Huhuketju

• 5 444 540
  • 14 909

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voihan täällä vaatia vaikka liigan kärjen tasosta ykkösylivoimaa
Ei ole nähdäkseni kukaan vaatinut. Nyt ollaan viime aikoina oltu Mestiksen pohjalla ylivoimatilastossa. Mestiksen kärkeen kun päästäisiin ensin.
On se mun mielestä vähän kohtuutonta johtoakin kohtaan.
Johto on se, joka kantaa vastuun. Hyvinkin normaalia. Ei kohtuutonta. Tavoite on erittäin selkeä. Viime kaudella epäonnistuttiin kauttaaltaan. Toista kautta putkeen tähän ei ole varaa. Aivan minimisuorite on Mestiksen voitto.

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole nähdäkseni kukaan vaatinut. Nyt ollaan viime aikoina oltu Mestiksen pohjalla ylivoimatilastossa. Mestiksen kärkeen kun päästäisiin ensin.
Mutta maalivahtia on, eikä sitten oo osattu muuta kertoa aiheeseen kuin että ei oo meijän tehtävä niitä hommailla.

YV oli vaan esimerkki ja puhuin pelaajista.
Johto on se, joka kantaa vastuun. Hyvinkin normaalia. Ei kohtuutonta. Tavoite on erittäin selkeä. Viime kaudella epäonnistuttiin kauttaaltaan. Toista kautta putkeen tähän ei ole varaa. Aivan minimisuorite on Mestiksen voitto.
Tottakai on vastuussa. Eihän meillä todellisuudessa oo mitään tietoa mitä johto on yrittänyt tehä jengin parantamiseksi tai millä resursseilla.
Mestiksen voitto on minimi tavoite ja siihenhän tän joukkueen pitäis riittää.

Turha jatkaa enempää, tää on loputon suo. Joko en osaa ilmasta selvästi tai ei haluta ymmärtää mitä tarkotan.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mutta maalivahtia on, eikä sitten oo osattu muuta kertoa aiheeseen kuin että ei oo meijän tehtävä niitä hommailla.

Mestiksen voitto on minimi tavoite ja siihenhän tän joukkueen pitäis riittää.
Maalivahtiasiaa on syksystä asti perusteltu täällä useammassakin ketjussa useampienkin kirjoittajien toimesta. Jos ne on mennyt ohi, niin aika turha alkaa vänkäämään vastaan jostain "meijän tehtävistä".

Kuka on sanonut, että Mestiksen voitto on minimitavoite? Mielestäni Jokerit on linjannut tavoitteekseen liiganousun, eikä Mestiksen voiton? Nuo ovat kaksi täysin eri asiaa. Mestiksen voittoon joukkue riittää varmasti. Liiganousuun taas ei todellakaan riitä.

Tämä tästä ainakin tässä ketjussa, täysin väärä ketju.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuta kertoa? Mitä muuta pitäisi osata kertoa? Voin kaivaa tähän ep:stä pitkän listan veskareita. Miten se muuttaa asiaa? Tämä on Yrjänheikin työ, josta hänelle maksetaan.
YV oli vaan esimerkki ja puhuin pelaajista.
Niin. Itse nostit yv:n esimerkiksi.
mitä johto on yrittänyt tehä jengin parantamiseksi
Johto kantaa vastuun tuloksesta, se mitä yrittävät tuskin kiinnostaa ketään. Toki kovin luottamusta herättävä ei tämä Yrjänheikin viimeisin hankinta ja koko kuvio sen ympärillä ollut. Sen puolesta tänne varmaan pitää kauppalista ressukalle tehdä.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Sillä ei oo merkitystä mitä mulle tuli tai ei tullu mieleen, mutta eiköhän mr. Hellgrenillä ole kaikki mainitut ja paljon muitakin tiedossa. Tätä mainitsemaasi nimilistaa en itse kuitenkaan allekirjoita vastauksena esitettyyn kysymykseen. Monen em. kohdalla voi arvioida että koppi todennäköisesti tarttuu paremmin, mutta ei koko kahdeksikkoa mitenkään kriteerillä varmasti. Sen jälkeen voisikin sitten miettiä ketä ylipäätään koko liigasta tai markkinoilta olisi saatavilla järkevällä panostuksella.

No se on kyllä ihan totta, että jos tuota varmuudella sanaa alkaa oikein sopivasti pyörittämään suussaan niin ei kait todistetusti kukaan maalivahti varmuudella pelaa paremmin. Ehkä Sisu on maailman paras fit tän kauden Jokereihin vaikka otettaisiin mukaan NHL-maalivahditkin.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Maalivahtiasiaa on syksystä asti perusteltu täällä useammassakin ketjussa useampienkin kirjoittajien toimesta. Jos ne on mennyt ohi, niin aika turha alkaa vänkäämään vastaan jostain "meijän tehtävistä".

Kuka on sanonut, että Mestiksen voitto on minimitavoite? Mielestäni Jokerit on linjannut tavoitteekseen liiganousun, eikä Mestiksen voiton? Nuo ovat kaksi täysin eri asiaa. Mestiksen voittoon joukkue riittää varmasti. Liiganousuun taas ei todellakaan riitä.

Tämä tästä ainakin tässä ketjussa, täysin väärä ketju.
Syksystä asti on palstaveljet perustellut tätä maalivahti asiaa. Niin on kokemattomia meidän maalivahdit ettei niillä pää kestä paineita jne. Pojat alkaa varmasti tärisemään kun sieltä tulee vastaan joku liigajoukkue joka on täynnä huippupelaajia ja maalintekijöitä. Sisu näkee ehkä painajaisia, että vastustaja on täysin ylivoimainen ja varmasti nöyryyttää meitä kaikkia. Liiganousuun ei ole mitään mahdollisuuksia koska ei vaan riitä. Niin varmaan ajattelee koko joukkue. Varmaan Saku Forsblom jättää muiden tsemppaamisen pois mahdollisista karsintapeleistä koska Sakukin tietää ettei me kuitenkaan mahdeta sille liiga jengille mitään. Tyydytään siis kohtaloon.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Mitä nyt tähän maalivahtisoppaan tulee, niin meidän viimeisin mestaruus on tullut silloin, kun maalissa oli ekaa, täyttä, kautta skulaava Kärppä. Juniori. Mä olen tuolloin mestaruuskaudella ollut täyttämässä 10, eli en osaa sanoa, että miten Lehtoseen on silloin suhtauduttu, mutta hyvinhän tuo meni. Vikassa finaalissa allekirjoittanut muuten huusi ensimmäistä kertaa koskaan äänensä käheäksi. Hienoja muistoja.

Tietysti on aina se sairastumis- ja loukkaantumisriski, josta olen jo aikaisemmin itse nillittänyt, mut tässä vaiheessa kautta ollaan varmaan jo snadisti myöhässä sen maalivahdin suhteen, ellei sieltä saada jotain ylikylän ukkoa remmiin.

Minä mikään asiantuntija ole, mutta kuulostelisin itse siirtorajan tuntumilla mahdollisia ulosostoja ja sieltä sitten sitä viivapelotetta ja sniperia. Toki näistä viedään marjat kakun päältä, mutta eiköhän sinne joitain potentiaalisia jää ihan meillekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy