tylsää, kun on niin pitkä kesäloma ja pitää vaan syödä paskaa.
Jaha, meidän Ozzy on siis kohta poikamies ?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/mm-leijona-eroaa-mallivaimostaan/art-1288458775613.html
Linkki vie iltasanomien uutiseen jossa käsitellään Väänäsen eroa
En tiedä muista, mutta itse ainakin kokisin tilanteen jopa helpottavan tuossa ? Taustalla se tuska on varmasti ollut aikaisemmin, paljon ennen kuin paperit viedään virastoon. En ole ikinä eronnut avioliitosta, mutta kyllä pitkästä suhteesta. Uskon, että Ossi purkaa jäljellä olevan tuskan vaikka nyt sitten Jypin hyökkääjiin hyvällä tavalla ja loistaa keväällä takuuvarmasti matseissa niin sm-liigan kuin mm-kisojenkin saralla!
Juuri näin. Kyseinen pariskunta ajautui eri teille jo monta kuukautta sitten. Elämä on sellaista. Ossille voimia ja äijää seinälle! Kyl se siitä.En tiedä muista, mutta itse ainakin kokisin tilanteen jopa helpottavan tuossa ? Taustalla se tuska on varmasti ollut aikaisemmin, paljon ennen kuin paperit viedään virastoon.
KooKoon Facebook-seinällä ylläpitäjän kommentti:
"Kerrotaan vielä hieman: Veistola lähtee liigaan"
Kuulemani mukaan palaa Ilmalaan.
Eiköhän Veistola lähde liigaan hakemaan paikkaa ylemmistä ketjuista.
Ne kaikki muistikuvat mitä itsellä on Veistolasta Jokerivuosilta niin en kyllä mitenkään näe tuota suurella joukkuepelaajan sydämellä varustettua asenneäijää pelailemassa tuloksentekoketjuissa.