Noista jos valita pitäisi niin Pudas, Kemiläinen ja Friman.Nikkilä, Friman, Honka, Kemiläinen, Pudas... Ei mahdu tosiaan kaikki :D
Noista jos valita pitäisi niin Pudas, Kemiläinen ja Friman.
Lehtonen-Grant
Pudas-Lepistö
Friman-Nikkilä
Eronen-Lööv
Eivät mahduMihinkäs se Honka ja Kemiläinen jäi?
Anna mun kaikki kestää ja kärsiä.
Hyvä huhu.Lehtonen-Grant
Pudas-Lepistö
Friman-Nikkilä
Eronen-Lööv
Mulle tulee mieleen, että Honka ja Nikkilä on täysin tuulesta temmattuja "huhuja". Ja oon myös suht varma tästä.Näistä joista huhutuista nimistä, esim Honka, Friman ja Nikkilä, tulee väkisinkin mieleen, että voisikohan meidänki pelaajabudjetti olla laskemassa ensi kaudelle samalla kun palkkakatto astuu voimaan?
Hyvä huhu.
Mulla ei ole mitään varsinaista huhua antaa, mutta kuumottelen edelleen käyttäjän @liigajyrä tiiseriä noin 30v suomalaisesta maalivahdista, joka olisi Jokereiden kiikarissa. Ainoat realistiset vaihtoehdot tähän olisivat Joni Ortio ja Jussi Olkinuora. Olkinuora-Lindbäck maalivahtikaksikoksi, niin kusisin hunajaa.
Olkinuora-Lindbäck maalivahtikaksikoksi, niin kusisin hunajaa.
Kalnins ja Olkinuora niin tyytyväinen olisin.
Toimis hyvin. Ei mitään Lindbäckejä. Kalnins hyvä kakkonen.
En edes ymmärrä miksi Kalnins pitäisi vaihtaa.
Nikkilä siirtyy Linköpingiin, eli voidaan unohtaa
Jompi kumpiVoi harmi, mahtuuko Honka tai Kemiläinen nyt mukaan?
Etkö juuri edellisellä sivulla sanonut, etteivät mahdu? Koita päättää.Jompi kumpi
Silloin oli Nikkilä vielä tulossa. Nyt ei, niin toinen noista mahtuu.Etkö juuri edellisellä sivulla sanonut, etteivät mahdu? Koita päättää.
Oletko noin tyhmä? Huomioi että Nikkilä ei siirry, joten jompikumpiEtkö juuri edellisellä sivulla sanonut, etteivät mahdu? Koita päättää.
Kärkijengien kaverit osaavat ampua ylänurkkiin. Kalnins on hyvä kakkonen, mutta liian pieni ykköseksi ellei puolustus ole TODELLA tiukka :(
Lindbäck voi olla hyvinkin ratkaisu, koska sitten on kaksi maalivahtia, joita voi peluuttaa tasapäin. Eikä pelkkä koko ratkaise Lindbäckin kohdalla. Enemmän katsoisin myös tilastoja. Torpedo keräsi runkosarjassa 20 pistettä vähemmän kuin Jokerit ja päästi ainoastaan 3 maalia enemmän. Lindbäckin torjuntaprosentti oli .923%, kun Kalnins torjui .920%. Hyvä haku etukäteen ajateltuna ehdottomasti.Siis täällä ollaan tosissaan sitä mieltä että Janis ei riitä, ja ratkaisu on Lindbäck?
Jos pelkkä koko ratkaisee, niin eikö meidän kannattais unohtaa Ruotsin vahvistukset ja laittaa mörkö uuniin..