Mitenköhän Jalasvaara pystyisi toteuttamaan tuota Jokereiden pelitapaa? Jokaiselta pakilta kuitenkin vaaditaan vähän käsiä ja jalkoja, sekä peliälyä. Toki on siellä Rissanenkin pärjännyt kohtuullisen hyvin pakistossa, joten eiköhän Jalasvaarakin pärjäisi.
Kelpaisihan tuo Chris Lee myös...
Jaa, jos Jalasvaaraa olisi pitänyt ennen kauden alkua verrata muihin Jokereiden pakkeihin, niin olisin sanonut, että kyseessä olisi joukkueen kolmospakki Gilroyn ja Lepistön jälkeen. En epäile sekuntiakaan, etteikö hän pystyisi omaksumaan em. pelitapaa. Minulle on kyllä täydellinen mysteeri, miksei Jalasvaara ole vielä saanut sopparia minnekään. Mahtuisi kevyesti jokaisen eurooppalaisen joukkueen pakkikuusikkoon SKA:ta lukuun ottamatta, jossa voisi tulla vähän tiukempaa.
Muutenkin olen sitä mieltä, että nyt kun näyttää siltä, että Rämö saadaan pelikuntoiseksi, niin ylimääräinen rosteripaikka pitäisi käyttää puolustajaan. Jos hyökkäysosastolle halutaan vahvistusta, niin potkisin kylmästi Mäen pois ja hankkisin tilalle hyödyllisen hyökkääjään. Mäki on tämän kauden Jokereissa täysin hyödytön hyökkääjä, jonka rosteripaikka on perusteltavissa ainoastaan hänen taustallaan. Toivottavasti hän ymmärtää tämän asian myös itsekin ja on alkanut jo katsella jo muita vaihtoehtoja. Pelkän jokerisydän ei riitä enää mihinkään ja onneksi myös valmennusjohto on huomannut tämän. Toivottavasti tästä turhakkeesta hankkiudutaan eroon / hän ymmärtää poistua itse mahdollisimman nopeasti. Ensi kaudelle jatkoa Jokereissa ei ole kuitenkaan satavarmasti luvassa.