Mainos

Huhuketju

• 5 251 250
  • 13 774

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sano sitten kenestä. Naurettavaa höpöttää täällä ilman nimiä. Huhut on huhuja ja täällä nyt on muutenkin heitelty puoli maailmaa veskareita.

Kuten sanoin jo aiemmin, on Ihan turha puhua nimistä tässä vaiheessa. Etenkin, kun en itse pidä kyseistä henkilöä kovinkaan todennäköisenä tälle kaudelle, vaikka tahtotila siihen voisi seuralla ollakin. Tuskinpa pääsee nykyisestä sopimuksestaan irti kesken kauden, enkä tiedä onko pelaajalla itselläkään siihen motivaatiota. Näkisin enemmänkin mahdollisena ensi kauden maalivahtina. Pointti oli se, että kyllä tuolla muitakin maalivahteja pyörii suunnitelmissa kuin vain Vehviläinen. Turha spekuloida kyseisestä maalivahdista yhtään sen enempää tässä vaiheessa.

säiliö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja vastapuolen pointti taisi enemmänkin olla se, että jos huhutaan niin huhuttaisiin sitten reilusti nimillä. Ei nimettöminä tai mystisillä koodeilla jotka 20% lukijoista osaa avata.

Huhuja on mukava pyöritellä, mutta nimiarvuuttelut sitten vaikka ristisanatehtävissä.

Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Kuten sanoin jo aiemmin, on Ihan turha puhua nimistä tässä vaiheessa. Etenkin, kun en itse pidä kyseistä henkilöä kovinkaan todennäköisenä tälle kaudelle, vaikka tahtotila siihen voisi seuralla ollakin. Tuskinpa pääsee nykyisestä sopimuksestaan irti kesken kauden, enkä tiedä onko pelaajalla itselläkään siihen motivaatiota. Näkisin enemmänkin mahdollisena ensi kauden maalivahtina. Pointti oli se, että kyllä tuolla muitakin maalivahteja pyörii suunnitelmissa kuin vain Vehviläinen. Turha spekuloida kyseisestä maalivahdista yhtään sen enempää tässä vaiheessa.
Mitä se nimen mainitseminen haittaisi? Tulee tällaisesta melkein huhun kertomisestta kyllä melko ankea fiilis. Mitä tyydytystä tuollainen salailu tuottaa?

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mitä se nimen mainitseminen haittaisi? Tulee tällaisesta melkein huhun kertomisestta kyllä melko ankea fiilis. Mitä tyydytystä tuollainen salailu tuottaa?
Nimenomaan. Sitten on vaan helvetin paljon parempi olla hiljaa. Jokainen tietää, että muitakin maalivahteja on ja Jokerit on jo kyselleet tämän syksyn aikana vähintään 10 eri veskarin perään. Sitäpaitsi Veini oli, ainakin tässä vaiheessa, aivan liian kallis.

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Huhu on se, että seura on maalivahtimarkkinoilla ja muitakin on kiikarissa kuin vain Vehviläinen. Ei tässä juuri sen kummempaa huhua ole.

Se, että on huhua jostain toisesta henkilöstä, jonka saaminen täksi kaudeksi on todella epätodennäköistä, menee tuon yleisen huhun alle ihan vain esimerkkinä siitä, ettei Vehviläinen siellä ainoana ole kiikareissa. Jos sellainen ihme tapahtuisi, että tälle kaudelle tulisikin mitenkään mahdolliseksi, niin varmasti nimikin on aika nopeasti silloin täällä. Tässä vaiheessa siihen ei vain ole mitään syytä. Jos tämä aiheuttaa jossain syvää harmitusta, niin olkoon sitten niin. Tämä tästä osaltani tässä vaiheessa.

Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Jos tämä aiheuttaa jossain syvää harmitusta, niin olkoon sitten niin. Tämä tästä osaltani tässä vaiheessa.
Jos tarkoitus ei ole aiheuttaa harmitusta, niin tässä pari vähemmän vituttavaa tapaa ilmaista asia:

1. "Muitakin kuin Veiniä on mietitty, olen muun muassa kuullut nimestä X, mutta en todellakaan usko toteutuvan.

Tai jos nyt vain ei missään nimessä jostain kummallisesta syystä halua sitä nimeä kirjoittaa niin:

2. "Muitakin kuin Veiniä on mietitty, mutta nimiä ei ole antaa."

Mutta no, toivottavasti ei liian hyökkäävältä vaikuttanut viestini, mukava kuulla, että maalivahtiosastoa pohditaan. Jotenkin vain niin ärsytää tuollainen salamyhkäily.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei mielestäni huhuissa tarvitse kertoa suoraan kenestä on kyse. Joululohet ja savuoluet on paljon kivempia.

Jos jengi raportoisi tänne reaaliajassa että nyt neuvotellaan pelaajien X, Y ja Z kanssa tästä kaudesta ja ensi kaudesta puhutaan pelaajien A, B, C ja D kanssa, niin tämä olisi aika lyhyt ja tylsä ketju. Jokerit voi itse nämä tiedottaa sitten yhtä hyvin.

"Rightin mailat nähty Hertsikassa" -tyylinen huhu on paljon antoisampi, vaikka lopulta se paljaistuisikin "vain" Immosen mainosvideon työvälineeksi.

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tarkoitus ei ole aiheuttaa harmitusta, niin tässä pari vähemmän vituttavaa tapaa ilmaista asia:

1. "Muitakin kuin Veiniä on mietitty, olen muun muassa kuullut nimestä X, mutta en todellakaan usko toteutuvan.

Tai jos nyt vain ei missään nimessä jostain kummallisesta syystä halua sitä nimeä kirjoittaa niin:

2. "Muitakin kuin Veiniä on mietitty, mutta nimiä ei ole antaa."

Mutta no, toivottavasti ei liian hyökkäävältä vaikuttanut viestini, mukava kuulla, että maalivahtiosastoa pohditaan. Jotenkin vain niin ärsytää tuollainen salamyhkäily.
Toisaalta ymmärrän salamyhkäisyyden ja olen jo kiitollinen siitä, että tämmöisiä vihjauksia tänne annetaan.

Jos kuvittelisin tilanteen, että olen kuullut jonkun herkullisen nimen esimerkiksi toimiston väeltä/pelaajan lähipiiristä parin mutkan kautta, niin en sitä luottamusta lähtisi uhraamaan liikuttelemalla tietoa Jatkoaikaan. Seuraavaksi se nimi komeilee sitten jo Iltalehdessä ja saattaa jopa pahimmassa tapauksessa vaikuttaa itse huhun toteutumiseen.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Toisaalta ymmärrän salamyhkäisyyden ja olen jo kiitollinen siitä, että tämmöisiä vihjauksia tänne annetaan.

Jos kuvittelisin tilanteen, että olen kuullut jonkun herkullisen nimen esimerkiksi toimiston väeltä/pelaajan lähipiiristä parin mutkan kautta, niin en sitä luottamusta lähtisi uhraamaan liikuttelemalla tietoa Jatkoaikaan. Seuraavaksi se nimi komeilee sitten jo Iltalehdessä ja saattaa jopa pahimmassa tapauksessa vaikuttaa itse huhun toteutumiseen.
Mäkin ymmärrän salamyhkäisyyden tuossa tilanteessa tosi hyvin. On sitten toinen asia tarvitseeko Huhuketjuun kommentoida sitten yhtään mitään jos tilanne on tuo.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olis hienoa, kun uusi vahvistus julkistaisi kolmospaidan :)
Olikohan tämä nyt se ”pelaaja ilman paitaa” keskiviikon alkushowssa. Hitsi kun oli vain väläys niin meni iteltä kyllä kasvot täysin ohi, jos ne edes siinä näkyivät.
Hyvää tiisausta, ei voi muuta sanoo

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Ja vastapuolen pointti taisi enemmänkin olla se, että jos huhutaan niin huhuttaisiin sitten reilusti nimillä. Ei nimettöminä tai mystisillä koodeilla jotka 20% lukijoista osaa avata.

Huhuja on mukava pyöritellä, mutta nimiarvuuttelut sitten vaikka ristisanatehtävissä.
Kryptatut lihatiskikoodit on parasta!

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ja pyydän ystävällisesti ettei minua yritetä salakuunnella ollessani lihatiskillä. Jätetään sellainen koronakauden välimatka jos/kun puhun puhelimessa.

Näillä mennään.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Jere Karjalaisen voi pyyhkiä unelmakartalta pois, teki diilin KalPaan joka julkaistaan kohta.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On Vain Jokerit!
Jere Karjalaisen voi pyyhkiä unelmakartalta pois, teki diilin KalPaan joka julkaistaan kohta.
Kenties vaan kauden diili...
ensi kaudella upottaa Hartsulla puolivälierien Game Sevenissä KalPan jatkoajalla ja Saarni & Viitikko lyövät nyrkit yhteen aitiossa.

Tiki30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Riemu
Laitetaan nyt hieman vettä myllyyn, että sunnuntaina voisi joku savulohi rantautua..
Lohi? Eli Antti Niemen comebackin voi vahvistaa.... (hymiö)

07-08 kauden vibat olisi kyllä, kun maalivahti pelaa omistamaansa seuraa vastaan Jokereissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy