Nyt oli kova. Mä voin ottaa seuraavan. Vesi on märkää. Tämäkin tieto, ei huhu.Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Nyt oli kova. Mä voin ottaa seuraavan. Vesi on märkää. Tämäkin tieto, ei huhu.Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Miksi tämä on sitten huhuketjussa?Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Eikai tätä kukaan oikeasti ole odottanutkaan?Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Mistä tämä sinun tieto on peräisin? Tuskin pystyt tähän antamaan sellaista lähdettä jolla todistat tämän sun tiedon 100% varmuudella. Kyllä tähän neuvottelu-yhteyteen liittyvät huhut ovat olleet paikkaansa pitäviä, mutta niinku nyt itse Filppula myös sanonut, että uran jatko ei vielä täysin varmaa niin ei Jokereidenkaan osalta asian kanssa varmastikaan painosteta sen enempää tässä vaiheessa vaan annetaan herran rauhassa miettiä mitä tekee.Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Toista oli Virmasen aikaan.Oispa huhuja.
Masalla muuten ei ole Mestiksen mestaruutta. Voitais Matti houkutella takaisin tj:ksi sillä porkkanalla!Toista oli Virmasen aikaan.
Kaskisuohan on pelihommiem lisäksi tuttu kaveri YouTubesta, jonne tekee omalle kanavalle sisältöä.Ei nyt oikeastaan mitään muuta pohjaa tälle kuin että on Jokeri-kasvatti, mutta poistaisi kakkoskassarin arpamaisuuden:
Kasimir Kaskisuo - Stats, Contract, Salary & More
Toisaalta saattaa olla astetta liiankin kova kassari Mestikseen. Hyvin ohuilla jäillä oleva huhu, jos sitä edes siksi voi kutsua. Spekulaatiota, mutuilua mitä lie.
Tulisiko Kaskisuo siis Risikon kakkosvahdiksi?Ei nyt oikeastaan mitään muuta pohjaa tälle kuin että on Jokeri-kasvatti, mutta poistaisi kakkoskassarin arpamaisuuden:
Sit vie Karjalaisen paikan. Annetaan vaan Filppulan heittää lättyä Karjalaiselle ja Hännikäisen siivota rojut maalin edestä.Eliteprospectsin mukaan pystyy pelaamaan myös laidassa, joten ei vie Filppulalta pelipaikkaa.
Ei mahdu. Forslund on enemmän pelintekijä ja semmoista tuolle tontille tarvitaankin enemmän.Aika kovia huhuja. Mä heitän, että Connor McDavidin hankinta kakkossentteriksi parantaisi huomattavasti sentteritilannetta.
En alunperin niin tuumaillut, mutta enhän minä Jokerien maalivahti-tandemista päätä.Tulisiko Kaskisuo siis Risikon kakkosvahdiksi?
Risikon piti olla aika lailla arpa ja kuinkas kävikään lopulta. Voihan Heikkeri olla myös lopulta voittava arpa niin kuin Risikko oli.Ei nyt oikeastaan mitään muuta pohjaa tälle kuin että on Jokeri-kasvatti, mutta poistaisi kakkoskassarin arpamaisuuden:
Kaksi peräkkäistä arpaa osuu harvoin jos koskaan. Toki mielelläni olen väärässä ja täysin mahdollistahan se on.Risikon piti olla aika lailla arpa ja kuinkas kävikään lopulta. Voihan Heikkeri olla myös lopulta voittava arpa niin kuin Risikko oli.
Niin siis kenelle Risikko oli arpa? Ehkä sellaisille, jotka eivät ole nähneet hänen pelejään. Oli aivan loistava toissakaudella, eikä turhaan saanut hopeista mitalia kaulaan kauden päätteeksi.Kaksi peräkkäistä arpaa osuu harvoin jos koskaan. Toki mielelläni olen väärässä ja täysin mahdollistahan se on.
Niin siis kenelle Risikko oli arpa? Ehkä sellaisille, jotka eivät ole nähneet hänen pelejään. Oli aivan loistava toissakaudella, eikä turhaan saanut hopeista mitalia kaulaan kauden päätteeksi.
Samat henkilöt ovat valmentaneet ja scoutanneet Heikkeriä siinä missä Risikkoakin.
Lueppa uudestaan.Ja jotta saadaan arkistoon tämäkin nyt taltioituna ilman vuoden päästä pätemistä niin pidätkö Heikkeriä yhtä varmana / jopa varmempana korttina tälle kaudelle Mestikseen kuin Risikkoa vuosi sitten? Sanoisitko yli 90% todennäköisyyden, että tämä kausi päätetään tällä kaksikolla ilman merkittäviä loukkaantumisia?
Voi tottakai. Mutta kun puhutaan nuorista maalivahdeista, etenkin Heikkerin kohdalla vuosittainen tasonheittely voi olla melko suurta.Risikon piti olla aika lailla arpa ja kuinkas kävikään lopulta. Voihan Heikkeri olla myös lopulta voittava arpa niin kuin Risikko oli.
Juuri näin. Mestikseen on huomattavasti helpompi löytää kelvollinen kassari kesken kauden verrattuna kovempiin liigoihin.Annetaan omien poikien näyttää tasonsa. Jos näyttää syys-lokakuussa ettei kiekko tartu tarpeeksi hyvin, reagoidaan ja hankitaan uusi veskari.