Palokan Keisari sanoi hyvin toisessa ketjussa, että seuran tavoitteet määrää, minkälaista rosteria tässä kukakin haluaa alkaa fantasioimaan. Odotetaan siitä ulostuloa, niin ollaan kaikki viisaampia.Jos halutaan eteen päin mennä ja tähtäin on kaudelle 25-26 Liigassa niin kyllä mä "Virmasena" kotiuttaisin Filppulan Sveitsistä, Hännikäisen Saksasta ja Räsäsen Sveduista. Ainakin tekisin kaikkeni, että saataisiin omia jätkiä takaisin ja nyt. Piipposet ja kumppanit pitäisin vaihtoehtona Ö. Niillä ei myydä yhtään kausaria ja keväällä ihmetellään kun vastustajan trappiin ei löytynyt työkaluja.
Jos halutaan tehdä jengi jolla on mahdollisuus haastaa Saipa niin se vaatii muutakin kuin Mestiksen pistepörssin tsekkaamista. Ja rahaa pitää laittaa haisemaan.
En usko hetkeäkään, että saataisiin Filppula tai saataisiin Hännikäinen. Toivottavasti olen väärässä.
Oma arvaus on, että Liigaan noustaan kabinetissa ja ensi kauden joukkue näyttää hyvinkin tuolta, mitä arvailin. Tässäkin olen mielelläni väärässä.
Jos Liigaan pelaamalla halutaan, niin Mestis-miehet saa unohtaa kärkirooleista. Tuo on ihan täysi fakta, sen kyllä tiedän enkä sitä asiaa tässä haastakaan.
Viimeksi muokattu: