Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
No, vaikka liike oletettavasti onkin kankeahkoa ja hidasta, niin mieluummin mä Bloodia katson kaukalossa kuin tämänhetkistä Fenenkoa.
Luulen, että Lipiäisen saamiseksi riittää, kun käy hakemassa Kokkolan hallilta ne sinne heitetyt kolikot.
Sekään ei yllättäisi, että OP sainaisi itsensä Dannyn. Sopii joukkueen ikärakenteeseen....Lipsasen sopimus oli ihan sopuhintainen.
Nyt lensi limut näppikselle ei hemmetti! :DSekään ei yllättäisi, että OP sainaisi itsensä Dannyn. Sopii joukkueen ikärakenteeseen....
Laulamaan "Kauan", vaiko sittenkin "Vähän ennen kyyneleitä".Sekään ei yllättäisi, että OP sainaisi itsensä Dannyn. Sopii joukkueen ikärakenteeseen....
Vai Penalta "Tahdon olla sulle hyvin hellä". Aikamiehet löytyy taustalta jo ennestään.Laulamaan "Kauan", vaiko sittenkin "Vähän ennen kyyneleitä".
No, vaikka liike oletettavasti onkin kankeahkoa ja hidasta, niin mieluummin mä Bloodia katson kaukalossa kuin tämänhetkistä Fenenkoa.
Yksi keskustelu oli selkeästi Lipiäinen, ja toinen Veri-Pena, mutta kelle OP sanoi ei? Siinäpä mysteeri.Todistin äsken hallilla aitiopaikalta kun Yrjänheikin puhelin soi taukoamatta koko erän. Ainakin kolme keskustelua kävi erän aikana. Yhteen totesi vain "Ei." Ja puhelu päättyi.
Tämän on pakko tarkoittaa uusia hankintoja. Linjojen kuumuus ei siis ole vain myytti. Hymiö.
No toki. Mutta 35-vuotias, yli 100-kiloinen koko kauden pelaamatta ollut ja jo aikaisempina kausina hitaaksi luonnehdittu pelaaja tuskin on muuttunut tässä pelitauon aikana miksikään polkukoneeksi. Kummoista kristallipalloa ei tuohon olettamaan tarvitse.Pitäiskö se Bloodi ensin nähdä siellä kaukalossa, ennen kuin näin todetaan. Voi olla jalka kankeana, tai sitten ei.
Risto on tähän saakka lukenut OoPeen 1+1-papereita muodossa "Erä, ehkä toinen erä". Tässä vaiheessa muuttuu jo "Vaihto, ehkä toinen vaihto" ja ei muuta kuin paitaa kattoon ja kotiin Raumalle seuralegendana. No. Saadaan edes nuorisoa liikkeelle katsomoon Helmin muodossa.Sekään ei yllättäisi, että OP sainaisi itsensä Dannyn. Sopii joukkueen ikärakenteeseen....