Huhuketju

  • 4 961 119
  • 12 161
Suosikkijoukkue
Jokerit, Albiceleste & Nerazzurri
Jarkko Ruutu jo nimenä on kovaa valuuttaa ja koska vaan mahtuu "minun Jokereihin". Sama se vaikka on Hifk miehiä niin en jaksa olla niin juntti jotta siitä välittäisin.

Juntti? Mä määrittelen juntin erilailla. Uskon, että tämä Ruutu-huhu on aika dailymirror-tasolla liikkeelle lähteny läppä, toki en sisäpiirissä ole.
 

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Epäilen vahvasti, että kyseessä on ankkka. Keklulta asiat ei yleensä vuoda etukäteen. Puoltavana seikkana tosin pidän huhussa mainitun sopimuksen pituuden, eikös keklullakin ole 4v vielä sopimusta jäljellä??
Tuli tai ei, niin mahtuu kyllä minun joukkueeseen. Oman roolinsa kotimaista ykköskalustoa kuitenkin Ruutu edustaa.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Ei ei ja ei.

Kyykytystä ihan tarpeeksi jos IFK joutuu maksamaan lisähintaa. Jarkko on sellainen pelaaja että kuuluu sarjaan ei ikinä. Vaikka olisi Keklun ja Erkan unelmahankinta. Jokerit > Erkka ja Keklu.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän Jarkko Ruutu näistä Hifkiläisiksi mielletyistä pelaajista on nimenomaan se pelaaja jonka ottaisin kiljuen innosta Jokereihin.

Hieno mies ja hieno pelaaja.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei Rudia Jokereihin. Pelimies, mutta en näe hänelle mitään käyttöä hyökkäyksessä, jonne muutenkin on tunkua. Kovia pakkeja tässä kaivataan.

Paita katoon Tikkasen viereen? Ei vittu.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Tällaista huhua on nyt jonkin aikaa ollut ilmassa Ruudusta.

Harmittaahan se vietävästi jos Ruutu Jokereihin menee. IFK varmasti on valmis tarjoamaan rahassa vähintään yhtä paljon, koska Ruutu on kuitenkin eräänlainen kulttipelaaja IFK:ssa. Mutta jos Ruutu silti valitsee Jokerit, vaikkapa sitten Erkan tai Kekäläisen takia, niin eipä sille mitään voi. Katsellaan nyt rauhassa minne mies suuntaa.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ei ei ei ei, ja vielä kerran ei missään tapauksessa! Eikö mikään ole enää pyhää??
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Toivottavasti toteutuu Ruudun Jokeripesti. Kyllä naurattaisi. Kaiken lisäksi Jarkko osaa hieman pelatakin. Siinä ei paljon yhden junnun peliajat paina kun joukkueeseen tulee kansansuosikki ja (ex-)NHL-peluri. Rahaa menee, mutta sitä myös tulee.

Ai että sitä IFK-fanien kitinää sen jälkeen..

Totta, pelasihan Ville Peltonenkin meillä.

EVU oli vain harharetki tiellä Nurmijärven Kurrasta ylöspäin.
Ja tähän joku sopiva hymiö.


Ja lisättäköön loppuun etten usko Jarkko Ruudun tulevan Jokereihin.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, jos Jarkko Ruutu nyt Kekäkäisen toimesta sainataan voisi se kertoa siitä ettei Kalus ole vakuuttanut ja jatkoa ei olla sorvaamassa..

Noooh, katsellaan mitä tulee.. :)
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän Rudi profiloituu edelleen kovasti julliksi. Ei siitä pääse mihinkään. Tosin omissa silmissäni ei enää niin vahvasti kuin joitain vuosia sitten. Edustanut Suomessa liigatasolla toki vain naapuria, mutta ei noita kausia siltikään ole kuin muutama, ja suurin osa urasta on vietetty täysin muualla ympäri Jenkkilää. Viisi vuotta sitten tämä olisi ollut täysin ehdoton ei ja suunnilleen pelkkien huhujen perusteella Kekäläinen & co. olisi voinut suksia helvettiin, mutta tosiaan tuo pitkä "jullittomuus" ja esiintymiset maajoukkueessa ovat ainakin minun ajatuksissani haalistanut tuota Ruudun punaista leimaa.

Pelityyliltäänhän äijä osuisi tuonne naapurin rosteriin kuin faksi Penan toimistoon, mutta jollain irstaalla tavalla pidän jopa aavistuksen kiehtovana ajatusta Ruudun tyyppisestä pelaajasta Jokereissa. Olisi varmasti Sm-liigaan vielä kova vahvistus ja voisi mennä jopa ylemmissä ketjuissa vittumaisena voimahyökkääjänä. Ylilyöntejäkin varmasti tulee, mutta viihdearvoltaan melko suvereeni tapaus. Eikä sillä, kyllä mä vähän kiksejä siitä saisin, että Jokerit kyykyttäisi taas naapuria (vaikkei tämä saa mikään syy hankinnoille ollakaan) ja Ruutu menisi sivu suun HIFK:lta.. sen verran kova mielikuvanippu siellä olisi kasassa jos rosterissa pyörisi Granlundin, Hirson ja Peltosen lisäksi vielä kirsikkana kakun päällä J.Ruutu.

Mitä meidän omaan rosteriin taas tulee, mielestäni sieltä voisi ko. pelityylin pelaajalle löytyäkin sopiva aukko (ainakin toistaiseksi kun Kalusin otteista ei ole sen kummempaa tietoa), mutta mitään välttämätöntä tarvetta ei missään nimessä kuitenkaan ole. Ei Ruutu varmasti myöskään mikään halpa kaveri ole ja neljän vuoden sopimus.. ei kuulosta tähän kuvioon kovin hyvältä. Toivottavasti saadaan ennemmin Kalusista vähän vastaavan tyyppinen kaveri, joka pystyy pelaamaan kärkiketjuissa ja hoidella myöskin siinä sivussa kusipään hommia.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Ehdottomasti Ruutu vaan Jokereihin jos on pienikin mahdollisuus. Ruutu on Vantaalta kotoisin ja aikoinaan Jaken suosituksesta veljetkin vaihtoivat Jokereihin Summasen ja Erkan valmennukseen ja molemmille tuli vielä mestaruus palkinnoksi. Täältä ainakin varaukseton peukku ja Ruudulla on vielä monta hyvää kautta jäljellä.
 

JesterJr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, ManU

Tuoppi

Jäsen
Pelityyliltäänhän äijä osuisi tuonne naapurin rosteriin kuin faksi Penan toimistoon, mutta jollain irstaalla tavalla pidän jopa aavistuksen kiehtovana ajatusta Ruudun tyyppisestä pelaajasta Jokereissa. Olisi varmasti Sm-liigaan vielä kova vahvistus ja voisi mennä jopa ylemmissä ketjuissa vittumaisena voimahyökkääjänä. Ylilyöntejäkin varmasti tulee, mutta viihdearvoltaan melko suvereeni tapaus. Eikä sillä, kyllä mä vähän kiksejä siitä saisin, että Jokerit kyykyttäisi taas naapuria (vaikkei tämä saa mikään syy hankinnoille ollakaan) ja Ruutu menisi sivu suun HIFK:lta.. sen verran kova mielikuvanippu siellä olisi kasassa jos rosterissa pyörisi Granlundin, Hirson ja Peltosen lisäksi vielä kirsikkana kakun päällä J.Ruutu.

Minusta Jarkon viihdearvo on 0. Ja nää naapurin kyykytys mehusteluiden olisin toivonut lähtevän masan mukana. Ainoa kyykytys on se mitä tehdään kentällä.

Nyt puhutaan siis ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä... Mutta lähdetään nyt vaikka tällaisesta tunnustuksesta että en ole kannustanut Jarkko Ruutua pitkään aikaan edes maajoukkueen paidassa. Mun silmissä jätkä on profiloitunut lähes pelkäksi pelleksi joka vetää koko ajan jotain helvetin showta. Lähinnä säälittävää sellaista. Kaatuilua, sukeltelua, puremista yms.

Toinen asia. Näistä Ruudun tyyppisistä jätkistä kuten vaikka Avery aina sanotaan että mieluummin omassa jengissä kun vastustajan. Jarkko ja ainakin jo mainitsemani Avery ylittää kyllä minun sietokynnyksen siinä mitä haluan oman joukkueen pelaajalta nähdä. Vastenmielinen pelaaja kaikin puolin.

Jarkko Ruutu on ylivoimainen ykkönen ollut mun vihatuimpien pelaajien listalla jo pitkään eikä IFK:laisuus ole läheskään se suurin ongelmani tässä jätkässä. Toki osansa silläkin on.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosittelen kuuntelemaan Rudin haastattelun Radio Rockista. Jotenkin sopii hyvin yhteen tämän huhun kanssa.

Radio Rock - Podcast | Radiorock.fi

Heh, nyt kun muistutit tuosta haastattelusta, niin tajusin, että mietin itse samaa kun Heikelä kysyi Ruudulta siirtymistä HIFK:hon. Vastaus oli vähän kiusaantuneen oloinen, ja kävi myös mielessä, että näinköhän se petaa shokkiuutista, jossa uusi seura onkin Jokerit. Katsellaan..
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Ymmärrän ihan hyvin tämänkin näkökulman asiaan. En minäkään Ruutua ensimmäisenä ole avosylin kantamassa Areenalle, toivon, että vaikkapa juuri Kalus pystyy pelaamaan vähän samankaltaisessa roolissa.

Olen silti sitä mieltä, että pelaajatyypiltään Ruutu voisi olla arvokas pelaaja myös Jokereissa. Osa Ruudun jutuista menee toki tuonne pelleilyn puolelle, mutta joukkoon mahtuu paljon sellaisiakin temppuja, jotka ovat auttaneet miehen omaa joukkuetta kovastikin. Osa näistäkin tempuista voidaan kyseenalaistaa ja pohtia pyhittääkö voittaminen kaikki keinot, osa taas lienee mennyt enemmän tai vähemmän maineen piikkiin. Ristiriitainen tapaus kaikenkaikkiaan..
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Nyt puhutaan siis ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä... Mutta lähdetään nyt vaikka tällaisesta tunnustuksesta että en ole kannustanut Jarkko Ruutua pitkään aikaan edes maajoukkueen paidassa. Mun silmissä jätkä on profiloitunut lähes pelkäksi pelleksi joka vetää koko ajan jotain helvetin showta. Lähinnä säälittävää sellaista. Kaatuilua, sukeltelua, puremista yms.

Toinen asia. Näistä Ruudun tyyppisistä jätkistä kuten vaikka Avery aina sanotaan että mieluummin omassa jengissä kun vastustajan. Jarkko ja ainakin jo mainitsemani Avery ylittää kyllä minun sietokynnyksen siinä mitä haluan oman joukkueen pelaajalta nähdä. Vastenmielinen pelaaja kaikin puolin.

Jarkko Ruutu on ylivoimainen ykkönen ollut mun vihatuimpien pelaajien listalla jo pitkään eikä IFK:laisuus ole läheskään se suurin ongelmani tässä jätkässä. Toki osansa silläkin on.


Veit jalat suustani! Olen Jarkosta pelaajana tismalleen samaa mieltä.

Olen tavannut Jarkon "siviilissä" ja pakko sanoa, että on erittäin fiksunoloinen kaveri. Olisikohan selitys tähän Jekyll & Hyde oireyhtymään se, että Jarkko vetää kaukaloon mennessään kypärän hihnan liian kireälle, ettei verta pääse virtaamaan aivoihin asti pelin aikana? ;-)
 

Stemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Vancouver Canucks
Kyseessä on EVU-kasvatti.

Ah.. pahoitteluni. Tuli aamukahvin aikoihin kirjoteltua tuo nii en sen kummemmin katellut faktoja muutakun että HIFK ollut ainoa SM-liiga seura missä Rudy on pelannut.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Tällä hetkellä ei mitään käyttöä vanhemmalle Ruudulle. Kokoonpanossa on 15 hyökkääjää ja ellei jotain heitetä ulos, niin yhtäkään hyökkääjää ei tarvita lisää. Annetaan nyt Kalusille ja Wallenille näyttöpaikka ja katsotaan vasta sen jälkeen uusia pelaajia.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nähdäkseni tällaisessa tapauksessa on hyvä käyttää vanhaa kunnon pros and cons-systeemiä, jotta saadaan selvyys, onko hankinnalle aihetta.

Plussat:
- Jarkko on hyvä pelaaja. Pisteiden tekoon kykenevää voimahyökkääjää tilailin jo viikko sitten.
- Jarkko on fiksu jätkä.
- Jarkko on Erkan ja Kekun vanha tuttu.
- Ei ole uutisen perusteella tulossa millekään yhden vuoden rahastusreissulle, vaan mahdollisuus olisi pidempäänkin soppariin.
- Ärsytysosasto olisi kunnossa, kun parivaljakko Semir ja Rudi laittaisivat tuulemaan.
- Fyysisyyttä meidän joukkueessa ei tosiaan ole liikaa tällä hetkellä.
- Medianäkyvyys. Ihan varmasti jokainen Ruudun jäähy uutisoidaan erikseen.
- Jullit paskovat housuun jo nyt.

Miinukset
- HIFK-tausta.
- Joskus ärsyttäminen menee yli ja tulee tyhmiä jäähyjä.

8-2 on murskaava tulos. Ottaisin uutisen signauksesta ilolla vastaan. Joku väläytteli toisessa ketjussa, että Jokereiden tulisi hommata joku täsmäase, jolla vastata Ruudun pelityyliin paikallisissa, mutta tykkään paljon enemmän tästä Kekäläisen tyylistä lähteä metsästämään mielummin Rudia suoraan ja kääntää asetelma päälaelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös