Huhuketju

• 5 459 058
  • 14 979

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ben Blood? Mitähän helvettiä? Tuo joukkue ei tarvitse yhtään puujalkaa lisää. Joo, olen puhunut laajuudesta, mutta tämä nyt vaikuttaa Engströmiltä vol 2.0.

Oikeastaan ainoa ”hyväksyttävä” sopimus olisi ottelukohtainen tryout. 10 peliä on mielestäni riittävä aika sille, että nähdään, onko miehestä mihinkään.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Oikeastaan ainoa ”hyväksyttävä” sopimus olisi ottelukohtainen tryout. 10 peliä on mielestäni riittävä aika sille, että nähdään, onko miehestä mihinkään.
Nuokin 10 peliä voisi antaa vaikka Saarelle tai Viklalle.

Jeesus mitä paskaa että tämmöinen nimi edes nousee mihinkään huhuihin.

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Aika negatiivinen näyttää olevan täällä suhtautuminen nimeen Ben Blood.
Itse pitäisin kyllä hyvänä hankintana jos Jokereihin hyppää mestistä ja mahdollisia liigakarsintoja pelaamaan.
Ikää kuitenkin vasta 35v, samaa ikäluokkaa kuin Teemu Suhonen.
Blood osaa oikeasti pelatakkin eikä ole pelkkä rymistelijä, ei hän muuten olisi vetänyt kahdeksaa kautta liigassa.
Liigassa:
8v 316peliä 16+53=69p +42
Tuohon lisäksi vielä playoffeissa:
62peliä 5+2=7p -1
Toisi Jokereiden puolustukseen paljon kokemusta ja yhden sellaisen miehen jonka ollessa jäällä ei ole vastustajan kovin kiva mennä maalille seisoskelemaan.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Aika negatiivinen näyttää olevan täällä suhtautuminen nimeen Ben Blood.
Itse pitäisin kyllä hyvänä hankintana jos Jokereihin hyppää mestistä ja mahdollisia liigakarsintoja pelaamaan.
Ikää kuitenkin vasta 35v, samaa ikäluokkaa kuin Teemu Suhonen.
Blood osaa oikeasti pelatakkin eikä ole pelkkä rymistelijä, ei hän muuten olisi vetänyt kahdeksaa kautta liigassa.
Liigassa:
8v 316peliä 16+53=69p +42
Tuohon lisäksi vielä playoffeissa:
62peliä 5+2=7p -1
Toisi Jokereiden puolustukseen paljon kokemusta ja yhden sellaisen miehen jonka ollessa jäällä ei ole vastustajan kovin kiva mennä maalille seisoskelemaan.
En oo vaan varma et haluunko yhtään "kokemusta" lisää, saatan haluta "intoa ja kiimaa", nimimerkillä Saku Forsblom

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy