Huhuketju

  • 4 936 001
  • 12 091

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti lähteenä ei ole pelkästään tuo Twitter, minkä jälkeen on laskettu 1+1. Hivenen outoa uutisointia Jatkoajalta, olisivat nyt vaan kiltisti odottaneet huomiseen.

Eikä nyt ole edes aprillipäivä.

Pelaajana Lupaschuk olisi täydellinen lisä Jokeri puolustukseen.
1.Rightin kätisyys.
2.Sopivasti fyysisyyttä muuten niin pehmeään pakistoon.(Ei puhuta Niemestä/Väänäsestä)
3.Kaikki muutokset nicomaneliuksen poistamiseksi kentältä, ovat muutoksia parempaaan.

Julli- tai näätäleima, ei merkkaa allekirjoittaneelle enään paskaakaan. Onhan se jo nähty, Sen lauluja laulat jne... Welcome Ross! tai välkommen Josef!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupaschuk oli IFK-kaudellaan ensimmäisen kuukauden ajan loistava vahvistus ja selkeästi pakiston johtohahmoja. Sen jälkeen astui kuvaan loukkaantumiset ja taso tippui niin järjettömästi, että miehen ei olisi kuulunut kuulua edes kokoonpanoon.

Kyllä itse uskon, että Jokerit sai hyvän pelimiehen. Parhaimillaan Lupa kykenee kuitenkin erinomaiseen fyysiseen peliin ja miestä pystyy käyttämään kentällä tilanteessa kuin tilanteessa.

Ei varmasti mitään hurraa reaktioita aiheuta teidän keskuudessa, mutta näin ulkopuolisen silmin sanon, että ihan ok hankinta ja ainakin paperilla juuri sitä mitä Jokereiden puolustus tarvitsee. Lisää lihasta ja voimaa + plus se rigtin kätisyys mitä moni teistä on huudellut.
 

fatality

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoista. Täällä jo osa porukoista oli jo viiltämässä ranteita auki kun vahvistuksia ei tule enempään ja nyt huhuissa pyörineet Lupaschuk ja Boumedienne näyttää todennäköisiltä hankinnoilta.

Kyllä kelpaa. Huomista odotellessa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos saadaan vielä Boumedienne niin silloin voidaan rauhassa laittaa Masto popcorn -osastolle. Eli tule Bume tule.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen sydämetön mutta itselle aivan sama mikä tausta on kunhan lyö pisteitä taululle tai auttaa joukkuetta muuten älyttömän paljon. Nämä asiat näemme kunhan uudet pelaajat pääsevät vauhtiin, mistään hankinnasta ei voi olla varma ja itse en dumaile ketään ennen kunnon näyttöjä.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lupaschukin ja/tai Boumediennen taustojen kanssa ei kannata ylireagoida. Ensin mainittu on pelannut ifk:ssa ja Kärpissä molemmissa vajaan kauden, hui. Boumediennella toki on 3 kautta Kärpissä ja 2 Tapparassa, mutta olihan hänelläkin jo allekirjoitettuna paperi Jokereihin ennen kuin karkasi Amerikkaan ja päätyi lopulta Kärppiin.

Eivät nämä mitään ifk- tai kärppä-ikoneita ole, vaan ulkomaisia (tiedän, Bumella myös Suomen kansalaisuus) pelaajia, jotka ovat reissanneet molemmat aika paljon.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kylläpä taas tuli parempi fiilis heti, kun huhut alkoivat jylläämään meidänkin joukkueen ympärillä. Tähän pitää vissiin totutella tulevinakin vuosina, että tammikuun lopussa koetaan aina jytky?

Lupaschukille peukkua. Rightin pakki ja fyysinen sellainen, tälläisestä pakista on ollutkin pulaa viime aikoina. Vielä jos Bume meille tulee, niin kyllähän tämä Maston ulostukselta vahvasti vaikuttaa.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Voitas lähettää Masto Djurgårdeniin Bumen korvaajaksi. Olis ikäänkuin vaihtokauppa.

Laitetaan vielä Manelius mukaan! Kaupan päälle, ilman palautusoikeutta.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän sieltä molemmat tule. Ei ole mitään järkeä pitää tiedotustilaisuutta yhden pelaajan takia. Veikkaan, että molemmat tulee, ja toivottavasti joku tsekki / slovakki sentteri. Sitten mä heräsin..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eiköhän sieltä molemmat tule. Ei ole mitään järkeä pitää tiedotustilaisuutta yhden pelaajan takia.

Nimenomaan, tuskin pidettäisiin tiekkaria pelkästä Lupan hankinnasta. Eli, eiköhän sieltä useampi hahmo julkisteta.

Lupa + Bume tai Lupa + Jyri Niemi. Huomista odotellessa!
 

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän sieltä molemmat tule. Ei ole mitään järkeä pitää tiedotustilaisuutta yhden pelaajan takia. Veikkaan, että molemmat tulee, ja toivottavasti joku tsekki / slovakki sentteri. Sitten mä heräsin..
Kaksi pakkia kylla ymmarrettavaa, mutta en oikein tuota sentteria ymmarra. Taisi Erkkakin jossain vahan aikaa sitten sanoa, etta kerran kun Hahl ja Filppula ovat piakkoin tulossa takaisin niin mitaan tarvetta sentterille ei ole. Onhan meilla sitten jo Filppula, Eaves, Hahl, Kerala ja Heino senttereina. Noista tietenkin yhden voi heittaa laitaan tai viltittaa, mutta en kylla ymmarra muuten tuota sentterin tarvetta. Ja vaikka loukkaantumisiakin tulisi ei tilanne tuolla osastolla nayta mitenkaan katastrofaaliselta. Maalitykki laitaan sen sijaan olisi jokseenkin jarkevampi hankinta, mutta en nyt tieda paljon noitakaan on pyorinyt nurkissa. Ei nyt kuitenkaan toivottavasti laheta hommaamaan jatkia vain hommaamisen takia.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Nimenomaan, tuskin pidettäisiin tiekkaria pelkästä Lupan hankinnasta. Eli, eiköhän sieltä useampi hahmo julkisteta.

Lupa + Bume tai Lupa + Jyri Niemi. Huomista odotellessa!

Tai Lupa + Bume + Niemi. Se olisikin jo sellainen veto Keklulta, että taivas varjele.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Keklun ja Keken reissu Amsterdamiin on tainnut olla sen verran tuottoisa, että nyt kaverukset rellestävät ihan kunnolla. Tuskinpa se Hjalmarikaan on tuosta noin vain antanut Keklulle pinon rahaa ja sanonut perään, että "Keklu, osta mulle mestaruus!" Ihmettelen suuresti, jos menopuoli näyttää nollaa ja tulopuoli kahta-kolmea nimeä. Allekirjoittaneella on sellainen perstuntuma, että KalPa/Pelicans ilmoittaa huomenna Maston sopimuksen. Ihan omasta päästä heitetty, joten KalPa- tai Pelicans-fanit, älkää viiltäkö ranteita vielä ;)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ross Lupaschukin twitteristä:

@Lup_d_lup
Ross Lupaschuk
And the winner is....I'll tell you tomorrow:)) Thank you Vienna ur a beautiful city #cyugh On the runway taking off

Sieltä on tänään tulossa lento Wienistä klo 22:35 Suomen aikaa.

Bume ja Lupa...? :)

EDIT: Joku vielä ehtinyt vastata tuohon Lupaschukin twiittiin:

@85fipo
Philipp Pinter
@Lup_d_lup good luck in helsinki!!
Phillip Pinter on Lupan ex-seuratoveri itävallasta.

Jotenkin veikkaan, että Lupa tulisi meille, ja Bume teille, mutta tuo Jatkoajan uutinen hämää, onko siellä tietoa, vai arvausta? Voihan olla, että Keklu nappasi sekä Bumen että Lupan. Huomenna se selviää.

Linkki vie eliteprospects.com sivustolle.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Phillip Pinter on Lupan ex-seuratoveri itävallasta.

Jotenkin veikkaan, että Lupa tulisi meille, ja Bume teille, mutta tuo Jatkoajan uutinen hämää, onko siellä tietoa, vai arvausta? Voihan olla, että Keklu nappasi sekä Bumen että Lupan. Huomenna se selviää.

Linkki vie eliteprospects.com sivustolle.

Minä en usko, että JA:n toimitus on twiit- viestin varassa ollut, eli ainakin Lupa Jokereihin. Bume tuntuu jopa epävarmemmalta vielä, mutta eiköhän sekin Jokereihin tule. Kyllähän nuo Jokereiden puolustusta parantavat,rutiinitaso nousee. Mutta ei kumpikaan ole enää mikään huippupakki. Kategoriaan runkopelaajat kuuluvat.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyllähän nuo Jokereiden puolustusta parantavat,rutiinitaso nousee. Mutta ei kumpikaan ole enää mikään huippupakki. Kategoriaan runkopelaajat kuuluvat.
Parantavat joo, mutta kysymys jonka toivon toimittajien huomenna Kekäläiselle esittävän on, että miten nämä hankinnat palvelevat Jokereiden tulevaisuutta? Sitähän Kekäläinen on koko ajan hokenut, että jokaisella hankinnalla ja jatkosopimuksella katsotaan tulevaisuuteen. Tokihan molemmat voi tietenkin tulla pitkillä sopimuksilla Jokereihin :D
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan olla, et Lupsukka menee julleihin.. Siellä on jotain hämärää pakkiosastolla menossa, kun Kanki on ollut sivussa ilman mitää loukkaantumisia (?) Korjatkaa jos olen erehtynyt. Julleissa on vissiin muutenkin pakille tarvetta, kun Fernholm on alkanut fleguilemaan, Kanki on kysymysmerkki, Jokela on ollut sysipaska (+telakalla) jne.. Huomenna se ratkeaa :)

Kanki on klesana. Olisko ollut lonkkavamma, keppien kanssa liikkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jarskan Jokerit
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta en ymmärrä miten täällä kullit seisoo, kun midas-Jarmo hankkii viime hetkien pakosta pakit, jotka vain sattuivat olemaan saatavilla.

Todella pettynyt olen, jos näihin hankintoihin päädytään.

Tätäkö varten Kekäläinen hankittiin?
Virmas Masa olis tässä hoitanut homman ihan samalla tavalla.

Tule Matti takaisin tule. Missä sinä olet?

Matti.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lupaschuk

Kuten joku täällä taisikin jo mainita, niin Lupa oli HIFK:ssa ensimmäisen kuukauden todella rautainen vahvistus, mutta sitten taso tippui aivan järkyttävästi osin loukkaantumisten takia. Loppukeväästä kaverille ei ollut enää mitään käyttöä. Nyt ikää mittarissa vielä pari vuotta lisää, joten olen aika skeptinen tämän hankinnan suhteen.

Se on totta, että hankinnan myötä Jokerit sai kauan kaipaamansa rightilta ampuvan puolustajan ja näin ollen uskon, että Jokeri-puolustuksen kokonaistaso nousee. Jos sieltä vielä Bumekin tulee, niin entisestään tilanne paranee. On kumpikin ainakin Nordlundia parempi, se on selvä :)

Mutta, mutta kyllä mä olen noin niiku yleisesti ottaen aika pettynyt Keklun tähänastisiin sainauksiin, jos ne tätä tasoa ovat. Ok, en luonnollisesti HIFK-fanina valita, mutta silti kovempaa odotin. Eivät nämä Lupat ja Bumet enää mitään ykköskorin hankintoja tähän liigaan ole. Pikemminkin tasoa runkojätkä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mutta, mutta kyllä mä olen noin niiku yleisesti ottaen aika pettynyt Keklun tähänastisiin sainauksiin, jos ne tätä tasoa ovat. Ok, en luonnollisesti HIFK-fanina valita, mutta silti kovempaa odotin. Eivät nämä Lupat ja Bumet enää mitään ykköskorin hankintoja tähän liigaan ole. Pikemminkin tasoa runkojätkä.

Ovathan esim. Kilpeläinen, Hahl, Ruutu, Hardt, Filppula jne. Kekäläisen sainauksia. Erona on se, että nämä sainaukset on tehty jo ennen pre-seasonia, NHL tyyliin, että joukkue on kasassa päivästä 1 lähtien.

Sitten aiheeseen. Aika yllätyksenä tuli tämä Lupan sainaus, mutta en todellakaan pistä vastaan. Mielenkiintoista nähdä saadaanko ylivoimalle uusia variaatioita.

Jännäkakkaa pukkaa huomista odotellessa.. Saa nähdä tuleeko hätäpaska vai ihan kunnon setti lehdistötilaisuuden jälkeen! Pidän erittäin onnistuneina hankintoina, jos toteutuvat. (Lupa + Bume)

Facebookin puolella (hymiö) joku kertoi, että sentterikin olisi tulossa. Toivottavasti ei.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta en ymmärrä miten täällä kullit seisoo, kun midas-Jarmo hankkii viime hetkien pakosta pakit, jotka vain sattuivat olemaan saatavilla.

Todella pettynyt olen, jos näihin hankintoihin päädytään.

Tietyllä tavalla itsekin olen pettynyt, ettei saatu sitä 190cm 100kg sulavasti liikkuvaa ylivoimapelotetta, rightin kätisyydellä varustettua hampaatonta kanukkia. Kyllähän tuollainen Shea Weber olisi kelvannut, mutta harmittavasti tämä ukkeli vetää jossain kaljaliigassa eikä häntä kiinnosta rahakkaat liigakaukalot.

Mua ihmetyttää nyt tässä lähinnä se, että miten voi olla pettynyt siitä, että meille on ylipäätäänsä tulossa vahvistuksia? Olet siis valmis katsomaan Maneliuksen & co. toilailuja pudotuspeleissäkin? Keklu toimii aivan oikein tässä tilanteessa, kokoonpano on huutanut Lupaschukin tapaista fyysistä rightin pakkia jo pidemmän aikaa ja nyt kun sellainen saatiin (ehkä), niin sekään ei kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös